Je werkt toch nog maar een jaartje bij de AH? Bij ons wordt het contract 3 keer een jaar verlengt. Zo snel gooien ze je er niet uit lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, je weet wel hoe dat gaat he, 3 keer aannemen en dan opzouten, ze kunnen het nog 1 keer doen, of een goedkope 16 jarige
Goedkoop hotelletje, 4 persoonskamer, hoeveel? 100 euro in een hostel (Ik hoef geen luxequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
London is duur.. En 800 euro is idd veel geld, 500 zou al wel lukken denk ik.
1 keer een half jaar, 1 keer 1 jaar, en nog een jaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je werkt toch nog maar een jaartje bij de AH? Bij ons wordt het contract 3 keer een jaar verlengt. Zo snel gooien ze je er niet uit lijkt mij.
Lijers he! Terwijl je het dan best hard nodig hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je dan bijna 18 bent kan je bijna wel je biezen pakken jais bij mn neef ook gebeurd
Ja, zo lang houden ze je wel vast. Geloof mij. Of je moet echt onder maat presteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 keer een half jaar, 1 keer 1 jaar, en nog een jaar.
Ik heb het zelfde planquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Suuz_ het volgende:
ga eind van het jaar weekje naar centerparcs, weet alleen nog niet welke
Hmm ja, ach, ff slijmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, zo lang houden ze je wel vast. Geloof mij. Of je moet echt onder maat presteren.
3.5 week zuid frankrijk (incl. heen/terug met de caravan á 4 dagen) en evt. 1 weekje met ouders en buren naar teutenburgerwald in duitslandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Suuz_ het volgende:
ga eind van het jaar weekje naar centerparcs, weet alleen nog niet welke
Is bij mij ook gebeurd, alleen mensen die mogelijk hun carriere daar maken (quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijers he! Terwijl je het dan best hard nodig hebt
Had je het niet nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Casparovvv het volgende:
Mij gaven ze een contract voor onbepaalde tijd, terwijl iedereen er uit gegooid werdIk was te goed...
Maar dan ben ik wel zo egoïstisch om zelf ontslag te nemen, ieder ander zou een moord doen voor die baan..
Ik kan op dit moment ook moeilijk aan een baantje komenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijers he! Terwijl je het dan best hard nodig hebt
Ja, die kereltjes en meiskes die op de Uni zitten en tóch niet hun leven blijven verknallen daaro.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Is bij mij ook gebeurd, alleen mensen die mogelijk hun carriere daar maken () houden ze boven de 18
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Casparovvv het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen!!
tot morgen ofzo
Bij ons lopen veel te veel mensen met een vast contract, onze AH houdt er niet zo van om mensen die goed presteren eruit te gooienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef Casparovvv het volgende:
Mij gaven ze een contract voor onbepaalde tijd, terwijl iedereen er uit gegooid werdIk was te goed...
Maar dan ben ik wel zo egoïstisch om zelf ontslag te nemen, ieder ander zou een moord doen voor die baan..
Wat jij moet doen is je alvast orrienteren op Utrechtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment ook moeilijk aan een baantje komenen heb het keihard nodig
nu is het hier al klein en is er weinig maa als er iets isr dan prefereren ze echt wel de net 16jarigen ipv de (bijna) 18jarigen
Dat weet ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is je alvast orrienteren op UtrechtOpzich moet je daar je contacten hebben om daar gelijk an het werk te komen
Hier is werk zat. En ik heb ontslag genomen omdat de nieuwe bedrijfsleider een vuile klootzak is. Met dat soort figuren werk ik niet. Anders had ik er wel blijven werken hoor..quote:
Daar ben ik een voorstander van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij ons lopen veel te veel mensen met een vast contract, onze AH houdt er niet zo van om mensen die goed presteren eruit te gooien.
Ja, Rotterdam toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hier is werk zat. En ik heb ontslag genomen omdat de nieuwe bedrijfsleider een vuile klootzak is. Met dat soort figuren werk ik niet. Anders had ik er wel blijven werken hoor..
Werk nu bij een delicatessenzaak waar ze nootjes, wijn, salades, kazen etc. verkopen. Maar dat heb ik al 100 keer verteld.
Ja ik ook hoor, maar ja, 1 for the moneyyyyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar ben ik een voorstander van.
Ik wilde dat ik dat kon doen, eigenlijk alles wel als t geld oplevert (waarbij je niet uit de kleren hoeft danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef Wiwi101 het volgende:
Nou ik ben echt weg bij AH voor dat ik 18 ben hoorNu 16 en examenjaar en daarna wil ik wel wat anders dan vakken stouwen
![]()
Jaaa, net terug van werkquote:
Foei!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Zwartwerk verdien je meer en is voordeliger voor de baas.
Aan de telefoon danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat kon doen, eigenlijk alles wel als t geld oplevert (waarbij je niet uit de kleren hoeft dan)
ambiguiteitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je mag pas na 10 minuten klagen![]()
Zo bedoelde ik het eigenlijk![]()
Ligt er aan waar je het gekocht hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:54 schreef hallo_mensen het volgende:
Zonder bonnetje is er geen garantie he?
negeer mij nu maar danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:51 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik negeer je niet hoor!!![]()
Ik ook jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar ben ik een voorstander van.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, net terug van werkweeer 7.60
![]()
[..]
Foei!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |