quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:55 schreef Triangeljosti het volgende:
CD van Dizer uit [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!! supersnel ontvangen!
En ik had ergens van de week natuurlijk ook het geld al binnen. Helemaal vergeten te meldenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef SuperBosch het volgende:
Vandaag mijn modem van ElisaB ontvangen.
Heel zorgvuldig ingepakt met veelbubbeltjesplastic
.
*pop*
Waar heb je al dat verpakkingsmateriaal eigenlijk vandaan gehaald?quote:Op zondag 23 april 2006 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik had ergens van de week natuurlijk ook het geld al binnen. Helemaal vergeten te melden
Thnx SuperBosch!
Gewoon uit de kastquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef SuperBosch het volgende:
Waar heb je al dat verpakkingsmateriaal eigenlijk vandaan gehaald?
Ik heb het topic gesloten. Ben benieuwd naar uitleg van T-Asd... Hij mag mailenquote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef spanks het volgende:
Erg slechte ervaring met TimmyAsd . Hadden afgesproken dat ik de telefoon zou komen ophalen en reageert inmiddels al een week niet meer op emails en in zijn topic, terwijl hij op Fok! wel rustig aan het doorposten is. Als je m niet meer wil verkopen, wees dan een vent en zeg het even, dan had ik een aantal afspraken vandaag ook niet hoeven te verzetten... Daarnaast vind ik het raar dat als je me mailt dat je akkoord gaat met 175 euro en ik dat ook ga, je even later iemand anders in het topic de telefoon aanbiedt voor 180 euro. Kom op man, 5 eurootjes...
Ow ja, het ging om de D600 in [TK] Mobiele telefoons + PS2 +spellen .
Thanks!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het topic gesloten. Ben benieuwd naar uitleg van T-Asd... Hij mag mailen
En spanks is lievquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef spanks het volgende:
Erg goede ervaring met ElisaB . Vriendelijke communicatie en erg nette verzending (beter ingepakt kan bijna niet). Ging trouwens om [TK] DVD-box The Wire, seizoen 2 .
Had iets moeten laten weten ja, maar was ziek, deed verder niks achter de pc.quote:Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef icecoolsniper het volgende:
Ik zou mijn spel, halo 2 limited collectors edition verkopen aan Nick-GizMo. Hij zou het geld 1,5 week geleden overmaken en ik heb nog steeds niks ontvangen. Hij reageert ook niet meer op mail.
Als je dan niet meer wilt kopen, laat het dan tenminste weten.
Slecht zaken doen met deze jongen dus.
ElisaB heeft inmiddels op slot gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:18 schreef Remzz het volgende:
Deze kan dicht[TK] iPod dock's en afstandbediening
En goede ervaring met http://forum.fok.nl/user/history/145259 meteen geld overgemaakt en verder totaal geen problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |