De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat je seizoen 1 gezien moet hebben om seizoen 2 leuk te vinden. Ik héb 'm wel, maar kan 'm niet verkopen. If you know what I meanquote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef spanks het volgende:
Heb je toevallig ook series 1? (en zo ja verkoop je die?)
Mijn seizoen 1 is niet legaal. Mn seizoen 2 overigens wel; nadat ik seizoen 1 gezien had, moést ik 2 hebben, dus heb ik die gekocht.quote:
Goed idee. Ik vind echt dat je met 1 moet beginnen (nou ja, je moet nix natuurlijk), want anders mis je een deel van de fun (en diepgang) van 2.quote:Heb op zich wel interesse in 1, en daarna wellicht 2. Als ik een serie kijk, dan liefst wel in de juiste volgordeZal eens ergens anders kijken of ik m op de kop kan tikken...
Ik hou ook niet zo van illegaal, maar kreeg 'm in mn schoot geworpen. En eerlijk is braaf: dan ben ik ook niet heiliger dan de Paus. Maar verkopen is me een stap tever. Dus vandaar: no can do!quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef spanks het volgende:
Ja schiet opIk hou niet zo van illegaal, dus koop m liever
. Maar wellicht kom ik dan nog voor 2 bij je terug !
Eindelijk een kennerquote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef BlueEyed het volgende:
Een geweldige serie is het zeer zeker, en het is jammer dat ik m recentelijk al gezien heb, anders had ik m zeker van je overgenomen!![]()
Bij deze in plaats daarvan dus maar een gratis schopje, kijkplezier gegarandeerd!!![]()
Geef m dan gratis erbij.quote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van illegaal, maar kreeg 'm in mn schoot geworpen. En eerlijk is braaf: dan ben ik ook niet heiliger dan de Paus. Maar verkopen is me een stap tever. Dus vandaar: no can do!
quote:
Ik ben lekker adequaat deze dagenquote:
Geen probleem. Stuur me maar een mailtje als je zover bentquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:31 schreef spanks het volgende:
owkee, maak ik er 40 incl van, maar pas wel volgende week als mijn salaris weer is gestort. En ja je bent lekker snel de laatste dagen
Je hebt mailquote:Op zondag 23 april 2006 21:02 schreef spanks het volgende:
Kan je me je gegevens even mailen? Dan maak ik het morgen over!
Dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |