maak er 17,50 van en we hebben een dealquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:58 schreef M_13 het volgende:
A-ha Headlines
Beastie Ill comm.
Crowded Recurring
Madonna Holiday coll.
¤ 15,00 incl.
Laat maar dan (dit gezien het feit dat de Holiday Collection niet echt een album is).quote:Op woensdag 15 november 2006 06:39 schreef mtv het volgende:
[..]
maak er 17,50 van en we hebben een deal
dat is waar ook, had ik eventjes niet meer aan gedachtquote:Op woensdag 15 november 2006 07:10 schreef M_13 het volgende:
[..]
Laat maar dan (dit gezien het feit dat de Holiday Collection niet echt een album is).
mail mij maar, ik zal voor de zekerheid morgen nog even moeten kijken of ik ze nog heb, zo ja dan hebben we een dealquote:Op woensdag 15 november 2006 19:42 schreef kriele het volgende:
Faith no More-The Real Thing
U2-Rattle and Hum.
Voor 10 E samen mag je ze mijn kant opsturen.
zo niet, dan zorg ik er wel voorquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is dit het langstlopende topic in V&A?![]()
sorry net te weinigquote:Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
7 incl voor de 2 megadeth cd's
de cd's zijn krasvrij?quote:Op zondag 3 december 2006 08:54 schreef mtv het volgende:
[..]
sorry net te weinig
9 euro hebben we een deal
ik zal ze morgen even opzoeken, en je dan wel even mailen over de staat van de cd'squote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de cd's zijn krasvrij?
dan hebben we een deal.
mag wel mailen naar adres in mijn profiel.
sorry was vergeten om te kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de cd's zijn krasvrij?
dan hebben we een deal.
mag wel mailen naar adres in mijn profiel.
wel een beetje gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
al gekeken???
schijnlijk heeft hij in de auto gezeten en is toen in een ander doosje gegaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind eigelijk dat hier wel een slotje op mag
en dat TS de boel eens op orde zetzoals bv cd's aanbieden die je ook daadwerkelijk hebt. die lamlul laat niets van zich horen
ik weet niet of ik ze allemaal nog heb, maar het bod is zeker te laagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef tomatoman het volgende:
Live - Throwing Copper
Live - Mental Jewelry
Live - Secret Samadhi
Golden Earring - Greatest Hits
Nirvana - In Utero
Police - Greatest Hits
Police - Live 2cd
25 incl. geboden
er stond al een bijgewerkte lijst in dit topic, zie de vorige paginaquote:Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef tomatoman het volgende:
Dat het bod te laag is oké, maar dat je cd's niet allemaal meer hebt??
Ik stel voor dat je dat eens uitzoekt en dat dit topic op slot gaat.
zoek dan eerst uit welke cd's je nog hebt en open gewoon een nieuw topic. is wel net zo fijn voor iedereenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef mtv het volgende:
[..]
er stond al een bijgewerkte lijst in dit topic, zie de vorige pagina
als ik er deze week tijd voor heb zal ik dat eens gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoek dan eerst uit welke cd's je nog hebt en open gewoon een nieuw topic. is wel net zo fijn voor iedereen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |