voorgaande kuttopicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Bier!
moment.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Adelante het volgende:
en je had wel wat meer van die OP mogen maken hoor, plaatjes erin, linkjes naar voorgaande topics
Waarom niet?quote:
kan het stommer dan deze dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef woutabest het volgende:
dan moest ik weer een stomme titel bedenken
hé, je kent me; briljant en origineel are my middlenamesquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef woutabest het volgende:
maar dan moet hij wel goed zijn he
grappig zeker nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
hé, je kent me; briljant en origineel are my middlenames
Eentje maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef MiestOr het volgende:
ik wil ook best n biertje
Volgens mij is dat hier niet echt nodig; saaie boelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef Prowl het volgende:
Ritaline te koop, Heerlijke verse ritaline te koop!!!
Zal ik daar eens wat aan doen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet echt nodig; saaie boel
Da's wel heel woestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef Skv het volgende:
Ik ga pitten. Dat is al gek genoeg dunkt mij.
Let jij nou eens beter op!quote:
quote:
In mn eentje nog welquote:
Neh, ik heb toch nix om naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Monitor kopen?
Das geen monitor! een monitor begint bij 14 inch, dit is eerder een kijkdoosje met de nadruk op "je"quote:
Sexueele Frustratie? Anyhow: Deze monitor is prima te gebruiken voor een serverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das geen monitor! een monitor begint bij 14 inch, dit is eerder een kijkdoosje met de nadruk op "je"
Hij is ook nog eens defekt. Gooi toch weg man....![]()
Hoezo zie je nu weer verband met sexuele frustratie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:58 schreef Geqxon het volgende:
Sexueele Frustratie? Anyhow: Deze monitor is prima te gebruiken voor een server
koning uitverkoopquote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Adelante het volgende:
koning handel?bedoel je daarmee biermans??? die klooit toch alleen wat aan met pc's ofzo? da's geen handel
anders kunnen we kinky-queen ook wel handelaar noemen omdat die alleen dvd's aanbiedt
en ja gezqon ik heb je TR gelezen en nee FB is geen SC
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
je bent in elk geval door sinn3rz officieel uitgeroepen tot koning
topic waardigquote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
teruggekeerde internetliefde...
Geqxonquote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Adelante het volgende:
en ja gezqon ik heb je TR gelezen en nee FB is geen SC
Een TR over V&A FB?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geqxon
En topic-reports blijven vaak onder de mods en users he
vaak welquote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon
En topic-reports blijven vaak onder de mods en users he
Dan pak je er eentje uit je koelkast.quote:
Ik zie net op je weblog alle topicreportjes van gekson staan, verzamel je ze of zo?quote:
Wat een gluiperd is het toch!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie net op je weblog alle topicreportjes van gekson staan, verzamel je ze of zo?
Btw je weet dat dit niet mag ivm privacy?![]()
geksonquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zie net op je weblog alle topicreportjes van gekson staan, verzamel je ze of zo?
Btw je weet dat dit niet mag ivm privacy?![]()
en nog mijn naam niet kunnen spellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
die bedoelde ik jah... koning handel, koning uitverkoop, koning aap
je bent in elk geval door sinn3rz officieel uitgeroepen tot koning
vanwaar eigenlijk je voorliefde voor elmo?quote:
niks mis met crackquote:
gozer, jij hebt geen imagoquote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Adelante het volgende:
hulde, m'n sweet & innocent imago werkt nog
guttegut, de "waarom-ben-ik-nou-geen-mod-geworden" houding past je steeds minder Biermansquote:
Toch heeft ie wel een punt.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
guttegut, de "waarom-ben-ik-nou-geen-mod-geworden" houding past je steeds minder Biermans
Leg me dan eens vriendelijk uit wat je met een internet imago moet?quote:
Je begint er zelf over.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:20 schreef Adelante het volgende:
hulde, m'n sweet & innocent imago werkt nog
snap je dat nu echt niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leg me dan eens vriendelijk uit wat je met een internet imago moet?
Je pi spreekt boekdelen!quote:
Ik verwar jou dan ook continue met wouteyquote:Op maandag 27 februari 2006 14:53 schreef woutabest het volgende:
snap je dat nu echt niet?
jij niet-nerd!
ach, je bent niet de eerste die me beschuldigt van een kloon te zijn...quote:Op maandag 27 februari 2006 14:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik verwar jou dan ook continue met woutey![]()
die houding zal ik mij ook never nooit aanmetenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
guttegut, de "waarom-ben-ik-nou-geen-mod-geworden" houding past je steeds minder Biermans
maar dat heb ik dan ook met heel veel usersquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef woutabest het volgende:
ach, je bent niet de eerste die me beschuldigt van een kloon te zijn...
ondanks de dubbele ontkenning hierboven, geloof ik je op je goudgele ogenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Het_Biertje het volgende:
die houding zal ik mij ook never nooit aanmeten![]()
verwar de inhoud van mijn portomonee en koelkast niet met de kleur van mijn ogenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
ondanks de dubbele ontkenning hierboven, geloof ik je op je goudgele ogen![]()
wie stopt er dan ook bier in zijn portemonneequote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
verwar de inhoud van mijn portomonee en koelkast niet met de kleur van mijn ogen
dankje
ik niet, das alcoholmisbruikquote:Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
wie stopt er dan ook bier in zijn portemonnee
Zijn de Apple boys slapen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:14 schreef Geqxon het volgende:
't gaat hard hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |