voorgaande kuttopicquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Bier!
moment.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Adelante het volgende:
en je had wel wat meer van die OP mogen maken hoor, plaatjes erin, linkjes naar voorgaande topics
Waarom niet?quote:
kan het stommer dan deze dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef woutabest het volgende:
dan moest ik weer een stomme titel bedenken
hé, je kent me; briljant en origineel are my middlenamesquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:50 schreef woutabest het volgende:
maar dan moet hij wel goed zijn he
grappig zeker nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
hé, je kent me; briljant en origineel are my middlenames
Eentje maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:21 schreef MiestOr het volgende:
ik wil ook best n biertje
Volgens mij is dat hier niet echt nodig; saaie boelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef Prowl het volgende:
Ritaline te koop, Heerlijke verse ritaline te koop!!!
Zal ik daar eens wat aan doen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier niet echt nodig; saaie boel
Da's wel heel woestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef Skv het volgende:
Ik ga pitten. Dat is al gek genoeg dunkt mij.
Let jij nou eens beter op!quote:
quote:
In mn eentje nog welquote:
Neh, ik heb toch nix om naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Monitor kopen?
Das geen monitor! een monitor begint bij 14 inch, dit is eerder een kijkdoosje met de nadruk op "je"quote:
Sexueele Frustratie? Anyhow: Deze monitor is prima te gebruiken voor een serverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das geen monitor! een monitor begint bij 14 inch, dit is eerder een kijkdoosje met de nadruk op "je"
Hij is ook nog eens defekt. Gooi toch weg man....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |