Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie schrijven ook soms taalfouten.
Om Karel van de Graaf te citeren: 'Heren, heren'! m/vquote:
Vrede op aardequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hij houdt mij altijd in de gaten.![]()
Nee ik post in honderd topics per dag en kom jou in 80 topics tegen. Soms is het stuitend om te lezen wat voor een fouten je maakt. Ik wil je dan alleen maar helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hij houdt mij altijd in de gaten.![]()
Jij kan er zelf soms ook wat van, alleen ik zet je niet voor schutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post in honderd topics per dag en kom jou in 80 topics tegen. Soms is het stuitend om te lezen wat voor een fouten je maakt. Ik wil je dan alleen maar helpen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Om Karel van de Graaf te citeren: 'Heren, heren'! m/v![]()
Ach so. En vandaag met Hedrick natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ach ja ik probeerde het ook weer eens positief te benaderen met Wust, nadat ik me zondag niet zo populair had gemaakt (in combi met Anni)![]()
Maar eerlijk, ik denk dat ze zich heus niet (weer) gek laat maken en wel een goeie race neerzet ook al moet ze laatst.
Ik zette je niet voor schut. Als ik zo'n vaut maak moet ik lachen als mensen me er opattenderen.Daar moet je tegen kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij kan er zelf soms ook wat van, alleen ik zet je niet voor schut![]()
En schieten zelfsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tenzij we gaan vechten, ga dan vooral door
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach so. En vandaag met Hedrick natuurlijk.
Maar ik ben morgen meer voor Klassen en Friesingen (en Timmer) dan voor Wust, dus dan ben ik morgen waarschijnlijk de gebeten hond![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)zijn we weer saampjes
Oh, ik heb met Beorn Nijenhuis wat jij met Wüst hebt: ik vind die chromosoom niet leuk. Maar dit even geheel terzijde, uiteraard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)zijn we weer saampjes
Maar daarom zou ik het nog wel heel leuk vinden voor Wust en het haar wel gunnen om te winnen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik heb met Beorn Nijenhuis wat jij met Wüst hebt: ik vind die chromosoom niet leuk. Maar dit even geheel terzijde, uiteraard.
dat denk ik ook. de damestop is minder breed dan vroeger en stukken minder breed dan de mannentop.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
Volgens Timmer en Groenwold wint morgen de beste nederlander en medaille
tsja .. die verrekte amerikanen hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Waar ik bij de mannen vrij negatief was, ben ik bij de vrouwen erg (misschien wel te) positief, vooral Groenenwold en Wüst hebben hele grote kansen.
laten we hopen dat ze elkaar laten ontploffenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Leatherface het volgende:
Friesinger vs Klassen belooft vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |