Gelukkigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)zijn we weer saampjes
Oh, ik heb met Beorn Nijenhuis wat jij met Wüst hebt: ik vind die chromosoom niet leuk. Maar dit even geheel terzijde, uiteraard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)zijn we weer saampjes
Maar daarom zou ik het nog wel heel leuk vinden voor Wust en het haar wel gunnen om te winnen hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik heb met Beorn Nijenhuis wat jij met Wüst hebt: ik vind die chromosoom niet leuk. Maar dit even geheel terzijde, uiteraard.
dat denk ik ook. de damestop is minder breed dan vroeger en stukken minder breed dan de mannentop.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
Volgens Timmer en Groenwold wint morgen de beste nederlander en medaille
tsja .. die verrekte amerikanen hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Waar ik bij de mannen vrij negatief was, ben ik bij de vrouwen erg (misschien wel te) positief, vooral Groenenwold en Wüst hebben hele grote kansen.
laten we hopen dat ze elkaar laten ontploffenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef Leatherface het volgende:
Friesinger vs Klassen belooft vuurwerk.
Behalve dan Timmer en Gerritsen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef snellejelle het volgende:
dat denk ik ook. de damestop is minder breed dan vroeger en stukken minder breed dan de mannentop.
dit in tegenstelling tot de heupen.
en terechtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Hankster het volgende:
[..]
en zo denkt Frank Snoeks er ook over![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
Spannender dan bij de heren, voorspel ik.
Mannenrace was eigenlijk best spannend, alleen het niet toppresteren van de nederlanders maakt het toch iets minder leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
Spannender dan bij de heren, voorspel ik.
Die is idd ook nog geeneens zo gek. Ze kan heel hardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Keijs het volgende:
Ik hoor niemand over van Deutekom ? Wat denken we van haar ?
Ik heb zelf geen flauw idee eigenlijk. Volgens mij reed ze in november in Salt Lake een NR met 1:54 ofzo. Blijft een beetje een wilde gok wat ze gaat doen morgen
Het scheelt niet veel? Het mannentoernooi vind ik deze OS echt oersaaiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef MiLalaa het volgende:
normaalgesproken vind ik het mannenschaatsen toch leuker, maar deze OS scheelt het niet veel![]()
"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jullie schrijven ook soms taalfouten.
En hij houdt mij altijd in de gaten.![]()
wow, en dat tegen zo'n zielig meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post in honderd topics per dag en kom jou in 80 topics tegen. Soms is het stuitend om te lezen wat voor een fouten je maakt. Ik wil je dan alleen maar helpen.
of ze wint(10%) in haar roes of ze eindigt a la bos, of erger, 40ste. Maar ze zit wel in die roesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Brahimov het volgende:
Als Wüst morgen net zo onbevangen kan rijden als op de 3K, heeft ze kans op goud. Ik ga dan vooral af op de laatste rondes van iedereen op de 1000m. De opmerking dat morgen de lat waarschijnlijk al hoog ligt, snijdt wel degelijk hout. Ik ben benieuwd hoe Wüst met die spanning om kan gaan.
Voor Timmer voorzie ik geen herhaling van de 1500m van Nagano. De afstand is net te lang, denk ik. Klassen is daarentegen wel een topfavoriete, met Friesinger. Hoewel de Duitse niet meer zo fris lijkt.
ik blijf mijn prono trouw en zeg: Wüst, Klassen, Friesinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |