quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Die laatste twee ritten worden spannend.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef Arcee het volgende:
17 I 9 FRIESINGER Anni GER
O 20 KLASSEN Cindy CAN
18 I 71 WUST Ireen NED
O 56 TABATA Maki JPN
Dat zat er wel in dat ze vroeg moest starten. Nog niet veel 1500 meters gereden dit seizoen.quote:
Nee gaat op alfabet.Vandaar dat Wüst in de laatste rit zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef 61neorej het volgende:
Mooie loting
Hoe bepalen ze die loting eigelijk?
Want het is wel zo dat altijd de betere achteraan komen?
Herstel, ik verwacht drie medailles.quote:
Ze zijn niet zo super als eerder dit seizoen, maar wel grote medaillekandidaten en belangrijke kanshebbers voor goud.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Remzz het volgende:
Vooraf zou je hebben gezegd dat het in rit 17 word besloten. Maar ik vind ze allebei niet echt top. Ik zie wel 5 hele duidelijk kanshebbers. De rest hangt er een beetje bij vind ik
Is dat trouwens niet dezelfde Koreaanse als op de 500mquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Marianne tegen de Koreaanse.. idd, wel al heel gauw op rit 5.
Jazeker een mooie ritquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef Arcee het volgende:
15 I 11 GROENEWOLD Renate NED
O 12 GROVES Kristina CAN
Ook een mooie rit.
Ok bedanktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee gaat op alfabet.Vandaar dat Wüst in de laatste rit zit.
Op de 3000 had Wust misschien wel voordeel dat ze eerst mocht en er nog geen snelle tijden waren neergezet. Nu moet ze in de laatste rit alle eerder gezette tijden verbeteren. Kan net zo goed een nadeel voor haar zijn. Zeker op de 1500 meter is het vooral je eigen race rijden en het maximale uit jezelf halen, en je niet opblazen in het begin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef MiLalaa het volgende:
Oooh de loting. Timmer al in rit 5. Groenewold tegen Groves wordt interessant. Over Klassen - Friesinger maar niet te spreken. En Wust in de laatste rit, dat moet toch zeker mogelijk zijn dan
Da's geen excuus.quote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet dezelfde Koreaanse als op de 500m?
ach ja ik probeerde het ook weer eens positief te benaderen met Wust, nadat ik me zondag niet zo populair had gemaakt (in combi met Anni)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de 3000 had Wust misschien wel voordeel dat ze eerst mocht en er nog geen snelle tijden waren neergezet. Nu moet ze in de laatste rit alle eerder gezette tijden verbeteren. Kan net zo goed een nadeel voor haar zijn. Zeker op de 1500 meter is het vooral je eigen race rijden en het maximale uit jezelf halen, en je niet opblazen in het begin.
Nope, dat was CHOI Seung-Yong.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet dezelfde Koreaanse als op de 500m?
Nouhou.quote:
quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Jullie schrijven ook soms taalfouten.
Om Karel van de Graaf te citeren: 'Heren, heren'! m/vquote:
Vrede op aardequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hij houdt mij altijd in de gaten.![]()
Nee ik post in honderd topics per dag en kom jou in 80 topics tegen. Soms is het stuitend om te lezen wat voor een fouten je maakt. Ik wil je dan alleen maar helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hij houdt mij altijd in de gaten.![]()
Jij kan er zelf soms ook wat van, alleen ik zet je niet voor schutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik post in honderd topics per dag en kom jou in 80 topics tegen. Soms is het stuitend om te lezen wat voor een fouten je maakt. Ik wil je dan alleen maar helpen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Om Karel van de Graaf te citeren: 'Heren, heren'! m/v![]()
Ach so. En vandaag met Hedrick natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ach ja ik probeerde het ook weer eens positief te benaderen met Wust, nadat ik me zondag niet zo populair had gemaakt (in combi met Anni)![]()
Maar eerlijk, ik denk dat ze zich heus niet (weer) gek laat maken en wel een goeie race neerzet ook al moet ze laatst.
Ik zette je niet voor schut. Als ik zo'n vaut maak moet ik lachen als mensen me er opattenderen.Daar moet je tegen kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij kan er zelf soms ook wat van, alleen ik zet je niet voor schut![]()
En schieten zelfsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tenzij we gaan vechten, ga dan vooral door
ik hoop ook gewoon weer dat Anni goud wint (als het Timmer niet lukt)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach so. En vandaag met Hedrick natuurlijk.
Maar ik ben morgen meer voor Klassen en Friesingen (en Timmer) dan voor Wust, dus dan ben ik morgen waarschijnlijk de gebeten hond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |