Rodriguez toch ook niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kwam bij RTL nieuwsDat Marianne mee doet en Claudia weer niet !!
Claudia zal op de 5000M juist wel meedoen .. het afzeggen van de 1500M was juist vanwege zaterdag..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ze dat nou op de 5000m ook even doet, dan kan Gretha meedoen
nee, die lijkt echt over haar top heenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al doet ze mee, echt ver zal ze niet komen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef Dos37 het volgende:
Hup Wüst met je mooie stem
ik zou toch sweren dat er 2 rijdsters niet mee zouden doen morgenwoensdag...ik dacht Rodriguez. Maar veel maakt het niet uit neequote:
morgen is de 1500 mannenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik zou toch sweren dat er 2 rijdsters niet mee zouden doen morgen...ik dacht Rodriguez. Maar veel maakt het niet uit nee
zou ik erg tevreden mee zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Olmo het volgende:
Mijn voorspelling ook nog maar even dan:
1. Wüst
2. Timmer
3. Friesinger
Rodriguez en Witty? Of heb ik dat nou ook zelf verzonnenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik zou toch sweren dat er 2 rijdsters niet mee zouden doen morgenwoensdag...ik dacht Rodriguez. Maar veel maakt het niet uit nee
Rijtje is mooi, maar dan zie ik liever Marianne weer bovenaan of evt. Anni, die gun ik ook wel goud op een individuele afstandquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Olmo het volgende:
Mijn voorspelling ook nog maar even dan:
1. Wüst
2. Timmer
3. Friesinger
Of Klassen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef gsb het volgende:
[..]
Rijtje is mooi, maar dan zie ik liever Marianne weer bovenaan of evt. Anni, die gun ik ook wel goud op een individuele afstand.
Jüist.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik tip Wüst. Die meid is zo in vorm.En ondanks dat ze geen medaille haalde op de 1000 meter heb ik er alle vertrouwen in. Als je zag hoe ze finnishte, dat was indrukwekkend.
Wust lijkt me nou juist eens niet z'on type als de gemiddelde NL schaatster dus ik denk dat dat wel goed zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef sturky100 het volgende:
Eindelijk hebben w en keer een echte topper in huis a la friesinger
We zitten voor járen goed met wust ls ze geen zwabberbeen krijgt of zo
Gehaaste opening?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef Keijs het volgende:
Ik reken op Wust met de 1500m. Ze has vandaag verreweg de beste slotronde, en van die gehaaste opening moet ze ongetwijfeld geleerd hebben (16.5 was echt heel slecht).
Nee, zal wel rond 17.00 komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Is er al een loting bekend? Of stel ik nu een domme vraag?
Wellicht ben je in ed war met je mannen. Daar is de loting al wel bekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt? Ik dacht serieus dat er al geloot was...
Even wachten dus nog.
Niet zo gek natuurlijk, aangezien we het over Wüst hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wellicht ben je in ed war met je mannen. Daar is de loting al wel bekend.
Dat zou niet gek zijn een van deze dames, Wüst, Groenewold of Timmerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef WEST het volgende:
ik hoop dat wust nu weer goud pakt of anders groenewold, haar gun ik het ook wel.
Het is niet eens ondenkbaar. Al verwacht ik Pechstein op de 5.000.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef Olmo het volgende:
Als Wüst nou wint en Groenenwold de 5 km. op haar naam schrijft winnen we 4 afstanden
Ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
Wordt vast een mooie afstand. Ik verwacht er weer meer van dan bij de mannen. Dat belooft wat
*bij aansluit*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al eerder gepost vandaag verwachtte ik gen medailles. Morgen wel en zal ik veel zenuwachtiger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |