quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
"Ik wilde het graag pinnen."
..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
Roken, goed idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
niet zeiken, ik ben alweer terug!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben alweer terug!
uitspreken als: "bier-nul-bier"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Litso het volgende:
Error #404:
Nu nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
dan helemaal niet zeiken, ik heb er al 3 en half uur college op zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..
Ik neem de bus wel.
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..quote:
Rd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..
Moet een formulier af gaan geven om weer 4 formulieren terug te krijgen om in te vullen..
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?
die je aangevraagd hebt met een aavraag-forumulier-aanvraag?
t lijkt wel hogeschool INHolland
BS?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
Ik slinger vanavond mijn Atari weer aan, ik ben bezig met verhuizen, dus de tijd laat zich niet veel zien. Het zal ooit wel af komen.quote:
Vertel het eens.quote:
Joh..quote:
ah die...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Hierbij.quote:
doet me denken aan zon stukje uit een asterix en obelix tekenfilmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.quote:
te moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.
Was benieuwd van wie het een kloon was..quote:
Schone prinses.quote:
Dat is toch al duidelijk aan de nick?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was benieuwd van wie het een kloon was..
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
C die tegen C praat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.
iets te maken met die roos toevallig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
Whoooohoooooo..... ben bezig iets vets te regelen
Meer nieuws volgt later.....
*spannend vindt
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens BS, ik heb mijn versie van kicking it oldskool gemaakt maar die co-op mag gewoon doorgaan.
Wordt thans een heel ander nummer schat ik.
Ik had je gister ook zien posten.quote:
moet je je voorstellen, dat IRL ineens een onbekend iemand tegen je aan begint te praten, die dan vervolgens een oude bekende blijkt te zijn, met een gezichtsimplantaat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.
Ik word chagrijnig van die verhuizing.
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had je gister ook zien posten.
En bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.
Wat afleiding zal je goed doen.
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.
Zit er een aldi in je omgeving?quote:
Da's niet mis, deerne.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..
Neen.. gelukkig was het ook 'bijna'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:50 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Da's niet mis, deerne.
Weet ik niet, ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik zit. Ik bedoel: ik kan er wel komen met de bus, of lopend, maar ik weet helemaal niet waar ik dichtbij in de buurt zit. Ik heb gewoon de eerste woonplek genomen die ik kon vinden, een middag komen kijken en dezelfde middag gebeld dat ik het wel wou hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zit er een aldi in je omgeving?
Zo ja: Krieg.
Immer. Jammer van die ban echter.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.
Het is wel typisch BS ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik zit. Ik bedoel: ik kan er wel komen met de bus, of lopend, maar ik weet helemaal niet waar ik dichtbij in de buurt zit. Ik heb gewoon de eerste woonplek genomen die ik kon vinden, een middag komen kijken en dezelfde middag gebeld dat ik het wel wou hebben.
SJ lachte me uit toen ik op zijn vraag waar ik woonde antwoordde: "Geen flauw idee".
Ahja, pure domheid. Mensen die niet snappen dat logica, wiskunde en de wetenschap totaal niet over meningen gaan, krijgen van mij geen eerbied uit hoogachting.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Immer. Jammer van die ban echter.
Ohjee, ik begin op mezelf te lijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is wel typisch BS ja.
Net als dat china-gedoe.
Ben je een heel klein trapje aan het opeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef Janetje het volgende:
Zou ik dat treetje opkrijgen voor ik weg ga?
Je bent nog jong en je wilt wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ohjee, ik begin op mezelf te lijken.
Dat china-gedoe was het coolste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan.
Nee joh.. een heel klein treetje bier aan het opdrinken..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ben je een heel klein trapje aan het opeten?
12 Blikken, netjes, netjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh.. een heel klein treetje bier aan het opdrinken..
Een iets groter treetje..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
12 Blikken, netjes, netjes.
24.quote:
Dat ja.quote:
die dingen zijn meestal 24 stuksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
12 Blikken, netjes, netjes.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja.
Er zijn er al 4 uit en ik heb nog 7 dagen..
Lukt makkelijk.
Je gaat weg?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja.
Er zijn er al 4 uit en ik heb nog 7 dagen..
Lukt makkelijk.
Nog zeven dagen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]zou je dat wel halen?
die 7 dagen!
Ik ontvlucht het land een tijdje.quote:
Daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ontvlucht het land een tijdje.
Dan zit je wel in het goeie topic..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Replacement_driver het volgende:
Zeven dagen met PP leven. Ik frituur nog liever mijn eigen ballen.
Ik kijk nu al uit naar mn terugkomst.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Hersenen klutsen is ok..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
Mijn zusje is eindelijk verstandig.
Ze vroeg naar de cd van scheldgeweld: Ik wil headbangen.
wij ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar mn terugkomst.
quote:
Iedereen wil mij graag weg hebben.quote:
waarom is dat verstandigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
Mijn zusje is eindelijk verstandig.
Ze vroeg naar de cd van scheldgeweld: Ik wil headbangen.
Zo kan je het ook interpreteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag weg hebben.
quote:
Muzieksmaak mén, muzieksmaak!quote:
appelgebak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:22 schreef Janetje het volgende:
Warme chroisantjes met kaas..
geen slagroom helaasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Met slagroom en een vleugje kaneel erover![]()
![]()
![]()
Je kan niet alles hebben he.quote:
ik heb gister iedereen uitgenodigd langs te komen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee inderdaad... ik vind ook dat je moet delen![]()
Het stond niet eens in de OPquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb gister iedereen uitgenodigd langs te komen!
maar er is niemand van jullie geweest
Kijk mijn MSN-naam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
iedereen die aan deze onzin doet moet sterven!
Laat me raden: weer niks dit jaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
wat zou dat lekker rustig zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
ohhhh hou op ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
*bordje met chroisantjes neerzet, langzaam achteruit loopt en toekijkt hoe BeF aanvalt..
Het is een sarcastische ode aan Valentijnsdag.quote:
had je het dán wel gezien?quote:
oh okequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een sarcastische ode aan Valentijnsdag.
kaasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
*bordje met chroisantjes neerzet, langzaam achteruit loopt en toekijkt hoe BeF aanvalt..
Dus stiekem wilde je ook gewoon niemand over de vloer..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had je het dán wel gezien?
bovendien was het toen ik dat topic opende al zo laat dat ik weinig mensen meer verwachtte
jawelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus stiekem wilde je ook gewoon niemand over de vloer..
ik zal een stukje taart bewaren voor de mensen die vrijdag naar de "meet" komenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Organiseer het de volgende keer beter dan![]()
Hij is vies.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef Janetje het volgende:
Ik ga morgen wel naar school.
Ik zal vrijdag thuis zelf taart gaan eten want dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal een stukje taart bewaren voor de mensen die vrijdag naar de "meet" komen
Ik twijfel nog. Gister en eergister zei ik allebei heel optimistisch "Morgen ben ik beter". In beide gevallen had ik het fout...quote:
alvast gefelciteerd dan, voor ik het vergeet!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag thuis zelf taart gaan eten want dan ben ik jarig![]()
Dank Uquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alvast gefelciteerd dan, voor ik het vergeet!
Dat is inderdaad misschien maar de beste optie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Gister en eergister zei ik allebei heel optimistisch "Morgen ben ik beter". In beide gevallen had ik het fout...
Vandaag laat ik het nog even in het midden.
Neuh..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Zullen we ons allen gaan bezatten op deze vervloekte dag?
Oke.quote:
Ik ben al ziek, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Zullen we ons allen gaan bezatten op deze vervloekte dag?
leuke hobbyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef jackson het volgende:
Zo... daar zijn we weer. Hele dag zitten mailen met allerlei knapen
Maar wel tof.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:39 schreef Misstique het volgende:
Ik heb tegenswoordigs MSN op mn werk. Best wel contra-produktief eigenlijk![]()
Haha! Hmmjah... en er zijn leuke dingen uit gekomen dus dan is het altijd mooiquote:
Niet frituren?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, nu even koken.
Nee.quote:
Ook lekker.. met een biertje er bijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee.. Maar rijst, bruine bonen, gehakt en spekjes is ook lekker.
Bier is okee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ook lekker.. met een biertje er bij![]()
*Eensch isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef JDude het volgende:
KUTHOEREEEEEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/Hans T.]
Sowieso lekker. Met bier natuurlijk beter.quote:
ALLEMAAAAAALLLLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:10 schreef JDude het volgende:
KUTHOEREEEEEHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/Hans T.]
Met bier erbij wordt alles beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sowieso lekker. Met bier natuurlijk beter.
quote:
De waarheid in een notedop.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:15 schreef cerror het volgende:
De mensheid moet kapot en zuurkool is lekker.
Zuurkool is vies.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:15 schreef cerror het volgende:
Met meekookspek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:15 schreef cerror het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef mcDavid het volgende:
zat ik toch bijna al aan het bier, terwijl ik zo nog rijles heb!
da's iig niet strafbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]met een kater in die wagen zitten is ook niet alles....
Met rijles is het zo erg nog niet. Kan je nagaan als je je vliegbrevet zou moeten gaan halen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef mcDavid het volgende:
zat ik toch bijna al aan het bier, terwijl ik zo nog rijles heb!
Dat scheelt wel qua prijsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's iig niet strafbaar
ik ga dr weer vandoor, treinen, frietje doen op t station, rijles, treinen terug...
wie gaat er dan ook in amersfoort lessen, terwijl je in delft woont
ach...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met rijles is het zo erg nog niet. Kan je nagaan als je je vliegbrevet zou moeten gaan halen..
Jij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook in amersfoort lessen, terwijl je in delft woont
Die animatie C.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
C!!
klik, kijk!
*weer naar station rent
Alles goed?quote:
Inderdaad.. daarom doe ik die dingen ook de hele dag doorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
Eten en douchen is fijn.
En slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
Eten en douchen is fijn.
Je bent nu mod. Dan mag je niet meer slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef Litso het volgende:
[..]
En slapen.
Ik lag net heeerlijk te slapen.
Nu eet ik weer.
Straks douchen. En slapen.
Lekkerwijf!quote:
O.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je bent nu mod. Dan mag je niet meer slapen.
Mailtje al binnen?quote:
Alles wat er gebeurd is terwijl jij sliep ben jij nu verantwoordelijk voor!quote:
Gay.quote:
Truste.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
Ok, ik begin me nu echt af te vragen wat ik nog wakker doe.
Ik duik mijn bed weer in
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
Ok, ik begin me nu echt af te vragen wat ik nog wakker doe.
Ik duik mijn bed weer in
Grappig deuntjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:42 schreef cerror het volgende:
http://media.putfile.com/VALENTINES-DAY-SUX
Musicmon 2.5 op mijn atari.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Grappig deuntje![]()
Met welk programma werk jij eigenlijk?
Ah okay, ik heb vroeger nog wat gekloot met Fasttrackerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Musicmon 2.5 op mijn atari.
Kwartiertje werk, incl instrumenten programmeren.
Doe ik ook nog steeds.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah okay, ik heb vroeger nog wat gekloot met Fasttracker![]()
Vroegah ja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe ik ook nog steeds.
En jij, muziek maken?
Ik ben al druk bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Gaat er nog iemand slowchatten of niet?.
Ja, doe het wel in BeF dan!quote:
Ik ben er nu toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want daar is het te stil... Dan zit ik ook hier al tegen mezelf te lullen!
quote:
Ach, het streelde m'n ego tenminste.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, ben af en toe wat overenthousiast!![]()
Is er vandaag toch iets bij jou gestreeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, het streelde m'n ego tenminste..
Dat is gemeen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is er vandaag toch iets bij jou gestreeld![]()
Is al goed, en graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry, dat inkoppertje kon ik echt even niet laten gaan...erop??
Je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is al goed, en graag..
En ik had wel iemand kunnen laten komen die mij leuk vind alleen is ze niet mijn type.. Niet dat dat me eerder van haar weg had gehouden maar toch.
.
Ik verontschuldigde me niet, ik wilde probeerde mezelf eronderuit te lullen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je hoeft je bij mij niet te verontschuldigen hoorIk plaag alleen maar!
Chow.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
Schop.
*lekker meeschoptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Vazen kapotgooien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
*lekker meeschopt
heerlijk he, ff je agressie kwijt
Oude omatjes op straat zomaar onderuit halen en dan maar tegen die stoma aan blijven schoppen.quote:
eeuuhhh....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oude omatjes op straat zomaar onderuit halen en dan maar tegen die stoma aan blijven schoppen..
Ik moet m'n agressie toch ergens in kwijt. Beter dat ik het bij hen doe, ze hebben toch al niet lang meer.quote:
Liefdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*alles met de mantel der liefde bedekt
HIj had wel eentje kunnen krijgen, maar ach, dat meiske is toch zijn type niet, dus die heeft haar de moeite bespaardquote:
Klopt. Ik ben ook niet naar school gegaan, ben al een hele tijd thuis omdat ik heel moe ben. Weet niet of ik anders wel wat had gekregen hoor.quote:
Ging niet om de kaart, maar om waar je het nog meer over had.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
HIj had wel eentje kunnen krijgen, maar ach, dat meiske is toch zijn type niet, dus die heeft haar de moeite bespaard
Soms begint het met een kaartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ging niet om de kaart, maar om waar je het nog meer over had.
Je zit je zelf te verlekkeren aan verboden vruchten??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef rompompom het volgende:
Bier, waar zijt Gij?
Frituur, verblijd mij!
Bier, ik wacht al zo lang!
Frituur, vul mijn wang!
Ik bedoelde dus dat ze me leuk vind maar ik haar niet moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Soms begint het met een kaart
Jeetje, je moet nog veel leren![]()
Je had ook van iemand anders een kaart kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ze me leuk vind maar ik haar niet moet.
Ik heb van 1 iemand een e-mail gehad, maar gewoon als vrienden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je had ook van iemand anders een kaart kunnen krijgen!
*meldtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Gaat er nog iemand slowchatten of niet?.
Zit je horoscopen te lezen ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
"Wat de lieffde betreft ligt er een charmant avondje in het verschiet, misschien zelfs opwindend"
nou, tis maar wat je charmant vind
net, in de trein!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zit je horoscopen te lezen ofzo?.
Whehehe. Ik ga zo maar pitten, en morgen naar de dokter.quote:
owja, ik moet eigenlijk nog leren!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ga zo maar pitten, en morgen naar de dokter.
Valentijn is bijna voorbij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
owja, ik moet eigenlijk nog leren!mên stop die blijheid! ik heb helemaal geen reden om blij te zijn!
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is het niet
ik ben al veel te blij vanaf het moment dat ik de trein in stapte...![]()
ja als ik dat toch eens wist!quote:
Waar ben jij dan weer mod geworden?quote:
je moet toch wát te doen hebben als je niet kan pitten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar ben jij dan weer mod geworden?
Mijn ouwe subforum!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
Waar ben jij dan weer mod geworden?
Ik merk het en het bevalt me goed tot nu toequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn ouwe subforum!
Ideaal om af en toe wat tijd te vullen als je niet kunt pitten inderdaad, veel drukker heb je het niet
Mijn muren zijn geel en oranjequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
Kanarie geel en pedofiel oranje.
De kleurencombo voor een pedokamer.
is dat met 255 rood, 128 groen, 0 blauw?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef cerror het volgende:
pedofiel oranje.
Werk en dingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef Janetje het volgende:
Wat een rust hier...
Praten is ook niet direct noodzakelijk voor een druk fok..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:56 schreef mcDavid het volgende:
dr zijn genoeg mensen online, maar niemand praat!
...posten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Praten is ook niet direct noodzakelijk voor een druk fok..
Slapen is dan ook voor mietjes... Ik pak er nog eentje, proost...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
IK WIL NOG NIET SLAPEN..
Ik heb ook geen zin in bier.. maar cheers..quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Slapen is dan ook voor mietjes... Ik pak er nog eentje, proost...
What happened to you?quote:
Dank...quote:maar cheers..
Life..quote:
Geen dank.. zuup moar lekker..quote:Dank...
Leven... Ja dat moet ook gebeuren enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Life..
[..]
Geen dank.. zuup moar lekker..
Lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Leven... Ja dat moet ook gebeuren enzo...
Ik drink eigenlijk nooit meer door de weeks, maar heb vanvond weer een keer ouderwets in de kroeg gehangen...
Weet je, dan drink er nog een extra voor jou vanavond...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lekker.
Ach ik heb vrij morgen.. maar waag me toch maar niet aan een alcoholische versnapering..
Doe dat, dat klinkt als een plan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Weet je, dan drink er nog een extra voor jou vanavond...
Heb vandaag 2 kratjes grolsch voor een tientje van me huisgenote overgenomen...
Ja, ze had een feestje gegeven waar weinig bierdrinkers waren... En ik had d'r juist aangeraden om een kratje extra te halen... (Altijd een kratje extra halen als je feest hebt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe dat, dat klinkt als een plan.
Hmmm.. ze wou er van af?
Dus jij al die gasten op dat feestje verbieden bier te drinken... hehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, ze had een feestje gegeven waar weinig bierdrinkers waren... En ik had d'r juist aangeraden om een kratje extra te halen... (Altijd een kratje extra halen als je feest hebt...)
Ik kon er 'helaas' niet bij zijn die avond, maar heb het niveau van de bierdrinkers toch prima ingeschat...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus jij al die gasten op dat feestje verbieden bier te drinken... hehehe
Maar.. wat voor mensen drinken er nou zo weinig bier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kon er 'helaas' niet bij zijn die avond, maar heb het niveau van de bierdrinkers toch prima ingeschat...
Veel meiden, maar niet meiden van jouw soort...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. wat voor mensen drinken er nou zo weinig bier?
Veel meiden zeker?![]()
Hahaha.. het bierdrinkende soort bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:30 schreef whoops het volgende:
[..]
Veel meiden, maar niet meiden van jouw soort...![]()
Ben ik ff blij dat ik ietwat gestoord ben..quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
Mensen die weinig bier consumeren zijn normaal.
Ik houd niet echt van normale mensen.
Kom eens naar het cafè waar ik altijd heen ga, je hebt ze voor het oppikken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef whoops het volgende:
Op de dag dat bierdinkende vrouwen normaal worden hou ik van normale vrouwen...
I knowquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Maar ja, ik ga ook altijd naar een metalcafè....
Relaties & Problemen punt gif...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Ik ga even in R&P lurken om op te vrolijken, 14.kras
Ze noemen het officieel een alternative café, maar ze draaien alleen metal of überfoute muziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:41 schreef whoops het volgende:
Ik kom ook redelijk vaak het zoete-witte-wijn type tegen.... Misschien moet ik maar eens vaker naar metal-tenten gaan...
Awwwww... rpp aai over bolleke geeft...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
Ik ga even in R&P lurken om op te vrolijken, 14.kras
Alleen die eerste regel al: "In het Unrealcafe zijn er mogelijkheden om gebruik te maken van computers die verbonden zijn met het internet. "... Zit je er nu ook toevallig?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze noemen het officieel een alternative café, maar ze draaien alleen metal of überfoute muziek.
http://unrealcafe.nl/
Zie daar.
Een hoerige spongebob...quote:
Die computers zijn allang weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Alleen die eerste regel al: "In het Unrealcafe zijn er mogelijkheden om gebruik te maken van computers die verbonden zijn met het internet. "... Zit je er nu ook toevallig?![]()
Whehehe... Cool cafe....quote:
Including scheldgeweld tshirt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:53 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Kijk Janet, dat is nu echt marcel.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:54 schreef whoops het volgende:
Ik ben nog geen bierdrinkende vrouw tegengekomen op die foto's trouwens...
Like duhuh!quote:
Ja ik zie het maar half dus ik moest gokken hequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik zie het maar half dus ik moest gokken he![]()
Whehe.. café foto's moeten af en toe kunnen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh ja, marcel in actie...(laatste foto, ik zweer het. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |