Hij is al op..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Hij is mooi. Wanneer ga je hem op eBay verkopen?
En per envelop versturen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Hij is mooi. Wanneer ga je hem op eBay verkopen?
Of de aambei- reet van Bert van der Veer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef iamredleader het volgende:
Shit, al opgegeten? Stond er niet iets tofs op over Mohammed? Of een afbeelding van Maria? Niks bijzonders?
Jammer, want dat schijnt tegenwoordig behoorlijk geld op te leveren.
Nou.. ik heb idd even uitvoerig gekeken.. en heb er geen afbeeldingen ingezien..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:10 schreef iamredleader het volgende:
Shit, al opgegeten? Stond er niet iets tofs op over Mohammed? Of een afbeelding van Maria? Niks bijzonders?
Jammer, want dat schijnt tegenwoordig behoorlijk geld op te leveren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef cerror het volgende:
Het is eigenlijk een tumor dat in je vriendin haar tiet zat.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef Omkron het volgende:
[..]
[afbeelding]
En je zag er nogwel zo slim uit..![]()
Ja. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik de enige die in die aarbei een paar buitenste schaamlipjes zie![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Biogarde het volgende:
Ben ik de enige die in die aarbei een paar buitenste schaamlipjes zie![]()
quote:
Wat mot dat vadsige wijf hier in dit topic?quote:
Dit kankergeile topic checken!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat mot dat vadsige wijf hier in dit topic?
Leuke collega's heeft ze ook...quote:
jezus die is geil!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Leuke collega's heeft ze ook...
[afbeelding]
"Prodent presents...."quote:
De excuusnegerquote:
Dan ga je naar Rotterdam. Schiet je er eentje neer, en dan maak je er een lekkere warme bond-nergerjas vanquote:
En nee dat is niet zielig er is toch een overschot van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan ga je naar Rotterdam. Schiet je er eentje neer, en dan maak je er een lekkere warme bond-nergerjas van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |