quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
"Ik wilde het graag pinnen."
..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
Roken, goed idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
niet zeiken, ik ben alweer terug!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben alweer terug!
uitspreken als: "bier-nul-bier"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Litso het volgende:
Error #404:
Nu nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
dan helemaal niet zeiken, ik heb er al 3 en half uur college op zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..
Ik neem de bus wel.
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..quote:
Rd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..
Moet een formulier af gaan geven om weer 4 formulieren terug te krijgen om in te vullen..
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?
die je aangevraagd hebt met een aavraag-forumulier-aanvraag?
t lijkt wel hogeschool INHolland
BS?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
Ik slinger vanavond mijn Atari weer aan, ik ben bezig met verhuizen, dus de tijd laat zich niet veel zien. Het zal ooit wel af komen.quote:
Vertel het eens.quote:
Joh..quote:
ah die...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Hierbij.quote:
doet me denken aan zon stukje uit een asterix en obelix tekenfilmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.quote:
te moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.
Was benieuwd van wie het een kloon was..quote:
Schone prinses.quote:
Dat is toch al duidelijk aan de nick?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was benieuwd van wie het een kloon was..
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
C die tegen C praat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.
iets te maken met die roos toevallig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
Whoooohoooooo..... ben bezig iets vets te regelen
Meer nieuws volgt later.....
*spannend vindt
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens BS, ik heb mijn versie van kicking it oldskool gemaakt maar die co-op mag gewoon doorgaan.
Wordt thans een heel ander nummer schat ik.
Ik had je gister ook zien posten.quote:
moet je je voorstellen, dat IRL ineens een onbekend iemand tegen je aan begint te praten, die dan vervolgens een oude bekende blijkt te zijn, met een gezichtsimplantaat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.
Ik word chagrijnig van die verhuizing.
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had je gister ook zien posten.
En bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.
Wat afleiding zal je goed doen.
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.
Zit er een aldi in je omgeving?quote:
Da's niet mis, deerne.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..
Neen.. gelukkig was het ook 'bijna'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:50 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Da's niet mis, deerne.
Weet ik niet, ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik zit. Ik bedoel: ik kan er wel komen met de bus, of lopend, maar ik weet helemaal niet waar ik dichtbij in de buurt zit. Ik heb gewoon de eerste woonplek genomen die ik kon vinden, een middag komen kijken en dezelfde middag gebeld dat ik het wel wou hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zit er een aldi in je omgeving?
Zo ja: Krieg.
Immer. Jammer van die ban echter.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.
Het is wel typisch BS ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet eigenlijk helemaal niet waar ik zit. Ik bedoel: ik kan er wel komen met de bus, of lopend, maar ik weet helemaal niet waar ik dichtbij in de buurt zit. Ik heb gewoon de eerste woonplek genomen die ik kon vinden, een middag komen kijken en dezelfde middag gebeld dat ik het wel wou hebben.
SJ lachte me uit toen ik op zijn vraag waar ik woonde antwoordde: "Geen flauw idee".
Ahja, pure domheid. Mensen die niet snappen dat logica, wiskunde en de wetenschap totaal niet over meningen gaan, krijgen van mij geen eerbied uit hoogachting.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Immer. Jammer van die ban echter.
Ohjee, ik begin op mezelf te lijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is wel typisch BS ja.
Net als dat china-gedoe.
Ben je een heel klein trapje aan het opeten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef Janetje het volgende:
Zou ik dat treetje opkrijgen voor ik weg ga?
Je bent nog jong en je wilt wat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:54 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ohjee, ik begin op mezelf te lijken.
Dat china-gedoe was het coolste dat ik ooit in mijn leven heb gedaan.
Nee joh.. een heel klein treetje bier aan het opdrinken..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ben je een heel klein trapje aan het opeten?
12 Blikken, netjes, netjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh.. een heel klein treetje bier aan het opdrinken..
Een iets groter treetje..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
12 Blikken, netjes, netjes.
24.quote:
Dat ja.quote:
die dingen zijn meestal 24 stuksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
12 Blikken, netjes, netjes.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja.
Er zijn er al 4 uit en ik heb nog 7 dagen..
Lukt makkelijk.
Je gaat weg?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ja.
Er zijn er al 4 uit en ik heb nog 7 dagen..
Lukt makkelijk.
Nog zeven dagen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]zou je dat wel halen?
die 7 dagen!
Ik ontvlucht het land een tijdje.quote:
Daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ontvlucht het land een tijdje.
Dan zit je wel in het goeie topic..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Replacement_driver het volgende:
Zeven dagen met PP leven. Ik frituur nog liever mijn eigen ballen.
Ik kijk nu al uit naar mn terugkomst.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Hersenen klutsen is ok..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
Mijn zusje is eindelijk verstandig.
Ze vroeg naar de cd van scheldgeweld: Ik wil headbangen.
wij ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar mn terugkomst.
quote:
Iedereen wil mij graag weg hebben.quote:
waarom is dat verstandigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
Mijn zusje is eindelijk verstandig.
Ze vroeg naar de cd van scheldgeweld: Ik wil headbangen.
Zo kan je het ook interpreteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Iedereen wil mij graag weg hebben.
quote:
Muzieksmaak mén, muzieksmaak!quote:
appelgebak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:22 schreef Janetje het volgende:
Warme chroisantjes met kaas..
geen slagroom helaasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Met slagroom en een vleugje kaneel erover![]()
![]()
![]()
Je kan niet alles hebben he.quote:
ik heb gister iedereen uitgenodigd langs te komen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee inderdaad... ik vind ook dat je moet delen![]()
Het stond niet eens in de OPquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb gister iedereen uitgenodigd langs te komen!
maar er is niemand van jullie geweest
Kijk mijn MSN-naam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
iedereen die aan deze onzin doet moet sterven!
Laat me raden: weer niks dit jaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
wat zou dat lekker rustig zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Bizznitch het volgende:
VALENTIJJNNNNNNNNN
ohhhh hou op ik heb zo'n hongerrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Janetje het volgende:
*bordje met chroisantjes neerzet, langzaam achteruit loopt en toekijkt hoe BeF aanvalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |