quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
"Ik wilde het graag pinnen."
..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
Roken, goed idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef cerror het volgende:
Peuken.
niet zeiken, ik ben alweer terug!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben alweer terug!
uitspreken als: "bier-nul-bier"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Litso het volgende:
Error #404:
Nu nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef Janetje het volgende:
Ik moet naar school, maar ik heb geen zin.
dan helemaal niet zeiken, ik heb er al 3 en half uur college op zittenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik moet alleen een fucking formulier afgeven.. mag ik een uur voor fietsen..
Ik neem de bus wel.
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..quote:
Rd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. ik had blijkbaar nog niet genoeg papierwerk in huis..
Moet een formulier af gaan geven om weer 4 formulieren terug te krijgen om in te vullen..
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het zogenaamde "formulier-aanvraag-forumulier"?
die je aangevraagd hebt met een aavraag-forumulier-aanvraag?
t lijkt wel hogeschool INHolland
BS?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Replacement_driver het volgende:
C.
Ik slinger vanavond mijn Atari weer aan, ik ben bezig met verhuizen, dus de tijd laat zich niet veel zien. Het zal ooit wel af komen.quote:
Vertel het eens.quote:
Joh..quote:
ah die...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Hierbij.quote:
doet me denken aan zon stukje uit een asterix en obelix tekenfilmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit is een met een formulieer aangevraagd formulier-aanvraag formulier.
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.quote:
te moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. even in z'n postgeschiedenis kijken en ik wist het ook meteen.
Was benieuwd van wie het een kloon was..quote:
Schone prinses.quote:
Dat is toch al duidelijk aan de nick?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was benieuwd van wie het een kloon was..
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
C die tegen C praat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, het had ook c. kunnen zijn.
iets te maken met die roos toevallig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
Whoooohoooooo..... ben bezig iets vets te regelen
Meer nieuws volgt later.....
*spannend vindt
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef cerror het volgende:
Trouwens BS, ik heb mijn versie van kicking it oldskool gemaakt maar die co-op mag gewoon doorgaan.
Wordt thans een heel ander nummer schat ik.
Ik had je gister ook zien posten.quote:
moet je je voorstellen, dat IRL ineens een onbekend iemand tegen je aan begint te praten, die dan vervolgens een oude bekende blijkt te zijn, met een gezichtsimplantaat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is toch al duidelijk aan de nick?
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook maar een beter idee.
Ik word chagrijnig van die verhuizing.
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had je gister ook zien posten.
En bier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Begrijpelijk BS, begrijpelijk.
Wat afleiding zal je goed doen.
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mooi is dat, hè, als ik post. Zodanig van een verbluffende schoonheid.
Zit er een aldi in je omgeving?quote:
Da's niet mis, deerne.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. ik was er zo van onder de indruk dat ik bijna uit bed tyfte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |