Board option redlinequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met een freestyle freeride binding?
Prijsklasse, board, strap/flow voorkeur, discipline?
Dat zou ook wel handig zijn om te weten.
Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeetquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Kentaro het volgende:
Nog een paar hele mooie spullen voor 2007
De Fish![]()
[afbeelding]
Flows
[afbeelding]
Wat is een ratelquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef B het volgende:
[..]
Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeet
Bibi Burton dames board van die nieuwe dames burton lijn is ook vet![]()
![]()
![]()
ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.quote:
welke boot rij jij dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef Thermo het volgende:
[..]
In deze tijd heb je gewoon met 44 dat niet meer nodig met de boots die ze nu uitbrengen.
Ik zit met 46 op een midwide en kan ook op een 25 rijden als het moet, zonder net als 3 jaar geleden veel last van heeldrag te hebben.
Vans Fargo. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijzelf in een maatje kleiner heb kunnen wurmen in die boot dan in een burton boot. Ook met een 32 TM two kon ik het zelfde trouwens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
welke boot rij jij dan?
want ik heb een 05/06 driver X en ik heb toch minimaal nog midwide nodig wil een beetje leuk kunnen rijden denk k
Dat slijpen ben ik nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.
Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:Pquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef beerke het volgende:
Beetje last van insomnia deze nacht. Niet echt tussen het afval gevonden, maar misschien kun je er toch iets mee.
http://www.blue-tomato.at(...)TSOFYn5QEBWgen8Aie-1
Hoeveel dagen heb je gesnowboard?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef XentriX het volgende:
[..]
Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:P
ik denk eerlijk gezegd van nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef beerke het volgende:
Ik denk dat jij op een Bullet de komende jaren zekern nog goed vooruit kunt. Mocht je het echt niet vertrouwen, dan website moet je op die websiter maar eens kijken naar de Burton Baron dan.
Hoeveel weeg jij ook alweer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd van niet
een bullet is echt een slappe plank.... je moet er wel van houden wil je bullet rijden....
heeft er nix mee te maken joh, een baron ES is voor mij nog slap, I know.... maar een bullet is gewoon slap.. dat is een gegeven...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
zo, net nieuwe bindingen gekocht
ik kon helaas geen missions of cartels vinden. heb nu een paar santa cruz bindingen gekocht die voor de helft waren (vorig seizoen). hoop dat ze het goed doen, maar het zal sowieso een hele vooruitgang zijn.
morgen weer lekker een dagje boarden
ik wist helemaal niet dat dat kon, heeft zo'n sticker nog een speciale naam? dan ga ik ook eens op zoek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van BoardboostersGelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.
Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean![]()
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Looks pretty fancy for a girl, don't ya think
Best cool, vraag me als goede Nederlander wel af wat het ook al weer moest opbrengen, zo'n stickervelletje. 75 euro staat me bij, klopt dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van BoardboostersGelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.
Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean![]()
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
heb je een linkje? is echt erg okequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |