abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35162650
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met een freestyle freeride binding?

Prijsklasse, board, strap/flow voorkeur, discipline?

Dat zou ook wel handig zijn om te weten.
Board option redline
het liefst strap bindingen ! en wil gewoon knallen over piste heen en als de mogelijkheid aanwezig is ook de poeder in
greetz
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:34:33 #152
19284 B
van benbenieuwd
pi_35162910
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Kentaro het volgende:
Nog een paar hele mooie spullen voor 2007

De Fish
[afbeelding]

Flows
[afbeelding]
Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeet
Bibi Burton dames board van die nieuwe dames burton lijn is ook vet
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:35:34 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35162963
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef B het volgende:

[..]

Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeet
Bibi Burton dames board van die nieuwe dames burton lijn is ook vet
Wat is een ratel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_35163001
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef XL het volgende:

[..]

Wat is een ratel
een ding waar je moeren mee aan kan draaien
pi_35173908
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Thermo het volgende:

[..]

[afbeelding]
ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 17 februari 2006 @ 00:43:10 #156
71115 Rnej
I walk the line
pi_35175108
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef Thermo het volgende:

[..]

In deze tijd heb je gewoon met 44 dat niet meer nodig met de boots die ze nu uitbrengen.
Ik zit met 46 op een midwide en kan ook op een 25 rijden als het moet, zonder net als 3 jaar geleden veel last van heeldrag te hebben.
welke boot rij jij dan?

want ik heb een 05/06 driver X en ik heb toch minimaal nog midwide nodig wil een beetje leuk kunnen rijden denk k
pi_35176597
Die Flow-binding reed Antti Autti afgelopen zondag zjin runs al op. Toen vond ik het er al bijzonder ruig uit zien.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_35176890
Yoo, mooi forumpje hier:P Volg het al een tijdje en laat ik nou maar eens meedoen ook he. Heb tijdje terug op 2 Bullets gereden (1.57 en 1.62) en ik vind ze heerlijk (ben 1.93/75kg/maat47 en freeride/freestyler) dus dat past ook wel precies. Wou er nou een kopen, maar zijn bij zaak die goeie aanbieding had uitverkocht (eurofun). Wel kreeg ik een aanbieding van de Santa Cruz GD Keene: http://www.scskate.com/snow/05_06/boards_detail.php?id=9
Enig idee of dit een chill board is? Beetje jammer van de print alleen. Of heeft iemand nog een mooie Bullet van 1.57 in de vuilnis zien liggen?
pi_35177059
Beetje last van insomnia deze nacht. Niet echt tussen het afval gevonden, maar misschien kun je er toch iets mee.

http://www.blue-tomato.at(...)TSOFYn5QEBWgen8Aie-1
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_35180499
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

welke boot rij jij dan?

want ik heb een 05/06 driver X en ik heb toch minimaal nog midwide nodig wil een beetje leuk kunnen rijden denk k
Vans Fargo. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijzelf in een maatje kleiner heb kunnen wurmen in die boot dan in een burton boot. Ook met een 32 TM two kon ik het zelfde trouwens.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_35180522
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.
Dat slijpen ben ik nog niet helemaal uit
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_35181475
Succes dan maar
pi_35184952
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef beerke het volgende:
Beetje last van insomnia deze nacht. Niet echt tussen het afval gevonden, maar misschien kun je er toch iets mee.

http://www.blue-tomato.at(...)TSOFYn5QEBWgen8Aie-1
Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:P
pi_35185050
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef XentriX het volgende:

[..]

Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:P
Hoeveel dagen heb je gesnowboard?
pi_35185106
Ik denk dat jij op een Bullet de komende jaren zekern nog goed vooruit kunt. Mocht je het echt niet vertrouwen, dan website moet je op die websiter maar eens kijken naar de Burton Baron dan.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:09:07 #166
71115 Rnej
I walk the line
pi_35185653
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef beerke het volgende:
Ik denk dat jij op een Bullet de komende jaren zekern nog goed vooruit kunt. Mocht je het echt niet vertrouwen, dan website moet je op die websiter maar eens kijken naar de Burton Baron dan.
ik denk eerlijk gezegd van niet

een bullet is echt een slappe plank.... je moet er wel van houden wil je bullet rijden....
pi_35185997
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik denk eerlijk gezegd van niet

een bullet is echt een slappe plank.... je moet er wel van houden wil je bullet rijden....
Hoeveel weeg jij ook alweer?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:08:44 #168
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_35189947
oke, kben aan het rond bellen geweest. Kheb een aantal snowboard winkels opgebeld: revert, duijvestijn, old man en reprezent. Btje klote, de een heeft dit niet, de ander dat niet etc.. Duijvestijn had dan qua bindingen en schoenen nog wel wat, maar qua boards had je de keus uit een btje vage merken afgezien van burton dan. Qua merk board zit ik te denken aan burton, option, forum, rome.

Ik denk dat ik morgen naar amsterdam ga, kan ik the old man en reprezent ff bezoeken. Nog andere winkels in amsterdam die snowboard spullen verkopen? En iemand ervaring met the old man en reprezent? Alvast bedankt
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:46:30 #169
71115 Rnej
I walk the line
pi_35191333
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Hoeveel weeg jij ook alweer?
heeft er nix mee te maken joh, een baron ES is voor mij nog slap, I know.... maar een bullet is gewoon slap.. dat is een gegeven...
pi_35192424
zo, net nieuwe bindingen gekocht
ik kon helaas geen missions of cartels vinden. heb nu een paar santa cruz bindingen gekocht die voor de helft waren (vorig seizoen). hoop dat ze het goed doen, maar het zal sowieso een hele vooruitgang zijn.

morgen weer lekker een dagje boarden
pi_35194335
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
zo, net nieuwe bindingen gekocht
ik kon helaas geen missions of cartels vinden. heb nu een paar santa cruz bindingen gekocht die voor de helft waren (vorig seizoen). hoop dat ze het goed doen, maar het zal sowieso een hele vooruitgang zijn.

morgen weer lekker een dagje boarden
pi_35201201
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van Boardboosters Gelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.

Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean )

Zo is het geworden
Voor:

Na:

Looks pretty fancy for a girl, don't ya think
pi_35201456
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van Boardboosters Gelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.

Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean )

Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]

ik wist helemaal niet dat dat kon, heeft zo'n sticker nog een speciale naam? dan ga ik ook eens op zoek.

en mijn bindingen (van internet):

zal morgen wel wat actieshotjes maken, die komen dan tzt ook wel online.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:50:26 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_35202312
quote:

Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]

Best cool, vraag me als goede Nederlander wel af wat het ook al weer moest opbrengen, zo'n stickervelletje. 75 euro staat me bij, klopt dat?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 17 februari 2006 @ 21:18:50 #175
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35203102
quote:

Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]

Na:
[afbeelding]

heb je een linkje? is echt erg oke
Or maybe something I thought
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: