Dat worden mooie poederruns, in de drukste week van het jaar nota benequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef GenesiZ het volgende:
Leuke tip? Neem je sneeuwschepje meeEr is erg veel sneeuw gevallen in Oostenrijk. Veel plaatsjes zijn ingesneeuwd en afgesloten van de buitenwereld. Op het nieuws werdt er aangegeven dat er nog meer sneeuw aan zou komen.
Holy shit een warrior voor die prijsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Kentaro het volgende:
[..]
![]()
http://groups.msn.com/Bur(...)artel.msnw?Page=Last
`quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Holy shit een warrior voor die prijs
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
`
Je moet deze link quotenhttp://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x
mits je kleine boot hebt.. maar ik pas met mijn 46 net op een wide hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
mid-wide is echt niet nodig met maat 44.
Kan je MAKKELIJK nog op een 25.
jammer dat ze niet in NL leveren. Inkoopaktie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
`
Je moet deze link quotenhttp://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x
In deze tijd heb je gewoon met 44 dat niet meer nodig met de boots die ze nu uitbrengen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
mits je kleine boot hebt.. maar ik pas met mijn 46 net op een wide hoor...
damn!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Thermo het volgende:
Ze leveren wel in NL
zoals mij in het vorige deel werd meedegedeeld:quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef mixed-up het volgende:
dag mensen ik ga bijna ckur de option redline halen maar nu moet ik daar nog een paar goeie bindingen bij hebben iemand nog goeie tips ?
Daarom is het de Magnum ook niet geworden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
mid-wide is echt niet nodig met maat 44.
Kan je MAKKELIJK nog op een 25.
welnee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zoals mij in het vorige deel werd meedegedeeld:
burton mission en cartel
Een Royal is ook nog net iets breder.. niet veel overigens. 256 max.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef JRB het volgende:
[..]
Daarom is het de Magnum ook niet geworden.
Net thuisgekomen met de Burton Royale voor 300,-![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
welnee.
Rome bindingen, Capita, Forum, Ride, Flow etc etc etc
Alleen die burton meuk aanprijzen is toch niet nodig
doen ze wel toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jammer dat ze niet in NL leveren. Inkoopaktie!
Voor die 300 euro had je een forum warrior incl verzenden... keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef JRB het volgende:
Waist width is 25,5/6 idd.
Ontiegelijk blij mee trouwens.
Is nog maar de vraag of dat een betere keus voor hem is. Ik denk dat hij met de Royale beter af is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Voor die 300 euro had je een forum warrior incl verzenden... keuze snel gemaakt
You are rightquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Is nog maar de vraag of dat een betere keus voor hem is. Ik denk dat hij met de Royale beter af is.
ik heb hem.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef GenesiZ het volgende:
Wie had trouwens een x aantal topics geleden die nette Travis Rice aangeschaft.
Heeft diegene hem al uitgelaten en hoe zijn je ervaringen ermee. Voornamelijk ook met die wazige staalkanten.
Prima hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:05 schreef Thermo het volgende:
XL ik wil toch nog eens een rondje doen op die Malolo van je.. je moet eens mee gaan naar de diepvries.
Ja zo nodig je jezelf uit![]()
maar wat is nou een goeie freestyle freeride binding heb geen zin om in de sjop puur op de ervaring van de verkoper af te gaan hoor liever jullie mening ook greetzquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
welnee.
Rome bindingen, Capita, Forum, Ride etc etc etc
Alleen die burton meuk aanprijzen is toch niet nodig
Tja, meestal kun je aan het advies van de verkoper ook wel wat waarde hechten hoor, mits je in een speciaalzaak bent zal die knakker daar heus niets voor niets staan. Daarbij gaat hij jou ook niet moedwillig slecht spul aansmeren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef mixed-up het volgende:
[..]
maar wat is nou een goeie freestyle freeride binding heb geen zin om in de sjop puur op de ervaring van de verkoper af te gaan hoor liever jullie mening ook greetz
dat snap ik wel maar een btje voorkennis is ook altijd makkelijk !quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, meestal kun je aan het advies van de verkoper ook wel wat waarde hechten hoor, mits je in een speciaalzaak bent zal die knakker daar heus niets voor niets staan. Daarbij gaat hij jou ook niet moedwillig slecht spul aansmeren.
Er is zoveel om uit te kiezen, zeker bij zo een specifieke omschrijving als jij geeft. Beter is om in de winkel te zijn en daar het advies van de verkoper (en misschien de actuele prijzen) je uiteindelijke keuze te laten bepalen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef XL het volgende:
Kentaro, deze 2 torrents zijn de snowboard cross beelden van de BBC als het goed is.
Snowboard Cross
Wat bedoel je dan met een freestyle freeride binding?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef mixed-up het volgende:
[..]
dat snap ik wel maar een btje voorkennis is ook altijd makkelijk !
1 van beiden gaat alquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Kentaro het volgende:
[..]
alleen zijn er nog geen seeders
![]()
Kijk eens goed!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef fs180 het volgende:
wat is dr zo special aan zn staalkanten dan thermo?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef fs180 het volgende:
wat is dr zo special aan zn staalkanten dan thermo?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Kentaro het volgende:
Nog een paar hele mooie spullen voor 2007
...
Gratuliere!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef 360sjors het volgende:
AfgestudeerdDat gaat mijn snowtime ernstig ten goede komen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Kentaro het volgende:
Nog een paar hele mooie spullen voor 2007
Flows
[afbeelding]
http://www.b-labberd.nl/quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef 360sjors het volgende:
Downloadtip
B-Labberd - Stop die lift
![]()
Snellere kantenwissel, snellere spins, meer grip, etc.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef fs180 het volgende:
nou weet ik eigenlijk nog steeds niet wat voor voordeel je eruit kan halen, wnat het zit niet alleen bij je bindingen right
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |