Dat worden mooie poederruns, in de drukste week van het jaar nota benequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef GenesiZ het volgende:
Leuke tip? Neem je sneeuwschepje meeEr is erg veel sneeuw gevallen in Oostenrijk. Veel plaatsjes zijn ingesneeuwd en afgesloten van de buitenwereld. Op het nieuws werdt er aangegeven dat er nog meer sneeuw aan zou komen.

Holy shit een warrior voor die prijsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Kentaro het volgende:
[..]
![]()
http://groups.msn.com/Bur(...)artel.msnw?Page=Last

`quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Holy shit een warrior voor die prijs

quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
`
Je moet deze link quotenhttp://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x

mits je kleine boot hebt.. maar ik pas met mijn 46 net op een wide hoor...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
mid-wide is echt niet nodig met maat 44.
Kan je MAKKELIJK nog op een 25.

jammer dat ze niet in NL leveren. Inkoopaktie!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
`
Je moet deze link quotenhttp://www.steepandcheap.com/steepcheap/index.html?id=NZ88su4x

In deze tijd heb je gewoon met 44 dat niet meer nodig met de boots die ze nu uitbrengen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
mits je kleine boot hebt.. maar ik pas met mijn 46 net op een wide hoor...

damn!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef Thermo het volgende:
Ze leveren wel in NL

zoals mij in het vorige deel werd meedegedeeld:quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef mixed-up het volgende:
dag mensen ik ga bijna ckur de option redline halen maar nu moet ik daar nog een paar goeie bindingen bij hebben iemand nog goeie tips ?

Daarom is het de Magnum ook niet geworden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Thermo het volgende:
mid-wide is echt niet nodig met maat 44.
Kan je MAKKELIJK nog op een 25.

welnee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zoals mij in het vorige deel werd meedegedeeld:
burton mission en cartel

Een Royal is ook nog net iets breder.. niet veel overigens. 256 max.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef JRB het volgende:
[..]
Daarom is het de Magnum ook niet geworden.
Net thuisgekomen met de Burton Royale voor 300,-![]()

quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
welnee.
Rome bindingen, Capita, Forum, Ride, Flow etc etc etc
Alleen die burton meuk aanprijzen is toch niet nodig

doen ze wel toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
jammer dat ze niet in NL leveren. Inkoopaktie!

Voor die 300 euro had je een forum warrior incl verzenden... keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef JRB het volgende:
Waist width is 25,5/6 idd.
Ontiegelijk blij mee trouwens.

Is nog maar de vraag of dat een betere keus voor hem is. Ik denk dat hij met de Royale beter af is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Voor die 300 euro had je een forum warrior incl verzenden... keuze snel gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |