Board option redlinequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met een freestyle freeride binding?
Prijsklasse, board, strap/flow voorkeur, discipline?
Dat zou ook wel handig zijn om te weten.
Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeetquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef Kentaro het volgende:
Nog een paar hele mooie spullen voor 2007
De Fish![]()
[afbeelding]
Flows
[afbeelding]
Wat is een ratelquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef B het volgende:
[..]
Ja die flow eindelijk met een verstelbare ratel, ik heb die flow ook gezien ja en die fish,unic, custom,jussi,air, zijn ooook veeeeeeeeeet
Bibi Burton dames board van die nieuwe dames burton lijn is ook vet![]()
![]()
![]()
ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.quote:
welke boot rij jij dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef Thermo het volgende:
[..]
In deze tijd heb je gewoon met 44 dat niet meer nodig met de boots die ze nu uitbrengen.
Ik zit met 46 op een midwide en kan ook op een 25 rijden als het moet, zonder net als 3 jaar geleden veel last van heeldrag te hebben.
Vans Fargo. Nu moet ik wel toegeven dat ik mijzelf in een maatje kleiner heb kunnen wurmen in die boot dan in een burton boot. Ook met een 32 TM two kon ik het zelfde trouwens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
welke boot rij jij dan?
want ik heb een 05/06 driver X en ik heb toch minimaal nog midwide nodig wil een beetje leuk kunnen rijden denk k
Dat slijpen ben ik nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
ja. Ik vind dat board er nog steed uber-geil uitzien. Voornamelijk die kanten doen het hem. Volgends mij alleen verschrikkelijk kut te slijpen.
Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:Pquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef beerke het volgende:
Beetje last van insomnia deze nacht. Niet echt tussen het afval gevonden, maar misschien kun je er toch iets mee.
http://www.blue-tomato.at(...)TSOFYn5QEBWgen8Aie-1
Hoeveel dagen heb je gesnowboard?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef XentriX het volgende:
[..]
Thx! Wel goed prijsje volgens mij. Alleen ik hoorde vandaag dat een Bullet meer voor beginners is. Ik board al een paar jaar, heb nooit een eigen board gehad en vond deze wel lekker, maar zijn er nog andere goeie boards voor big footers:P
ik denk eerlijk gezegd van nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef beerke het volgende:
Ik denk dat jij op een Bullet de komende jaren zekern nog goed vooruit kunt. Mocht je het echt niet vertrouwen, dan website moet je op die websiter maar eens kijken naar de Burton Baron dan.
Hoeveel weeg jij ook alweer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd van niet
een bullet is echt een slappe plank.... je moet er wel van houden wil je bullet rijden....
heeft er nix mee te maken joh, een baron ES is voor mij nog slap, I know.... maar een bullet is gewoon slap.. dat is een gegeven...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Byte_Me het volgende:
zo, net nieuwe bindingen gekocht
ik kon helaas geen missions of cartels vinden. heb nu een paar santa cruz bindingen gekocht die voor de helft waren (vorig seizoen). hoop dat ze het goed doen, maar het zal sowieso een hele vooruitgang zijn.
morgen weer lekker een dagje boarden
ik wist helemaal niet dat dat kon, heeft zo'n sticker nog een speciale naam? dan ga ik ook eens op zoek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van BoardboostersGelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.
Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean![]()
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Looks pretty fancy for a girl, don't ya think
Best cool, vraag me als goede Nederlander wel af wat het ook al weer moest opbrengen, zo'n stickervelletje. 75 euro staat me bij, klopt dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
Vanmiddag is het pakketje binnen gekomen van BoardboostersGelijk maar na het eten op het boardje van mijn vriendin geplakt en kado gegeven.
Ze wist nog van niets, dus ze is nu in een heeeeele goeie bui (if you know what i mean![]()
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
heb je een linkje? is echt erg okequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef GenesiZ het volgende:
)
Zo is het geworden
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik vind je een aardig gast, maar dit is echt grote onzin. Natuurlijk is een ES stijver, maar een Bullet met 75 kg reageert natuurlijk heel anders dan met iemand van 20 of 30 kg meer. Ik denk dat hij aan een Bullet of een Cruzer wide een hele goede keus heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
heeft er nix mee te maken joh, een baron ES is voor mij nog slap, I know.... maar een bullet is gewoon slap.. dat is een gegeven...
kickquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef The.PhantoM het volgende:
oke, kben aan het rond bellen geweest. Kheb een aantal snowboard winkels opgebeld: revert, duijvestijn, old man en reprezent. Btje klote, de een heeft dit niet, de ander dat niet etc.. Duijvestijn had dan qua bindingen en schoenen nog wel wat, maar qua boards had je de keus uit een btje vage merken afgezien van burton dan. Qua merk board zit ik te denken aan burton, option, forum, rome.
Ik denk dat ik morgen naar amsterdam ga, kan ik the old man en reprezent ff bezoeken. Nog andere winkels in amsterdam die snowboard spullen verkopen? En iemand ervaring met the old man en reprezent? Alvast bedankt
true, ik snap wat je bedoelt, maar ik bedoel te zeggen dat een bullet gewoon een tamme plank blijft... want dat issie nu eenmaal... en als je een beetje gevorderd bent wil je misschien verder kijken dan een beginnersding.... en daarom zei k ook: " je moet ervan houden" .. ken genoeg gasten die railen met een bullet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik vind je een aardig gast, maar dit is echt grote onzin. Natuurlijk is een ES stijver, maar een Bullet met 75 kg reageert natuurlijk heel anders dan met iemand van 20 of 30 kg meer. Ik denk dat hij aan een Bullet of een Cruzer wide een hele goede keus heeft.
Oja wist je dat Seth Westcotts op Cartels en op Driver X goud heeft gehaald op de Snowboard Cross![]()
Vertel dat aan een vrouwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:55 schreef B het volgende:
een snowboard moet gewoon rocken, het maakt me geen reet uit hoe die er uit ziet, ik ga heerlijk snowboarden op een custom of een jussi v(ofzo ik zie wel wat ik krijg) van volgend jaaar, daspassjissel , daspas geil heerlijk met een cartel van 2006
De enige binding van Burton volgend seizoen waar ik zeer benieuwd naar ben is de CO2. Die Cartel geloof ik nu wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:55 schreef B het volgende:
een snowboard moet gewoon rocken, het maakt me geen reet uit hoe die er uit ziet, ik ga heerlijk snowboarden op een custom of een jussi v(ofzo ik zie wel wat ik krijg) van volgend jaaar, daspassjissel , daspas geil heerlijk met een cartel van 2006
ja vrouwen en kleurtjes daar heb je een puntquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Vertel dat aan een vrouwEn het oog wilt ook wat
![]()
die co2 ziet er niet echt heel mooi uit, hij is ook niet lelijk, maar die kap zit een soort van gaas op, en de fads (voorlage in stel ding) die buigt het kunstof ziet er een beetje trikkie uit maar ze geloven heilig in die binding bij burton, dus dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:55 schreef beerke het volgende:
[..]
De enige binding van Burton volgend seizoen waar ik zeer benieuwd naar ben is de CO2. Die Cartel geloof ik nu wel...
hahahahahahah yougotmequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:05 schreef GenesiZ het volgende:
Als ze maar rocken toch, maakt niet uit hoe ze eruit zien
Eerlijk gezegd, ik vond hem heerlijk rijden, reageert snel, en allround vond ik hem prima. Maar ik vraag me wel af, wat is er dan anders aan een board voor gevorderden in vergelijking met deze? Ik heb nu in totaal.. 25 dagen geboard misschien. Fakey gaat (op die bullet) praktisch net zo goed als straight (en ik doe zeker niet onder voor mensen die al 5-6 jaar boarden qua techniek,) Vind het heerlijk om gewoon hard die berg af te raggen, stukken off-piste afsnijden of tochten maken, ben nu jumpjes aan maken, 360's proberen en voorderest lekker freeriden gewoon. Denk dat ik toch voor de Bullet ga dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd van niet
een bullet is echt een slappe plank.... je moet er wel van houden wil je bullet rijden....
ik vind dit een vreemde opmerking...maar je bedoelt dus te zeggen dat je gevorderd ben qua boarden en dat je toch voor de bullet gaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef XentriX het volgende:
[..]
k heb nu in totaal.. 25 dagen geboard misschien. Fakey gaat (op die bullet) praktisch net zo goed als straight (en ik doe zeker niet onder voor mensen die al 5-6 jaar boarden qua techniek,)
als je een bullet snel vindt reageren dan heb je nog nooit op een echt snowboard gestaan....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef XentriX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik vond hem heerlijk rijden, reageert snel, en allround vond ik hem prima. Maar ik vraag me wel af, wat is er dan anders aan een board voor gevorderden in vergelijking met deze? Ik heb nu in totaal.. 25 dagen geboard misschien. Fakey gaat (op die bullet) praktisch net zo goed als straight (en ik doe zeker niet onder voor mensen die al 5-6 jaar boarden qua techniek,) Vind het heerlijk om gewoon hard die berg af te raggen, stukken off-piste afsnijden of tochten maken, ben nu jumpjes aan maken, 360's proberen en voorderest lekker freeriden gewoon. Denk dat ik toch voor de Bullet ga dan.
Kom op, je kunt niet op hem reageren. Je weegt 40 (veertig!) kilo meer ouwe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je een bullet snel vindt reageren dan heb je nog nooit op een echt snowboard gestaan....
een bullet is wel de meest strage slappe stront die ik ooit onder mijn voeten heb gehad![]()
maar hey, wederom, smaken verschillen....
Hoezo gevorderd? Hij heeft 25 dagen geboard... Als je 25 dagen geleden begonnen bent met fietsen en je komt nu net een beetje netjes de straat uit zonder op je bek te gaan. Heb je dan direct een carbon Tour de France fiets van 3 kilo nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef mad_dog123 het volgende:
[..]
ik vind dit een vreemde opmerking...maar je bedoelt dus te zeggen dat je gevorderd ben qua boarden en dat je toch voor de bullet gaat?
een local in zm weegt 55 kilo en heeft schoenmaat 46...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
Kom op, je kunt niet op hem reageren. Je weegt 40 (veertig!) kilo meer ouwe.
Je hoeft niet te ontkennen dat een verschil van 40 kg gewicht ervoor zorgt dat jullie ervaringen met de plank totaal verschillend zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
een local in zm weegt 55 kilo en heeft schoenmaat 46...
rijdt op een bullet... vond het een shitplank en te slap om mee te railen en heeft een stijvere plank gekocht.....
ohja, en ik weeg 40 kilo meer, dus in weze zou ik een bullet toch snel om moeten kunnen gooien? .... nou ik vind m nog steeds traag... keb een canyon die maar ietsje stijver is maar ik merk tonnen verschil....
Tuurlijk, maar dan nog is het wel aan te geven dat een plank stijver of slapper is dan een andere.. daar geldt namelijk datzelfde verschil in gewicht. Ik heb ook wel eens op een bullet gereden en ik vond het niks. Het goede nieuws is dat het nog iets slechter kan (clash).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
Kom op, je kunt niet op hem reageren. Je weegt 40 (veertig!) kilo meer ouwe.
Je kan ook naar de gamma,praxis,enz en dan koop keukenkastjeplankstickervellen in veel printen en die plakje op je boardnog iets goedkoperquote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Byte_Me het volgende:
Ik vond die boardbooster stickers erg cool, en mijn board kan ook wel een facelift gebruiken. Daarom nog een beetje rondgekeken, en heb een ander bedrijfje gevonden: tattooboards.com
Deze zijn een stuk goedkoper (35 euro + 6 euro verzondkosten), via ebay
edit: op hun website kun je ook je eigen custom maken, voor slechts 38 euro!
ik ga alvast wat photoshoppen
er zit weinig verschil in de clash en de bullet alleen de breedte en dat maakt de bullet wat stijver, maar het ligt er ook aan uit welk jaar de boards zijn want de clash van dit jaar is bjina een totaal ander board als van al die jaren ervoor, hij is namelijk stijver geworden dit jaar en hij tapedshaped waardoor die toch makelijk stuurtquote:Op zondag 19 februari 2006 12:53 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan nog is het wel aan te geven dat een plank stijver of slapper is dan een andere.. daar geldt namelijk datzelfde verschil in gewicht. Ik heb ook wel eens op een bullet gereden en ik vond het niks. Het goede nieuws is dat het nog iets slechter kan (clash).
ik denk ik druk het voorzichtig uit. En voor de ene is 25dagen anders dan voor de andere he. Heb je bijvoorbeeld 25dagen prive-les gehad van echt goede boarder, of heb je zelf 25dagen lopen aankutten. Kan van alles uitmaken natuurlijk!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:50 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoezo gevorderd? Hij heeft 25 dagen geboard... Als je 25 dagen geleden begonnen bent met fietsen en je komt nu net een beetje netjes de straat uit zonder op je bek te gaan. Heb je dan direct een carbon Tour de France fiets van 3 kilo nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |