abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35106055
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef Genverbrander het volgende:
Hm... wat is precies je bezwaar, iteejer? Mogen we geen kritiek meer leveren op Robbert? Kun je wat concreter zijn?
Het krampachtig zoeken naar details uit een privé-leven gaat een stuk verder dan kritiek leveren. Het begint een heksenjacht te worden. Dat mag, wat mij betreft doet men wat men niet laten kan, maar niet hier.
pi_35106058
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen kritiek leveren en iemand stelselmatig afbranden en belachelijk maken. En jij bent idd een van de ergsten, je bent ronduit vals.
Wat belachelijk Robbert loopt hier de boel te bedriegen en slaat munt uit het leed van naieve mensen... Daar kom ik voor op ja, maar om me dan vals te noemen, nee dat gaat me te ver.
pi_35106080
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het krampachtig zoeken naar details uit een privé-leven gaat een stuk verder dan kritiek leveren. Het begint een heksenjacht te worden. Dat mag, wat mij betreft doet men wat men niet laten kan, maar niet hier.
Concreet? Welke details uit een privé-leven?
pi_35106093
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Overigens heb ik antwoord ontvangen van Rob Nanninga van Skepsis, en heb hem toestemming gevraagd om zijn volledige antwoord hier te posten.

In het belang van het nog eventueel op te zetten onderzoek achtte hij dat niet stijlvol.

Dat respecteer ik dan dus ook.
Spannend.
pi_35106097
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Mr_Integrity het volgende:
Overigens heb ik antwoord ontvangen van Rob Nanninga van Skepsis, en heb hem toestemming gevraagd om zijn volledige antwoord hier te posten.

In het belang van het nog eventueel op te zetten onderzoek achtte hij dat niet stijlvol.

Dat respecteer ik dan dus ook.
Dat pleit voor dhr Nanninga. Hij heeft dus heel wat meer gevoel voor stijl en ethiek dan sommigen hier.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:54:52 #106
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35106115
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat belachelijk Robbert loopt hier de boel te bedriegen en slaat munt uit het leed van naieve mensen... Daar kom ik voor op ja, maar om me dan vals te noemen, nee dat gaat me te ver.
Mij niet, ik vind je echt een ontzettend gemeen kereltje.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35106131
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Jammer dat de inhoudelijke discussies door de believers iedere keer worden omgezet in persoonlijke aanvallen.
pi_35106134
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hij heeft een boek geschreven over zijn privéleven iteejer. Het is logisch dat mensen vragen hebben. Als hij geen duidelijke antwoorden (wil) geven, gaan mensen er nu eenmaal over speculeren.
pi_35106183
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat pleit voor dhr Nanninga. Hij heeft dus heel wat meer gevoel voor stijl en ethiek dan sommigen hier.
Nee hoor, 'boven' is ook boos op Nanninga. Hij heeft zwarte vlekken op zijn ziel. Vraag maar aan je superheld Robbert.
pi_35106204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ga hier op deze plek en dit moment geen discussie over houden. Ik heb gezegd wat uik gezegd heb, en dat is op zichzelf duidelijk genoeg.
We kunnen het hebben over zijn al dan niet reele gaven, en over wat hij heeft laten zien op tv en andere media. Maar daar blijft het bij. We zijn geen detectiveburau, we zijn geen rechters, we zijn geen jagers.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:57:48 #111
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35106220
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jammer dat de inhoudelijke discussies door de believers iedere keer worden omgezet in persoonlijke aanvallen.
ik moest het even kwijt, want je gaat maar door en door. En daarbij doe je zelf niet anders dan persoonlijke aanvallen, op RvdB en eenieder die het niet met je eens is.
pi_35106239
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik ga hier op deze plek en dit moment geen discussie over houden. Ik heb gezegd wat uik gezegd heb, en dat is op zichzelf duidelijk genoeg.
We kunnen het hebben over zijn al dan niet reele gaven, en over wat hij heeft laten zien op tv en andere media. Maar daar blijft het bij. We zijn geen detectiveburau, we zijn geen rechters, we zijn geen jagers.
Helaas is het niet duidelijk genoeg. Het blijft bij een algemeen praatje, maar het is me niet precies duidelijk wat je anders wilt zien.
pi_35106253
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik moest het even kwijt, want je gaat maar door en door. En daarbij doe je zelf niet anders dan persoonlijke aanvallen, op RvdB en eenieder die het niet met je eens is.
Ik vind het een zwaktebod om me zo hard uit te schelden. Zoek liever je toevlucht tot argumenten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:59:50 #114
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35106281
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik vind het een zwaktebod om me zo hard uit te schelden. Zoek liever je toevlucht tot argumenten.
ik scheld niet. Ik zeg wat ik van je postgedrag vind.
pi_35106299
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dit is echt al uitgebreid besproken. Je ziet dat de 4 foto's met dezelfde belichting zijn genomen, kijk het filmpje er nog maar eens op na (frame voor frame). De 4de foto lijkt zelfs wat lichter dan de rest. Dat hij de flits heeft uitgeschakeld voor die laatste foto is dus uitgesloten.
Dat heb ik gedaan, frame voor frame, zojuist nog, het is niet zo dat de 4de foto lichter lijkt, eerder wat donkerder.

Zo stellig als jij bent kan je niet zijn, het faden naar volgende beelden is al begonnen, voordat de vierde foto zichtbaar wordt. En dan lijkt (!!) hij donkerder te zijn.

Ik kan net zo min zeker zijn als jij, maar ik vind dat je te stellig zaken oppert.

"Dat hij de flits heeft uitgeschakeld voor die laatste foto is dus uitgesloten"

Dit is nog NIET uitgesloten.
pi_35106309
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik scheld niet. Ik zeg wat ik van je postgedrag vind.
Nee, je hebt een aantal persoonlijke aanvallen gedaan.
pi_35106321
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Genverbrander het volgende:
Nee hoor, 'boven' is ook boos op Nanninga. Hij heeft zwarte vlekken op zijn ziel. Vraag maar aan je superheld Robbert.
Mijn superheld Robbert..

Als je eea gelezen zou hebben, zoals je zelf Pikki al aanraadde, zou je geweten hebben dat ik absoluut geen aanhanger ben van Robbert.
Door dit zo te stellen ben je net zo suggestief en misleidend bezig als Robbert dat volgens jou is.

De Robbert die jij neerzet verschilt niet veel van je eigen werkwijze. Is ook wel logisch, als mens zie je vooral jezelf in anderen terug...
pi_35106348
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, frame voor frame, zojuist nog, het is niet zo dat de 4de foto lichter lijkt, eerder wat donkerder.

Zo stellig als jij bent kan je niet zijn, het faden naar volgende beelden is al begonnen, voordat de vierde foto zichtbaar wordt. En dan lijkt (!!) hij donkerder te zijn.

Ik kan net zo min zeker zijn als jij, maar ik vind dat je te stellig zaken oppert.

Hm... ik heb het filmpje nu niet bij de hand, zal het vanavond nog eens nakijken. Kan me echt herinneren dat die laatste foto een stuk feller was, maar dan wel echt een fractie van een seconde doordat inderdaad de volgende scene erdoorheen gefade wordt.
pi_35106378
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mijn superheld Robbert..

Als je eea gelezen zou hebben, zoals je zelf Pikki al aanraadde, zou je geweten hebben dat ik absoluut geen aanhanger ben van Robbert.
Gelukkig dan maar.
pi_35106386
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Genverbrander het volgende:
Nee, de aanvallen neem ik graag voor mijn rekening. Zij niet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:25 #121
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35106387
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

als je het zo wilt zien, prima.
pi_35106411
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

pi_35106424
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee, de aanvallen neem ik graag voor mijn rekening. Zij niet.
Hahaha. Volgens mij kun je niet goed tegen kritiek. Sinds mijn kritische post over jou komt er ineens allemaal bagger boven. Gevoelig snaartje geraakt?
pi_35106433
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Nee. En vlak het licht niet uit dat ze voor opnames gebruiken. Flits was niet eens nodig ! Robbert gebruikt ook liever geen flitsen.

Enneh.....wees lief voor mekaar zoals Robbedoesje zegt
pi_35106456
Zijn er soms leden van Skepsis aanwezig in dit forum?
Blond zijn is geen schande, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')