Het krampachtig zoeken naar details uit een privé-leven gaat een stuk verder dan kritiek leveren. Het begint een heksenjacht te worden. Dat mag, wat mij betreft doet men wat men niet laten kan, maar niet hier.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef Genverbrander het volgende:
Hm... wat is precies je bezwaar, iteejer? Mogen we geen kritiek meer leveren op Robbert? Kun je wat concreter zijn?
Wat belachelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen kritiek leveren en iemand stelselmatig afbranden en belachelijk maken. En jij bent idd een van de ergsten, je bent ronduit vals.![]()
Concreet? Welke details uit een privé-leven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het krampachtig zoeken naar details uit een privé-leven gaat een stuk verder dan kritiek leveren. Het begint een heksenjacht te worden. Dat mag, wat mij betreft doet men wat men niet laten kan, maar niet hier.
Spannend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Overigens heb ik antwoord ontvangen van Rob Nanninga van Skepsis, en heb hem toestemming gevraagd om zijn volledige antwoord hier te posten.
In het belang van het nog eventueel op te zetten onderzoek achtte hij dat niet stijlvol.
Dat respecteer ik dan dus ook.
Dat pleit voor dhr Nanninga. Hij heeft dus heel wat meer gevoel voor stijl en ethiek dan sommigen hier.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Mr_Integrity het volgende:
Overigens heb ik antwoord ontvangen van Rob Nanninga van Skepsis, en heb hem toestemming gevraagd om zijn volledige antwoord hier te posten.
In het belang van het nog eventueel op te zetten onderzoek achtte hij dat niet stijlvol.
Dat respecteer ik dan dus ook.
Mij niet, ik vind je echt een ontzettend gemeen kereltje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat belachelijkRobbert loopt hier de boel te bedriegen en slaat munt uit het leed van naieve mensen... Daar kom ik voor op ja, maar om me dan vals te noemen, nee dat gaat me te ver.
![]()
Jammer dat de inhoudelijke discussies door de believers iedere keer worden omgezet in persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mij niet, ik vind je echt een ontzettend gemeen kereltje.
Hij heeft een boek geschreven over zijn privéleven iteejer. Het is logisch dat mensen vragen hebben. Als hij geen duidelijke antwoorden (wil) geven, gaan mensen er nu eenmaal over speculeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Concreet? Welke details uit een privé-leven?
Nee hoor, 'boven' is ook boos op Nanninga. Hij heeft zwarte vlekken op zijn ziel. Vraag maar aan je superheld Robbert.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat pleit voor dhr Nanninga. Hij heeft dus heel wat meer gevoel voor stijl en ethiek dan sommigen hier.
Ik ga hier op deze plek en dit moment geen discussie over houden. Ik heb gezegd wat uik gezegd heb, en dat is op zichzelf duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Genverbrander het volgende:
Concreet? Welke details uit een privé-leven?
ik moest het even kwijt, want je gaat maar door en door. En daarbij doe je zelf niet anders dan persoonlijke aanvallen, op RvdB en eenieder die het niet met je eens is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:55 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jammer dat de inhoudelijke discussies door de believers iedere keer worden omgezet in persoonlijke aanvallen.![]()
Helaas is het niet duidelijk genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ga hier op deze plek en dit moment geen discussie over houden. Ik heb gezegd wat uik gezegd heb, en dat is op zichzelf duidelijk genoeg.
We kunnen het hebben over zijn al dan niet reele gaven, en over wat hij heeft laten zien op tv en andere media. Maar daar blijft het bij. We zijn geen detectiveburau, we zijn geen rechters, we zijn geen jagers.
Ik vind het een zwaktebod om me zo hard uit te schelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moest het even kwijt, want je gaat maar door en door. En daarbij doe je zelf niet anders dan persoonlijke aanvallen, op RvdB en eenieder die het niet met je eens is.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind het een zwaktebod om me zo hard uit te schelden.Zoek liever je toevlucht tot argumenten.
Dat heb ik gedaan, frame voor frame, zojuist nog, het is niet zo dat de 4de foto lichter lijkt, eerder wat donkerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dit is echt al uitgebreid besproken. Je ziet dat de 4 foto's met dezelfde belichting zijn genomen, kijk het filmpje er nog maar eens op na (frame voor frame). De 4de foto lijkt zelfs wat lichter dan de rest. Dat hij de flits heeft uitgeschakeld voor die laatste foto is dus uitgesloten.
Nee, je hebt een aantal persoonlijke aanvallen gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik scheld niet. Ik zeg wat ik van je postgedrag vind.
Mijn superheld Robbert..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef Genverbrander het volgende:
Nee hoor, 'boven' is ook boos op Nanninga. Hij heeft zwarte vlekken op zijn ziel. Vraag maar aan je superheld Robbert.![]()
Hm... ik heb het filmpje nu niet bij de hand, zal het vanavond nog eens nakijken. Kan me echt herinneren dat die laatste foto een stuk feller was, maar dan wel echt een fractie van een seconde doordat inderdaad de volgende scene erdoorheen gefade wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, frame voor frame, zojuist nog, het is niet zo dat de 4de foto lichter lijkt, eerder wat donkerder.
Zo stellig als jij bent kan je niet zijn, het faden naar volgende beelden is al begonnen, voordat de vierde foto zichtbaar wordt. En dan lijkt (!!) hij donkerder te zijn.
Ik kan net zo min zeker zijn als jij, maar ik vind dat je te stellig zaken oppert.
"Dat hij de flits heeft uitgeschakeld voor die laatste foto is dus uitgesloten"
Dit is nog NIET uitgesloten.
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mijn superheld Robbert..
Als je eea gelezen zou hebben, zoals je zelf Pikki al aanraadde, zou je geweten hebben dat ik absoluut geen aanhanger ben van Robbert.
Nee, de aanvallen neem ik graag voor mijn rekening. Zij niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Genverbrander het volgende:
Nee, je hebt een aantal persoonlijke aanvallen gedaan.
als je het zo wilt zien, prima.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee, je hebt een aantal persoonlijke aanvallen gedaan.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mij niet, ik vind je echt een ontzettend gemeen kereltje.
Hahaha.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, de aanvallen neem ik graag voor mijn rekening. Zij niet.
Nee. En vlak het licht niet uit dat ze voor opnames gebruiken. Flits was niet eens nodig ! Robbert gebruikt ook liever geen flitsen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:00 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, frame voor frame, zojuist nog, het is niet zo dat de 4de foto lichter lijkt, eerder wat donkerder.
Zo stellig als jij bent kan je niet zijn, het faden naar volgende beelden is al begonnen, voordat de vierde foto zichtbaar wordt. En dan lijkt (!!) hij donkerder te zijn.
Ik kan net zo min zeker zijn als jij, maar ik vind dat je te stellig zaken oppert.
"Dat hij de flits heeft uitgeschakeld voor die laatste foto is dus uitgesloten"
Dit is nog NIET uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |