Is gebeurd: (Gemaild naar Rob Nanninga)quote:
Hmmm bij nader inzien klopt dit misschien niet. Alleen de frontpage is volgens mij op die dag opgeslagen. Het zou dus kunnen dat de pagina over Wessels met genverbrander erin er zo op 4 februari 2005 nog niet op stond.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.
Op www.archive.org worden kopieën opgeslagen van oude websites. Op het moment staat de bewuste stamboom op
http://home.planet.nl/~be(...)logie%20wessels.htm.
Maar er is een oudere link naar deze website, en dat is
http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm
Van de nieuwe site zijn geen kopieën gemaakt op archives.org, van de oude site gelukkig wel.![]()
HIER zie je hoe de website er uit zag op 12 oktober 2004. De stamboom van Jan Wessels staat er daar nog niet op. De site had toen ook nog een andere layout.
HIER zie je een kopie van de website op 6 februari 2005, en toen stond genverbrander er al op! (Klik op W - dan op Wessels.)
Dus in ieder geval vanaf 6 februari 2005 stond het al op internet, de opnames waren volgens 'de persoon op de goochelsite' in juli 2005, dus het was toen al lang te vinden via Google.![]()
![]()
Heyyy da's grappig. Ik was altijd een grote fan van Talk Radio, dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:17 schreef Meditrinea het volgende:
Even een bericht om te melden dat de Robbert tapes zijn opgedoken, gesprekken met Robbert op Talk Radio van 9 jaar terug. Hij was toen 17. In deze gesprekken vertelt hij o.a. over de graancirkels en de wonderbaarlijke energieën. Vraag gerust als je wat wilt weten.
Eh dat is toch niet meer nodig, dat bewijs?quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb de betreffende jongen om bewijs gevraagd maar hij heeft nog niet gereageerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Hahahquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoezo? Ik dacht dat jij het alleen over de frontpage had?
Oh nou oke, dan ben ik weer uitgeluld dus weg hier.
Dat is pech, Schtoppel weg!
Poeff!!
Hier nog iemand die volledig onthutst was....quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Heyyy da's grappig. Ik was altijd een grote fan van Talk Radio, dat waren nog eens tijden.Ben nog donateur geworden maar mocht niet baten, ze zijn helaas failliet gegaan.
Ik neem aan dat Robbert toen in het spirituele programma van Willem de Ridder was.
ha wat leuk, nog een fan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hier nog iemand die volledig onthutst was....
![]()
Gewoon, zuchtquote:
Kun je bewijzen dat deze site van jou is? Je begrijpt, we moeten hier niet lichtvaardig mee omgaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Kizzy het volgende:
Ik sta perplex, ik volg het nieuws wel, maar dit heb ik gemist.
Mijn website "Stambomen Zuid Oost Drenthe" http://home.planet.nl/~bere0816/ bestaat reeds jaren, en wordt geregeld bijgewerkt.
quote:Statistieken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef Kizzy het volgende:
[..]
De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?
Ik heb de mail gekregen van iemand van een forumsite die zelf gemailt heeft naar de eigenaar van die site
Het komt op mij vreemd over, that's all.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:48 schreef Genverbrander het volgende:
Hey Sten,
Kitty heeft zich volgens mij alleen maar geregistreerd om een mailtje dat al circuleerde van de eigenaar van de site te copypasten... Ze is dus niet zelf de eigenaar.
[..]
Als je mij niet gelooft mail je toch zelf naar de eigenaar van die site?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het komt op mij vreemd over, that's all.
Ook omdat Kizzy nu ook opeens overal lustig meeprikt alsof ze nooit anders heeft gedaan.
Als mijn wantrouwen onterecht is, sorry, maar van de mogelijkheid van klonen e.d. word je vanzelf wat wantrouwig.
uh.....nee, die ken ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?
Kijk.....zulke berichtjes hou ik vanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:
Even voor de duidelijkheid,
Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.
Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Iets te vroeg gejuicht. Voortaan beter het topic uitlezen voordat je replys plaatst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef CarDani het volgende:
[..]
Kijk.....zulke berichtjes hou ik van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |