abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35097274
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:20 schreef Kizzy het volgende:

[..]

er is geen probleem
Ok gelukkig.
pi_35097279
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Doe dat.
Is gebeurd: (Gemaild naar Rob Nanninga)

Beste Rob,

Allereerst bedankt voor het verwerken van mijn aanvraag.

Er is een vraag die ik heb over de hele kwestie Skepsis/Robbert van den Broeke, waarop ik hoop een antwoord te mogen ontvangen.

Is het zo dat er ondertussen contact is geweest tussen de stichting Skepsis en Robbert om een gedegen onderzoek met hem uit te voeren onder gecontroleerde omstandigheden? Als dit er nog niet is geweest heeft de Stichting Skepsis de intentie om alsnog hiervoor een onderzoek op te zetten?

Ik ben, en ongetwijfeld velen met mij, erg benieuwd of er zoiets zal gaan komen.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag,
Met vriendelijke groet,
pi_35097521
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb het even nagezocht en het is bullshit.

Op www.archive.org worden kopieën opgeslagen van oude websites. Op het moment staat de bewuste stamboom op
http://home.planet.nl/~be(...)logie%20wessels.htm.

Maar er is een oudere link naar deze website, en dat is
http://home.tiscali.nl/jh(...)alogie%20wessels.htm

Van de nieuwe site zijn geen kopieën gemaakt op archives.org, van de oude site gelukkig wel.

HIER zie je hoe de website er uit zag op 12 oktober 2004. De stamboom van Jan Wessels staat er daar nog niet op. De site had toen ook nog een andere layout.

HIER zie je een kopie van de website op 6 februari 2005, en toen stond genverbrander er al op! (Klik op W - dan op Wessels.)

Dus in ieder geval vanaf 6 februari 2005 stond het al op internet, de opnames waren volgens 'de persoon op de goochelsite' in juli 2005, dus het was toen al lang te vinden via Google.
Hmmm bij nader inzien klopt dit misschien niet. Alleen de frontpage is volgens mij op die dag opgeslagen. Het zou dus kunnen dat de pagina over Wessels met genverbrander erin er zo op 4 februari 2005 nog niet op stond.

Naja gelukkig is er nog het maitlje van de site-eigenaar. Ben trouwens benieuwd of die ene Van den Broeke idd familie is van Robbert, waarschijnlijk is hij (of zijn pa) zo op die site terecht gekomen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:29:05 #54
35048 WokMaster
De maat-schap-pij dat ben jij
pi_35097568
Die sukkel verdient niet eens 48 topics
aahh durka durka durka
pi_35100121
Even een bericht om te melden dat de Robbert tapes zijn opgedoken, gesprekken met Robbert op Talk Radio van 9 jaar terug. Hij was toen 17. In deze gesprekken vertelt hij o.a. over de graancirkels en de wonderbaarlijke energieën. Vraag gerust als je wat wilt weten.
pi_35100722
Ik heb de betreffende jongen om bewijs gevraagd maar hij heeft nog niet gereageerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35101079
Goh, ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uit komt.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35101109
Dat maakt niet uit, degenen die hem niet geloven zullen hem nooit geloven.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35101126
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:17 schreef Meditrinea het volgende:
Even een bericht om te melden dat de Robbert tapes zijn opgedoken, gesprekken met Robbert op Talk Radio van 9 jaar terug. Hij was toen 17. In deze gesprekken vertelt hij o.a. over de graancirkels en de wonderbaarlijke energieën. Vraag gerust als je wat wilt weten.
Heyyy da's grappig. Ik was altijd een grote fan van Talk Radio, dat waren nog eens tijden. Ben nog donateur geworden maar mocht niet baten, ze zijn helaas failliet gegaan. Ik neem aan dat Robbert toen in het spirituele programma van Willem de Ridder was.
pi_35101133
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 07:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb de betreffende jongen om bewijs gevraagd maar hij heeft nog niet gereageerd. Ik hou jullie op de hoogte.
Eh dat is toch niet meer nodig, dat bewijs? De site-eigenaar heeft al gezegd dat de info er in juli 2005 al op stond.
pi_35101165
Hoezo? Ik dacht dat jij het alleen over de frontpage had?

Oh nou oke, dan ben ik weer uitgeluld dus weg hier.

Dat is pech, Schtoppel weg!

Poeff!!
Gaap Goals rulezzz!
pi_35101178
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoezo? Ik dacht dat jij het alleen over de frontpage had?

Oh nou oke, dan ben ik weer uitgeluld dus weg hier.

Dat is pech, Schtoppel weg!

Poeff!!
Hahah Nee mijn bewijs is ook niet waterdicht, maar even terug in dit topic is een mailtje van de site-beheerder te lezen.
pi_35101571
Zucht
pi_35101748
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zucht
Wat zucht je?
pi_35102137
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 08:30 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Heyyy da's grappig. Ik was altijd een grote fan van Talk Radio, dat waren nog eens tijden. Ben nog donateur geworden maar mocht niet baten, ze zijn helaas failliet gegaan. Ik neem aan dat Robbert toen in het spirituele programma van Willem de Ridder was.
Hier nog iemand die volledig onthutst was....

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35102495
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hier nog iemand die volledig onthutst was....

ha wat leuk, nog een fan. Volgens mij werd talk radio vooral in de nadagen best goed beluisterd maar ze kwamen maar niet van de middengolf af en daarom kregen ze gewoon geen adverteerders. Wat een tijd he... Ook Theo van Gogh en Beau van Erven Dorens heb ik daar leren kennen. Weet nog goed dat ik het 's ochtends eens aanzette en dat ik Theo van Gogh net hoorde zeggen 'Die Beatrix moet eens goed met haar kut op de citruspers worden gezet!' Wakker worden was met Talk Radio nooit een probleem. Echt een groot gemis, jammer dat er daarna nooit meer is geprobeerd om iets dergelijks op te zetten.

Effe voor de mensen die het niet kennen: het was dus een radiostation op 1395 AM waarop de hele dag alleen maar geluld werd over van alles en nog wat. Mensen konden ook bellen om mee te kletsen als ze zin hadden. Echt fantastisch. 's Avonds zat Willem de Ridder er altijd, en hij praatte over spirituele onderwerpen. Altijd erg boeiend, en ik vermoed dat Robbert ook eens heeft opgebeld.
pi_35103338
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:16 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat zucht je?
Gewoon, zucht
pi_35103510
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef Kizzy het volgende:
Ik sta perplex, ik volg het nieuws wel, maar dit heb ik gemist.
Mijn website "Stambomen Zuid Oost Drenthe" http://home.planet.nl/~bere0816/ bestaat reeds jaren, en wordt geregeld bijgewerkt.
Kun je bewijzen dat deze site van jou is? Je begrijpt, we moeten hier niet lichtvaardig mee omgaan.
Je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd (omdat je meteen zo'n gelikte avatar hebt)? :
quote:
Statistieken

[ Bericht 35% gewijzigd door Stenny op 15-02-2006 10:44:30 ]
pi_35103886
Ze houden er "boven" wel gangster praktijken op na zeg
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35104004
Hey Sten,

Kitty heeft zich volgens mij alleen maar geregistreerd om een mailtje dat al circuleerde van de eigenaar van de site te copypasten... Ze is dus niet zelf de eigenaar.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef Kizzy het volgende:

[..]

De mail is van de eigenaar van de site, of ga je dat ook ontkennen?
Ik heb de mail gekregen van iemand van een forumsite die zelf gemailt heeft naar de eigenaar van die site
pi_35104253
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:48 schreef Genverbrander het volgende:
Hey Sten,

Kitty heeft zich volgens mij alleen maar geregistreerd om een mailtje dat al circuleerde van de eigenaar van de site te copypasten... Ze is dus niet zelf de eigenaar.
[..]
Het komt op mij vreemd over, that's all.
Ook omdat Kizzy nu ook opeens overal lustig meeprikt alsof ze nooit anders heeft gedaan.
Als mijn wantrouwen onterecht is, sorry, maar van de mogelijkheid van klonen e.d. word je vanzelf wat wantrouwig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stenny op 15-02-2006 11:05:36 ]
pi_35104633
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het komt op mij vreemd over, that's all.
Ook omdat Kizzy nu ook opeens overal lustig meeprikt alsof ze nooit anders heeft gedaan.
Als mijn wantrouwen onterecht is, sorry, maar van de mogelijkheid van klonen e.d. word je vanzelf wat wantrouwig.
Als je mij niet gelooft mail je toch zelf naar de eigenaar van die site?
Blond zijn is geen schande, toch?
pi_35104784
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ken je The Great Dictator van Charlie Chaplin niet, CarDani?
uh.....nee, die ken ik niet
ow..
pi_35104833
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dag knuffeltjes, dit bericht stond zojuist op de goochelsite waar ik lid van ben:

Even voor de duidelijkheid,

Robbert heeft zelf zijn samenwerking met House of Television stopgezet. Hij mocht geen commentaar geven van Jan Dekker (zijn management, red.). Ook dat genverbrander verhaal klopt niet. De site waar genverbrander opstaat is 7 augustus 2005 op internet gekomen, en de reading die robbert gaf juli 2005. Hij kan dus nooit van tevoren gegoogled hebben.

Wat mensen over hem of over het paranormale denken moet iedereen zelf weten. Maar dat die Stichting Skepsis niet even zelf contact heeft kunnen opnemen met Robbert is toch wel een beetje triest. En dan gaat natuurlijk Albert Verlinde Robbert helemaal de grond in stampen, terwijl die Albert zelf ook niet zo heel veel te betekenen heeft in de Nederlandse media, behalve zijn oeverloos gezeur over van alles en nog wat.
Kijk.....zulke berichtjes hou ik van
pi_35104852
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef CarDani het volgende:

[..]

Kijk.....zulke berichtjes hou ik van
Iets te vroeg gejuicht. Voortaan beter het topic uitlezen voordat je replys plaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')