Die optie is greyed outquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Bij de serverlist staat ook iets van "Account options". Daar kun je je naam veranderen en je land.
Oh das vreemd, bij mij niet.quote:
Okay WTFquote:
Lachen toch, als je dan wint hoor een es een ander volksliedquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan blijf ik maar lekker voor NZL puntjes scoren.
Ik zie er idd altijd veel onbekenden rondhangen de laatste tijd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
misschien weer 'n password gebruiken om het gepeupel buiten de deur te houden, of zijn 't allemaal Fok!kers...
* freiss is voor een password.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
*ziggyziggyziggy is voor een password.
*ook*quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy is voor een password.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy is voor een password.
Inloggen is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
het helpt trouwens 'n stuk als je niet de volle servers laat wegfilteren... dan kan je tenminste in de 'lobby' komen...
Net gereden. Ik vind em een beetje lang. En er mogen wel wat meer stunts in. Lekkere track verder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoor graag wat iedereen vindt van de Tackle.one track...
Daar valt wat voor te zeggen ja. Ik ga kijken of ik wat stukken eruit kan filteren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef Shakermaker het volgende:
Net gereden. Ik vind em een beetje lang.
Ik ga kijken of ik nog wat leuke dingen kan toevoegen, maar ik wil er géén over-the-top stunt track van maken. Daarom heb ik het nu (misschien iets te) rustig gehouden.quote:En er mogen wel wat meer stunts in.
Thanksquote:Lekkere track verder.
Helemaal correctquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen. Volgens mij ligt het eraan hoeveelste je bent en hoe goed je tegenstanders zijn. Maar precies weet niemand het.
ok het is allemaal een beetje vaag dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen. Volgens mij ligt het eraan hoeveelste je bent en hoe goed je tegenstanders zijn. Maar precies weet niemand het.
Volgens mij is dat inderdaad het systeem. Volgens mij maakt het ook nog uit met hoeveel man je speelt, en dus ook hoe goed die zijn. Voor een overwinning krijg ik in de fok-server vaak niet meer dan 2,3 punten, maar in grote servers met 40 man krijg ik voor een 5e plaats ofzo soms wel 15 punten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Ik zal hem vanavond weer eens testen, helemaal vergeten gisterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Maar zou er nog iemand mijn baan willen checken of het al wat wordt?
Hij heet nu King Ozonquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond weer eens testen, helemaal vergeten gisteren
Of had je er nog wat aan veranderd?
Password eropquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zitten allemaal buitenlanders op de server
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef i2Them2 het volgende:
De hele fok!server zit vol, maar er zit geen fokker op![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |