Die optie is greyed outquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Bij de serverlist staat ook iets van "Account options". Daar kun je je naam veranderen en je land.
Oh das vreemd, bij mij niet.quote:
Okay WTFquote:
Lachen toch, als je dan wint hoor een es een ander volksliedquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan blijf ik maar lekker voor NZL puntjes scoren.
Ik zie er idd altijd veel onbekenden rondhangen de laatste tijd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
misschien weer 'n password gebruiken om het gepeupel buiten de deur te houden, of zijn 't allemaal Fok!kers...
* freiss is voor een password.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
*ziggyziggyziggy is voor een password.
*ook*quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy is voor een password.
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy is voor een password.
Inloggen is al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Jordy-B het volgende:
het helpt trouwens 'n stuk als je niet de volle servers laat wegfilteren... dan kan je tenminste in de 'lobby' komen...
Net gereden. Ik vind em een beetje lang. En er mogen wel wat meer stunts in. Lekkere track verder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoor graag wat iedereen vindt van de Tackle.one track...
Daar valt wat voor te zeggen ja. Ik ga kijken of ik wat stukken eruit kan filteren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef Shakermaker het volgende:
Net gereden. Ik vind em een beetje lang.
Ik ga kijken of ik nog wat leuke dingen kan toevoegen, maar ik wil er géén over-the-top stunt track van maken. Daarom heb ik het nu (misschien iets te) rustig gehouden.quote:En er mogen wel wat meer stunts in.
Thanksquote:Lekkere track verder.
Helemaal correctquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen. Volgens mij ligt het eraan hoeveelste je bent en hoe goed je tegenstanders zijn. Maar precies weet niemand het.
ok het is allemaal een beetje vaag dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Wie het weet mag het zeggen. Volgens mij ligt het eraan hoeveelste je bent en hoe goed je tegenstanders zijn. Maar precies weet niemand het.
Volgens mij is dat inderdaad het systeem. Volgens mij maakt het ook nog uit met hoeveel man je speelt, en dus ook hoe goed die zijn. Voor een overwinning krijg ik in de fok-server vaak niet meer dan 2,3 punten, maar in grote servers met 40 man krijg ik voor een 5e plaats ofzo soms wel 15 punten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef washandje het volgende:
Ik zal hem vanavond weer eens testen, helemaal vergeten gisterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Maar zou er nog iemand mijn baan willen checken of het al wat wordt?
Hij heet nu King Ozonquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond weer eens testen, helemaal vergeten gisteren
Of had je er nog wat aan veranderd?
Password eropquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
D'r zitten allemaal buitenlanders op de server
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef i2Them2 het volgende:
De hele fok!server zit vol, maar er zit geen fokker op![]()
quote:
Het wordt steeds moeilijker om te stijgen naarmate je hoger komt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:36 schreef Tackleberry het volgende:
Zo, dat ging weer vrij lekker.... Toen ik afsloot stond ik 759e in NL...
Yup, het wordt dringend tijd dat ik servers ga vinden waar de elite speelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker om te stijgen naarmate je hoger komt...
Sta nu 466e.![]()
je moet trackmania original of sunrise hebben, en dan moet je iets doen op de TMN site, en dan pas kunnen andere mensen jou skin zien..quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
hoe kan ik eigenlijk die skins installeren, en nog belangrijker, waar kna ik ze vinden? google al geprobeerd :/
Zijn die stats eigenlijk ook buiten het spel om beschikbaar? Ik heb daar even naar gezocht, maar ik kon niets vinden of de officiële site...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:43 schreef Fir3fly het volgende:
Het wordt steeds moeilijker om te stijgen naarmate je hoger komt...
Sta nu 466e.![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Maisnon het volgende:
600 van alles, 50 in nl ofzo? Gewoon gezellig bij OTMB dedicated langskomen, daar rijden altijd wel goede mee.
Ik had onlangs het probleem dat ik met een supersnelle tijd bezig was en dat de wedstrijd (voor mij) een paar seconde of twee te kort was...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:08 schreef bonke het volgende:
en bedankt hezat ik es een keer met een supersnelle tijd, raakt de server down
inloggen op de site, dan zie je je rank en het aantal spelers online. Verder kun je stars uitdelen (wat is hert nut hiervan) en een team joinen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:21 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zijn die stats eigenlijk ook buiten het spel om beschikbaar? Ik heb daar even naar gezocht, maar ik kon niets vinden of de officiële site...
Kan het niet vinden op the TMX site.. toevallig op de OTMB server gereden net, en ik moet zeggen.. Minder deco pls, dank.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij heet nu King Ozon, dus mocht je die versie hebben, dan heb je de goede. Dat is ook wel de definitieve versie denk ik
Die kun je painten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef e-wok het volgende:
ik ben ook een track aan het maken...die editor is wel pittig, maar leuk.
nog wat vraagjes:
* Waar vind ik die danger en >>>> borden?
Met de mediatracker.quote:* Hoe verander je de camera?
* Hoe kun je berichten invoegen die tijdens het rijden verschijnen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Kijk eens in de TrackMania map in Program Files: daar staat de manual.
Heb hem net geprobeerd toe te voegen op de server, maar ik krijg de volgende foutmelding terug van de server:quote:Op zondag 19 februari 2006 01:58 schreef desertspider het volgende:
heb net een track gemailt naar de admin van de fok server
de track heet super jump.Challenge.Gbx
Hoeveel A4'tjes had je graag gehad? Jezus wat een trackquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:55 schreef Lynx666 het volgende:
M'n track heet HighwayToHell. Staat als het goed is op de server. En kritiek is natuurlijk welkom.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoeveel A4'tjes had je graag gehad? Jezus wat een track
Krijg met de tweede die je gemailed hebt, nog steeds dezelfde fout.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef desertspider het volgende:
zat in de server en in 1 keer stond er inderdaad [-1000] Challenge not complete. (line:113) , vreemt
heb de map opnieuw geladen en bij het saven stond er falidatie(ofzoiets) niet compleet , wat ik dus allang had gedaan , heb het dus maar weer opnieuw gedaan , weer gesaved.
toen heb ik hem weer geladen en toe waren er geen problemen , hij moet het nu dus wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |