dan heb ik et niet in me vingers denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee hoor.
Nein. :/quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Game_Error het volgende:
doe bij jullie de server het ook niet?....
O, ik geef zeker toe dat ik een gezonde afkeer van remmen en afremmen heb, maar ook op plekken waar iedereen op volle vaart gaat stuur ik rustig te vroeg of te laat in of race ik volle vaart tegen een paal midden op de weg aan.quote:
Ah, je internet is weer snel genoeg voor een online game?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef Nuongirl het volgende:
oh voor de OP nuongirl >>> FOKolga
Zal t gelijk even in de wiki gooien
*negeert*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, je internet is weer snel genoeg voor een online game?
Niet echt zoals ik hem zagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Zie je hem zo kree ... en de rest natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt zoals ik hem zag
Ik zag wel de kleuren maar niet de vorm van de auto.de rest dus waarschijnlijk ook niet
.loc heb ik gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Model figuren, lees mijn post eens in het vorige topic dacht ik over locators
morgen maar ff checken.quote:Als je het model hebt, inclusief loc file, dan moet ie het zo ongeveer doen. Als je de launcher opstart, en je gaat naar configure > advanced, dan kun je daar ook wat instellingen over bestanden delen veranderen. (peertopeer)
Misschien zijn het wel gewoon firewall dingen. Ik weet niet in hoeverre je het hier al over gehad hebt, aangezien ik je verhaal pas net lees
Ik zag 'm wel in die vorm...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt zoals ik hem zag
Ik zag wel de kleuren maar niet de vorm van de auto.de rest dus waarschijnlijk ook niet
Je kan vaak beter even het gas loslaten bij het inkomen van de bocht, zodat je met vol gas de bocht uit kan komen... Zelfs bij een arcaderacer als TM geldt dat de exitspeed in bochten bijzonder belangrijk is voor het behalen van toptijden. 't is daarom ook nogal belangrijk dat je niet de vangrail raakt, want dan is gelijk je snelheid weg... En dan heb je gelijk 'n probleem bij de tracks waar je een hoge minimumsnelheid nodig hebt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef YourMaster het volgende:
[..]
O, ik geef zeker toe dat ik een gezonde afkeer van remmen en afremmen heb, maar ook op plekken waar iedereen op volle vaart gaat stuur ik rustig te vroeg of te laat in of race ik volle vaart tegen een paal midden op de weg aan.
Je moet ook iedere dag weer sneller zijn op dezelfde tracks om te blijven winnen.. De tijd waarmee je gisteren won is vandaag net goed genoeg voor de 10e plaats.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:23 schreef Tackleberry het volgende:
Mooi om te zien dat de strijd voor een snelle tijd met de dag spannender wordt.Je bent geen moment zeker van een positie, voor je het weet sta je vijf plaatsen lager. Erg gaaf.
Het duurde ook een tijdje voor ik dat door had, maar het is idd ideaal. Je kunt jezelf hiermee erg goed corrigeren na een wat mindere sprong en met topsnelheid de volgende stunt alsnog halen. M'n tijden zijn er iig mee vooruit gegaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:12 schreef Jordy-B het volgende:
Verder is het een goeie gewoonte om de auto na sprongen/drops even recht te trekken door in de sprong/val héél kort op de rem te drukken (je hoeft je gas niet eens los te laten)... Dan kan je de auto plat op z'n wielen laten landen en kan je vlot doorrijden zonder dat de hele voorkant omhoogstuitert. Da's dus vooral belangrijk als er direct na de landing een bocht volgt.
En ik heb even alle zinnen achter elkaar gepleurd. Het ziet er niet uit op de wiki, maar het ziet er dan WEL goed uit op het forum.quote:
Dat is een goede tip, hier ga ik eens een keer BEWUST mee oefenen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:12 schreef Jordy-B het volgende:
Verder is het een goeie gewoonte om de auto na sprongen/drops even recht te trekken door in de sprong/val héél kort op de rem te drukken (je hoeft je gas niet eens los te laten)... Dan kan je de auto plat op z'n wielen laten landen en kan je vlot doorrijden zonder dat de hele voorkant omhoogstuitert. Da's dus vooral belangrijk als er direct na de landing een bocht volgt.
Op de website van TrackMania Nations heb je geloof ik een 'validator'. Misschien heeft dat iets met jouw probleem te maken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef e-wok het volgende:
Ik heb de originele trackmania gekocht, en nou las ik dat je met een serienummer toegang krijgt tot een een aantal extra features in tm:nations. Mijn serienummer werkt echter niet (?) Kan ik ergens checken of ik het toch goed heb gedaan? Ik krijg nu namelijk steeds een foutmelding, en de extra features heb ik nog niet kunnen vinden.
Volgens mij zit de puntentelling vrij ingewikkeld in elkaar. Veel pogingen in een sessie betekent volgens mij ook veel punten. Ik krijg tenminste op de FOK!server regelmatig 9 of 10 punten met een 5e of 6e plaats. Vaak zelfs meer punten dan degene die 2e of 3e staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
Verdomme, als ik op de fok server win krijg ik nauwelijks een heel punt![]()
Daar komt ook je ranking nog bij kijken... Hoe hoger je staat, hoe minder punten je krijgt voor een bepaalde 'prestatie'.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens mij zit de puntentelling vrij ingewikkeld in elkaar. Veel pogingen in een sessie betekent volgens mij ook veel punten. Ik krijg tenminste op de FOK!server regelmatig 9 of 10 punten met een 5e of 6e plaats. Vaak zelfs meer punten dan degene die 2e of 3e staat.
Ligt ook aan je ranking. Hoe hoger je in de lijst staat, hoe beter je moet racen voor je punten.. Als je net begint gaan je punten dus razendsnelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij zit de puntentelling vrij ingewikkeld in elkaar. Veel pogingen in een sessie betekent volgens mij ook veel punten. Ik krijg tenminste op de FOK!server regelmatig 9 of 10 punten met een 5e of 6e plaats. Vaak zelfs meer punten dan degene die 2e of 3e staat.
Ja in het begin had ik een keer 70 punten toen ik wonquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ligt ook aan je ranking. Hoe hoger je in de lijst staat, hoe beter je moet racen voor je punten.. Als je net begint gaan je punten dus razendsnel
Ja, dat probeerde ik gisteren ook. Toen kreeg ik nog maar een halve punt. Maar dat zou ook kunnen komen doordat ik eigenlijk helemaal niet goed in het spelletje ben en continu 35e van de 45 eindigde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik denk dat ik dan maar even in andere servers ga kijken.
Met wat betere spelers
En hoe zet je die auto's in het spel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef e-wok het volgende:
Hallo,
ik speel ookt tm:nations, alleen niet echt vaak op de fok server. Ik heb het niet zo op custom mappen, omdat het vaak van die irritante looping maps zijn.
Ik heb mezelf even in de wiki gepoot, mn nickname = Djoszee (Your current ranking is 9668)
over custom cars:
ik heb een aantal van tm-carpark gedownload, waarvan de auteur een goede reputatie heeft. Voor zover ik weet zijn ze allemaal geschikt voor tm:nations. Dat wil zeggen, als jij ze gebruikt zien anderen ze ook. Er zijn ook wel custom cars waarvan de gebruiker de enige is die ze kan zien (heb ik van horen zeggen.) Ik heb mn autotjes even in een zip op rapidshare gezet, omdat die tm-carpark site er vaak uit ligt.
Je kunt ze hier downloaden:
http://rapidshare.de/files/13320577/TMOcars.zip.html
Ik heb nog even een vraag, misschien is er al over gesproken maar ik ga niet alle delen nog een keer doorlezen. Ik heb de originele trackmania gekocht, en nou las ik dat je met een serienummer toegang krijgt tot een een aantal extra features in tm:nations. Mijn serienummer werkt echter niet (?) Kan ik ergens checken of ik het toch goed heb gedaan? Ik krijg nu namelijk steeds een foutmelding, en de extra features heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb mijn auto's even in de downloadlink op de wiki gezet, verder heb ik nog wat tips en truuks geplaatst.
Ik ook meestal, behalve 1 keer toen ik 1e werd. Meteen 20 punten binnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik gisteren ook. Toen kreeg ik nog maar een halve punt. Maar dat zou ook kunnen komen doordat ik eigenlijk helemaal niet goed in het spelletje ben en continu 35e van de 45 eindigde.
Heeft iemand em al gereden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Maisnon het volgende:
http://members.home.nl/liebregts.t/ConsiderOzon.Challenge.zip
Daar ben ik nu al 4 dagen mee bezig, een heeele dikke track, hij is wel moeilijk, en er zit nog geen mediatracker in (auto camera wisselen enzo), het is namelijk nog work in progress
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |