dan heb ik et niet in me vingers denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee hoor.
Nein. :/quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Game_Error het volgende:
doe bij jullie de server het ook niet?....
O, ik geef zeker toe dat ik een gezonde afkeer van remmen en afremmen heb, maar ook op plekken waar iedereen op volle vaart gaat stuur ik rustig te vroeg of te laat in of race ik volle vaart tegen een paal midden op de weg aan.quote:
Ah, je internet is weer snel genoeg voor een online game?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef Nuongirl het volgende:
oh voor de OP nuongirl >>> FOKolga
Zal t gelijk even in de wiki gooien
*negeert*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, je internet is weer snel genoeg voor een online game?
Niet echt zoals ik hem zagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Zie je hem zo kree ... en de rest natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt zoals ik hem zag
Ik zag wel de kleuren maar niet de vorm van de auto.de rest dus waarschijnlijk ook niet
.loc heb ik gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Model figuren, lees mijn post eens in het vorige topic dacht ik over locators
morgen maar ff checken.quote:Als je het model hebt, inclusief loc file, dan moet ie het zo ongeveer doen. Als je de launcher opstart, en je gaat naar configure > advanced, dan kun je daar ook wat instellingen over bestanden delen veranderen. (peertopeer)
Misschien zijn het wel gewoon firewall dingen. Ik weet niet in hoeverre je het hier al over gehad hebt, aangezien ik je verhaal pas net lees
Ik zag 'm wel in die vorm...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Niet echt zoals ik hem zag
Ik zag wel de kleuren maar niet de vorm van de auto.de rest dus waarschijnlijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |