Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen. Ik ben het spel zelf nog aan het downloaden, maar als het ook maar half zo leuk is als de vorige delen kan je je er lang mee vermaken.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook metteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Dat mag je zelf op Fok!wiki doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:46 schreef Tackleberry het volgende:
Mijn nickname kan trouwens gewijzigd worden...
# Tackleberry - [Fok!]Tackleberry
Ik lees die OP niet eens meer, ik dacht te weten wat er in stond... Niet dus...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:48 schreef truStie het volgende:
Dat mag je zelf op Fok!wiki doenLink staat in de op.
Volgens mij was deel 3 het vorige deel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:43 schreef truStie het volgende:
Het vorige deel: [Gratis] Trackmania Nations - Deel 2
Veranderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Volgens mij was deel 3 het vorige deel...
Wat voor een bagger PC heb je danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef truStie het volgende:
Ja en dat vreet ook aan mijn performance zodat ik het niet kan spelenKut scenery dus
Het is ook een goed spel he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef Shakermaker het volgende:
Tjezis, deel 4 alweer. Gaat snel!
Onder de halfpipes en walls. Nummertje 6. Na plaatsing P ingedrukt houden en het bord aanklikken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Silver_Shark het volgende:
Onder wat staan de DangerBorden bij de editor
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Danny het volgende:
schaamteloze tvp
Welke server zit je dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet gespeeld op een server met rond de 100 spelers.Het was leuk, alleen zie je je tegenstanders bijna niet door lag ofzo.
Maar het goede nieuws is dus dat ik op deze server 1 race eerste werd.![]()
![]()
Pats, 161 punten. Op deze server zaten dus allemaal spelers van de top 100 en top 10. Ik had iets van 1400 punten en ik krijg denk ik gemiddeld 10 punten per race dus ben ik effe blij.
Ik sta nu in de top 500.
Dan loop je gelijk lekker binnen ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet gespeeld op een server met rond de 100 spelers.Het was leuk, alleen zie je je tegenstanders bijna niet door lag ofzo.
Maar het goede nieuws is dus dat ik op deze server 1 race eerste werd.![]()
![]()
Pats, 161 punten. Op deze server zaten dus allemaal spelers van de top 100 en top 10. Ik had iets van 1400 punten en ik krijg denk ik gemiddeld 10 punten per race dus ben ik effe blij.
Ik sta nu in de top 500.
Afremmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef YourMaster het volgende:
Ik heb hem ook, wel aardig spel.
Ik ben echter absoluut geen racefan en ben ook zo ongelovelijk slecht in dit spel. Ik kan heel goed racen, en als ik niet bots heb ik steeds de snelste tijden, maar ik vlieg zo vaak overal tegenaan dat ik bijna altijd laatste wordt.
Inderdaad: hard gas geven kan iedereen wel. Soms moet je echter remmen om sneller te zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je tegen dingen aanvliegt moet je je vaart verminderen, lijkt me logisch, alleen is het wel moeilijk om te leren dat je bij sommige bochten vol moet remmen en bijna tot stilstand moet komen om een bocht te nemen.
QFTquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Soms moet je echter remmen om sneller te zijn.
Quoted for Truth of Quit F**king Talking?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
Dat vind ik dus smerig. Als je een vuile streek uithaalt bij het maken van een baan en je zet er een bord bij, zet er dan in ieder geval een kloppend bord bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:02 schreef bonke het volgende:
de andere keer staat er een bord naar links, je houd er rekening mee, en dan komt er een bocht naar rechts
Het is ook nooit goed.quote:owjaa en tis ook lastig als je normaal je racewagen ziet en je komt bij zo`n schans en dan opeens heb je een andere camerastand
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:02 schreef bonke het volgende:
sommige mappen zijn echt onoverzichtelijk
de ene keer spring je na een heuveltje de baan af
de andere keer staat er een bord naar links, je houd er rekening mee, en dan komt er een bocht naar rechts
en met die schansen weet je af en toe helemaal niet meer waar je aan toe bent
owjaa en tis ook lastig als je normaal je racewagen ziet en je komt bij zo`n schans en dan opeens heb je een andere camerastand
ps: tis dus gewoon een kut-spelJe moet oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
volgens mij moet je dan een maand lang, dag en nacht oefenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |