volgens mij moet je je porten forwarden in je router (tcp & udp), dat heb ik iig gedaan. en iedereen kan mijn auto zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Kree, waarom kunnen ze me zelfgemaakte auto niet zien in de server
staat op de server..quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
woohoo ik heb weer een nieuwe track
tracks maken is minstens net zo leuk als ze berijden![]()
bij de opties (knop: configure) voor je op play drukt kun je e.e.a. aanpassen, zet performance/quality op: Faster en pas evt je resolutie aan aan je videokaartquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef zwik het volgende:
Ik probeer het ook te maar soms stopt ie gewoon met vooruitgaan of kan ik niet meer sturen waardoor het niet echt leuk is.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Dat had ik ook voordat ik nieuwe batterijen in mn toetsenbord deed.. Nou weet ik natuurlijk niet of je een draadloos toetsenbord hebt, maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef zwik het volgende:
Ik probeer het ook te maar soms stopt ie gewoon met vooruitgaan of kan ik niet meer sturen waardoor het niet echt leuk is.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Nieuwe versie, mèt camera switches, gemaild.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nieuwe baan gemaild: Tunnel Vision.
niemand een idee waarom?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef vamos1 het volgende:
Als ik de Fok!server heb gekozen, krijg ik eerst het laadscherm, welke eindigt in een zwart scherm, vastgelopen(zit nu op andere computer...radeon video kaart, P.IV 2.4Ghz)
bah
waaaaahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:46 schreef vamos1 het volgende:
[..]
niemand een idee waarom?
op de gare P3 500 Mhz op me werk lukte het wel
Het was even wat uitzoekwerk, maar de manual doet wonderen. Moest hem gvd wel weer opnieuw validaten en dat terwijl ik hem vanavond op de server zelf niet eens heb uitgereden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Geweldig, ziggy, thanks for the update.
In official mode elen je punten mee voor de ladder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb even een vraagje.
als ik online ga krijg ik links onder de melding "you aren't in official mode" wat betekent dat precies?
hoe kom in wel in official mode en wat is het verschil met de mode waar in dan in speel als ik niet in de official mode speel?
Soms kan het juist wel onderdeel van de race worden. Als je wil dat een vuile bocht of een rare stunt pas op het laatste moment gezien wordt door een racer, kan een stukje gebouw een hoop helpen. En soms kan het gewoon mooi zijn: in mijn baan Tunnel Vision heb ik het startstuk helemaal ingesloten door gebouwen en een dak erop, wat een soort Schipholtunneleffect geeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Scenery is niet eens te boeiend, leidt alleen maar af.
Volgens mij kun je ook nog iets doen als je grafische instellingen aanpassen in het spel. Daarin kun je ongetwijfeld ook scenery uitzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:21 schreef truStie het volgende:
Ja en dat vreet ook aan mijn performance zodat ik het niet kan spelenKut scenery dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |