quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeutje jongens
t gaat maar om een commerciėle geldklopperij
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, nog 1 vraag.
Als ik vandaag op de foto moet, dan sta ik er op als een spook, heel wit.
Hoe komt dat?
En waarom zijn mijn ogen vandaag rood? Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, nog 1 vraag.
Als ik vandaag op de foto moet, dan sta ik er op als een spook, heel wit.
Hoe komt dat?
En waarom zijn mijn ogen vandaag rood? Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nou! Het kan toch dat je het liever op een ander adres hebt joh! JOH!!!![]()
![]()
Ja, nee, nou is het al verzenderd hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je mag ook mijn voornaam @ website in mijn sig gebruiken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef Kleintje het volgende:
En wat is jouw reden dat ik niets voor Valentijn heb van jou?![]()
![]()
FOT is geen andere fora! wij zijn andersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg vriend.....FOT SC is het altijd geweest hoorWaarom zou je dat helemaal voluit willen hebben
Kijk eens bij andere fora. Daar wordt het ook zo gedaan
![]()
FOT = FOK! Wij conformeren ons dus aan de standaarden binnen FOKquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FOT is geen andere fora! wij zijn anders
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
<KNIP>
Geweldige tekst
<KNIP>
Afgezien daarvan, vind jij dat je die verdient hebt dan?
the defense rests, your honor
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Ik stuur onbekende mensen geen valentijn. Nou ja, ik ken iemand die de achternaam "Valentijn" heeft, die stuur ik wel eens op irritante mensen af. Meestal lukt ook dat niet. Er zijn tientallen vrouwen die ik beter ken dan jou, die ik ook geen valtentijn gestuurd heb. De tandartsassistente ook, bijvoorbeeld (hoewel haar ogen geen lente uitstraalde) Ik heb je adres niet. Ik ben een pauper, mijn financiele status is van een dermate erbarmelijke kwaliteit dat ik mezelf de luxe van een valentijn sturen niet kan veroorloven. Ik wil RonaldV en Mauro niet voor het hoofd stoten door te laten zien hoe het moet. Valentijn is een commerciele nachtmerrie die de man uitbuit om zijn liefde te tonen. Ik vind dat dit spontaan moet gebeuren - niet op een vooraf gestelde datum-, en anders koop ik elke week wel een roos bij die pakistaan die met zijn fototoestel en bos rozen van bar tot bar zeult in de hoop die rommel te slijten aan sukkels die denken dat het romantisch is.
Afgezien daarvan, vind jij dat je die verdient hebt dan?
the defense rests, your honor
wat onze nieuwe mod laatst veranderd heeft naar 580quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOT = FOK! Wij conformeren ons dus aan de standaarden binnen FOKKijk maar naar de 550-regel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb zojuist de ergste posts met te grote foto's geėdit naar linkjes. Nogmaals herhaald verzoek: resize je foto's naar 580 pixles breed om de laadtijd binnen de perken te houden.
je ziet jouw post niet omdat Re het topic dichtgegooid heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Zie feedback topic hier...
fok en ik hebben problemen...
iemand??? help mij...
Shark en ik hadden daar ook al eens problemen mee:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Zie feedback topic hier...
fok en ik hebben problemen...
iemand??? help mij...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je ziet jouw post niet omdat Re het topic dichtgegooid heeft
waarschijnlijk als je m nu weer opent zie je m wel
en hoezo kun je geen nieuw topic openen?
dat kan iedereen
jah en ik zie niets meer ineensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
je ziet jouw post niet omdat Re het topic dichtgegooid heeft
waarschijnlijk als je m nu weer opent zie je m wel
en hoezo kun je geen nieuw topic openen?
dat kan iedereen
vaage shitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Schrijf ik russisch![]()
Nee, ik krijg een foutmelding.
Ik blijf op pagina 6 hangen, zie heel Re's en mijn reactie niet.
Anders had er wel meer moeten verschijnen.
Mag hier op Fot alleen reageren via de reageer knop. Met de nieuw topic knop krijg ik een pagina onvindbaar en met snel reageren een foutmelding....
Okee, waar in de FAQ staat specifiek de Fok!-nomenclatuur van het (slowchat) topic(s) genoemd? Ik heb er overheengelezen, mijn beste!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
FOT = FOK! Wij conformeren ons dus aan de standaarden binnen FOKKijk maar naar de 550-regel
dat is al door Pee geopendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zag die post van Re ook niet maar kan wel een nieuw topic openen denk ik...
we gaan nog wel eens een keer wat doen ja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Re??? Shoot??? Gaan we dat nog doen of niet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef Mauro het volgende:
En zo Kleintje: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
zie je ze dan wel?
en wat zie je als je deze link gebruikt? Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik praat echt russisch.
Ik zie die van mij echt niet
kk zag t, als je dago toch niet had hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:59 schreef Kleintje het volgende:
Mijn rechten zijn net door een FA geflusht.
Ik kan alles weer!
YEAH
Ik kan weer spammen
Zeg sara kleintje, het is maar een klein foutje in dat ene topic, maakt het uit, misschien zie je het na een keer opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik praat echt russisch.
Ik zie die van mij echt niet
Omdat ik dat mooier vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vriend.....FOT SC is het altijd geweest hoorWaarom zou je dat helemaal voluit willen hebben
Kijk eens bij andere fora. Daar wordt het ook zo gedaan
![]()
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooier vind.
Sowieso die [] er omheen maken het erg rommelig, het is juist overzichtelijk als je alleen [] hebt voor meets, showcases en centrale topics. Dan vind je die zo terug in de topiclijst.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.
maarjah dat zal mijn vreemde mind wel zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, waar in de FAQ staat specifiek de Fok!-nomenclatuur van het (slowchat) topic(s) genoemd? Ik heb er overheengelezen, mijn beste!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Schot voor open doel
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.
maarjah dat zal mijn vreemde mind wel zijn
* Nog een biertje pakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltIk vind het nl. een perfecte redenatie
![]()
toeeeeeiiii, enne houd saartje bij je onder bedwangquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Goed... dan ga ik wel weg
Ga wel weer trouw wat nuttigs doen
Pea heeft me weggejaagd
Tot later
yeah I'm evillquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Goed... dan ga ik wel weg
Ga wel weer trouw wat nuttigs doen
Pea heeft me weggejaagd
Tot later
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltIk vind het nl. een perfecte redenatie
![]()
quote:
dat klopt, daar heb je gelijk in, dat mag je vinden.quote:Ik vind dat fotografie slowchat zware overkill en ik ben het er al helemaal niet mee eens dat een modje zonder reden een topictitel wijzigt.
Piet W had wat probleempjes ermeequote:Zeker als die topictitel an sich voldoende duidelijk is
jamaar dat was omdat ie t slaapzand niet uit zijn ogen verwijderd had en sc werk in het fb topic ging postenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Piet W had wat probleempjes ermee
Piet.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |