Omdat ik dat mooier vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vriend.....FOT SC is het altijd geweest hoorWaarom zou je dat helemaal voluit willen hebben
Kijk eens bij andere fora. Daar wordt het ook zo gedaan
![]()
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Omdat ik dat mooier vind.
Sowieso die [] er omheen maken het erg rommelig, het is juist overzichtelijk als je alleen [] hebt voor meets, showcases en centrale topics. Dan vind je die zo terug in de topiclijst.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.
maarjah dat zal mijn vreemde mind wel zijn
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, waar in de FAQ staat specifiek de Fok!-nomenclatuur van het (slowchat) topic(s) genoemd? Ik heb er overheengelezen, mijn beste!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Schot voor open doel
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik eerlijk ben vind ik die haken juist wel overzichtelijk.
maarjah dat zal mijn vreemde mind wel zijn
* Nog een biertje pakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltIk vind het nl. een perfecte redenatie
![]()
toeeeeeiiii, enne houd saartje bij je onder bedwangquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Goed... dan ga ik wel weg
Ga wel weer trouw wat nuttigs doen
Pea heeft me weggejaagd
Tot later
yeah I'm evillquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Kleintje het volgende:
Goed... dan ga ik wel weg
Ga wel weer trouw wat nuttigs doen
Pea heeft me weggejaagd
Tot later
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...het is de vreemde mind van Sub die die haken weer weghaaltIk vind het nl. een perfecte redenatie
![]()
quote:
dat klopt, daar heb je gelijk in, dat mag je vinden.quote:Ik vind dat fotografie slowchat zware overkill en ik ben het er al helemaal niet mee eens dat een modje zonder reden een topictitel wijzigt.
Piet W had wat probleempjes ermeequote:Zeker als die topictitel an sich voldoende duidelijk is
jamaar dat was omdat ie t slaapzand niet uit zijn ogen verwijderd had en sc werk in het fb topic ging postenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Piet W had wat probleempjes ermee
Piet.. ?
jij hebt echt de fles fakkel van Fles overgenomen, niet?quote:
Jijquote:
Ik sta nog nooit op de foto met een biertje in m'n hand!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij hebt echt de fles fakkel van Fles overgenomen, niet?
Kan dat boerke uit DomVeen (Veendam voor niet ingewijden) er aan doen dat ie nu in het Ooooooooooooooooossten van het land volledig losslaat met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jij hebt echt de fles fakkel van Fles overgenomen, niet?
ZO snel kunnen wij onze cams niet richten op jouw kanteltechniekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik sta nog nooit op de foto met een biertje in m'n hand!
Herstel: Ik sta nog nooit op de foto met een biertje in m'n hand op een Fok meeting!
Je weet niet eens het verschil tussen een glas bier en een fototoestelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Subhuman het volgende:
Ik sta nog nooit op de foto met een biertje in m'n hand!
Herstel: Ik sta nog nooit op de foto met een biertje in m'n hand op een Fok meeting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |