maar... maar.... maar.........quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Die Mauro is zooooooo voospelbaar.
Een kaartje van hallmark nadat ik hier heb gezegd dat Hallmark het niet doet en dat ik niets van hem heb gekregen.
Hoe voorspelbaar en saai kunnen mannen zijn
Een vrouw verover je niet met een hallmark kaart.
Ik had verwacht dat ik vanmorgen ontbijt op bed kreeg, een serenade, rode rozen, chocola, aardbeien... weekend weg...
Maar niets van dat
LOLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Die Mauro is zooooooo voospelbaar.
Een kaartje van hallmark nadat ik hier heb gezegd dat Hallmark het niet doet en dat ik niets van hem heb gekregen.
Hoe voorspelbaar en saai kunnen mannen zijn
Een vrouw verover je niet met een hallmark kaart.
Ik had verwacht dat ik vanmorgen ontbijt op bed kreeg, een serenade, rode rozen, chocola, aardbeien... weekend weg...
Maar niets van dat
Zeg vriend.....FOT SC is het altijd geweest hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Subhuman het volgende:
Ik edit meestal de TT's van de slowchat zodat ze beginnen met "Fotografie slowchat". Als iedereen daar z'n topic mee start en alle vreemde alternatieven als [FOT][SC], [FOTSC] etc. achterwege laat is het een stuk duidelijker!
SUB.. SUB... KIJK.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg vriend.....FOT SC is het altijd geweest hoorWaarom zou je dat helemaal voluit willen hebben
Kijk eens bij andere fora. Daar wordt het ook zo gedaan
![]()
Pee werkt en heeft daarom geen MSNquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Debsterr het volgende:
En Pee, waarom ben jij niet online...? Ik heb je nodig!!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
SUB.. SUB... KIJK.....
HIJ NOEMT JE VRIEND...
Zo... jouw valentijnsdag kan niet meer stuk![]()
Maar... op welk mailadres dan? Je MSNadres??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pee werkt en heeft daarom geen MSNEn nee....ik ga niet allerlei alternatieven proberen aangezien ik dan tig regels doorkruis en ik hier graag nog even lang wil werken
maar alvast bedankt voor de support
![]()
![]()
Pee werkt overigens vandaag wat langer ivm allerlei spannende activiteiten op kantoor, vandaar dat ik wat later online kan zijn, DebsterrJe kan iig altijd mailen
Wil je een Valentijnsdagknuffel dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat Valentijnsdag Pee.
Sinds 2004 iig....
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar... op welk mailadres dan? Je MSNadres??
En ik danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je een Valentijnsdagknuffel dan?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik haat Valentijnsdag Pee.
Sinds 2004 iig....
jeutje jongensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook even naar de toonstelling kijken heIk snap dat je wanhopig verlangt naar iets dat met valentijnsdag te maken heeft, maar DAT HEB IK OOK NIET GEHAD, DUS JIJ OOK NIET
Ja, nou! Het kan toch dat je het liever op een ander adres hebt joh! JOH!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ziet er wel verdacht uit als een email-adres he
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeutje jongens
t gaat maar om een commerciële geldklopperij
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, nog 1 vraag.
Als ik vandaag op de foto moet, dan sta ik er op als een spook, heel wit.
Hoe komt dat?
En waarom zijn mijn ogen vandaag rood? Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, nog 1 vraag.
Als ik vandaag op de foto moet, dan sta ik er op als een spook, heel wit.
Hoe komt dat?
En waarom zijn mijn ogen vandaag rood? Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nou! Het kan toch dat je het liever op een ander adres hebt joh! JOH!!!![]()
![]()
Ja, nee, nou is het al verzenderd hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je mag ook mijn voornaam @ website in mijn sig gebruiken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:26 schreef Kleintje het volgende:
En wat is jouw reden dat ik niets voor Valentijn heb van jou?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |