Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Jack vs Helicopter is gewoon geen eerlijk gevecht.
Goede aflevering weer! Jack weer eens als rogue agent, dat zijn toch altijd de beste momenten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef H.Flick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, die helicopter had geen schijn van kansquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Jack vs Helicopter is gewoon geen eerlijk gevecht.
Goede aflevering weer! Jack weer eens als rogue agent, dat zijn toch altijd de beste momenten.
en waar haal je die promo vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Richardfun het volgende:
HOLY FUCK, DIE PROMO. Ik zal niets spoilen, maar woooooooooooooooohoooooooooooooooooo! Check die shit guys. Wel in mp4 formaat (apart), maar codec daarvoor als je die nog niet hebt vind je hier
kijk ff op pagina 4 (bij 50 posts per pagina..), daar staat een linkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef disco99 het volgende:
[..]
en waar haal je die promo vandaan?
ik zie em niet staan op de site die in het openingstopic staat!
manier van doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:20 schreef Richardfun het volgende:
Doet z'n manier van doen je denken aan Bush, of z'n uiterlijk. Logan lijkt namelijk in mijn ogen heel erg op Nixon.
Hier kan je de promo in mp4 formaat vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef disco99 het volgende:
[..]
en waar haal je die promo vandaan?
ik zie em niet staan op de site die in het openingstopic staat!
En zou je ook kunnen vertellen waar je die kan vinden...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Richardfun het volgende:
HOLY FUCK, DIE PROMO. Ik zal niets spoilen, maar woooooooooooooooohoooooooooooooooooo! Check die shit guys. Wel in mp4 formaat (apart), maar codec daarvoor als je die nog niet hebt vind je hier
Kijk een post boven jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]
En zou je ook kunnen vertellen waar je die kan vinden...?
Ik hoop dat je weet dat Imageshack Fok geblokkeerd heeft?quote:
je wil em ook niet zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Imageshack Fok geblokkeerd heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |