Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Jack vs Helicopter is gewoon geen eerlijk gevecht.
Goede aflevering weer! Jack weer eens als rogue agent, dat zijn toch altijd de beste momenten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef H.Flick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, die helicopter had geen schijn van kansquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
Jack vs Helicopter is gewoon geen eerlijk gevecht.
Goede aflevering weer! Jack weer eens als rogue agent, dat zijn toch altijd de beste momenten.
en waar haal je die promo vandaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Richardfun het volgende:
HOLY FUCK, DIE PROMO. Ik zal niets spoilen, maar woooooooooooooooohoooooooooooooooooo! Check die shit guys. Wel in mp4 formaat (apart), maar codec daarvoor als je die nog niet hebt vind je hier
kijk ff op pagina 4 (bij 50 posts per pagina..), daar staat een linkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef disco99 het volgende:
[..]
en waar haal je die promo vandaan?
ik zie em niet staan op de site die in het openingstopic staat!
manier van doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:20 schreef Richardfun het volgende:
Doet z'n manier van doen je denken aan Bush, of z'n uiterlijk. Logan lijkt namelijk in mijn ogen heel erg op Nixon.
Hier kan je de promo in mp4 formaat vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef disco99 het volgende:
[..]
en waar haal je die promo vandaan?
ik zie em niet staan op de site die in het openingstopic staat!
En zou je ook kunnen vertellen waar je die kan vinden...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Richardfun het volgende:
HOLY FUCK, DIE PROMO. Ik zal niets spoilen, maar woooooooooooooooohoooooooooooooooooo! Check die shit guys. Wel in mp4 formaat (apart), maar codec daarvoor als je die nog niet hebt vind je hier
Kijk een post boven jequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]
En zou je ook kunnen vertellen waar je die kan vinden...?
Ik hoop dat je weet dat Imageshack Fok geblokkeerd heeft?quote:
je wil em ook niet zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Imageshack Fok geblokkeerd heeft?
kquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Merkie het volgende:
't Is een plaatje uit die 24 kloon voor je mobiele telefoon geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:46 schreef CloudStrife het volgende:
Hier voor leukigheid
[afbeelding]LOL LOL
Saai? Vond 'm geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Was weer een saaie aflevering. Waarom kan het nou nooit meer zo worden als seizoen 3
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef jdiezrequejo het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen, dat toen wanneer Bill Lyn weg wilde werken hij het over zijn keycard ging hebben!
Dat hij die veen nodig had, voor de dus toen bedachte security breach34.11 om precies te zijn
Ik had dat ook. Doe het volgende. MP4 codec installeren, dan met Media Player Classic de promo openen. Dan kun je onder 'play' play increase en play discrease kiezen. Doe je eerst decrease, gaat ie opeens maar op half speed, en dan doe je weer increase. Dan doet ie het goed. Erg vaag, maar dit werkte voor mij. Erg toffe promo namelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef dapluiz het volgende:
Waarom speelt die promo bij mij 2x zo snel af ?
meer zei ie ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Merkie het volgende:
[..]! Ik hoorde het ook. Was het enige wat ik er van verstond
.
Ik heb me ook rot lopen zoeken, aangezien bij de bovenste 'posted 13 februari' staat. Dat leek me dus die van vorige week, maar het is dus toch de nieuwe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]
En zou je ook kunnen vertellen waar je die kan vinden...?
ik gok dat Jack hem kent viaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me ook rot lopen zoeken, aangezien bij de bovenste 'posted 13 februari' staat. Dat leek me dus die van vorige week, maar het is dus toch de nieuwe.![]()
En aangezien niemand dat even gemeld heeft, doe ik dat bij deze even. Er staat dus "13 februari" bij.
De aflevering van gisteren was redelijke, niet geweldig.
Die Christopher Henderson (Julian Sands) is dus blijkbaar een oude bekende van Jack.
Ik bedenk me opeens iets. Die Henderson weet vast ook dat Jack een dochter heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik gok dat Jack hem kent viaIk heb al gehoord waar hij hem van kent. Behoorlijke spoiler, dus niet lezen als je niets wilt weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord waar hij hem van kent. Behoorlijke spoiler, dus niet lezen als je niets wilt weten.dat lijkt me wel érg vergezocht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is je bron eigenlijk?It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Geloof me nou maar. De info komt van een amerikaanse site die alles altijd bij het juiste eind heeft. Ik kan nog wel veel meer plaatsen, maar zal het niet doen voor de mensen die zich dan niet kunnen inhouden en achteraf toch spijt hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel érg vergezocht!
wat is je bron eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door scanman01 op 22-02-2006 00:29:12 ]My soul is painted like the wings of butterflies
Ja dat viel me inderdaad op. Hoe kwam Bill erbij om over die keycard te beginnen? Wist hij ervan ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:10 schreef jdiezrequejo het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen, dat toen wanneer Bill Lyn weg wilde werken hij het over zijn keycard ging hebben!
Dat hij die veen nodig had, voor de dus toen bedachte security breach34.11 om precies te zijn
wat ik dan niet snap is hoe hij weer binnen is gekomenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja dat viel me inderdaad op. Hoe kwam Bill erbij om over die keycard te beginnen? Wist hij ervan ofzo
Ik dacht namelijk dat die Lynn angstvallig zijn best deed de problemen omtrent zijn zuster, haar vriendje en bijbehorende overval, geheim te houden.
Ik vermoed trouwens dat die keycard nog een belangrijkere rol gaat spelen, net op het moment dat we 'm vergeten zijn
Anders ga je even ergens anders de slimme student uithangen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:14 schreef Richardfun het volgende:
Dat zou je wel verwachten ja. Helaas gaat het sinds de tweede fase niet meer om parate kennis. Alleen zoveel mogelijk vakken in het curriculum drukken, en mensen kunnen alleen dingen begrijpen als ze het eerst mogen opzoeken.....
Dat de een het Engels in 24 simpeler vind om te verstaan dan de ander zal inderdaad verschillen van persoon tot persoon. En mijn opmerking over de tweede fase sloeg eigenlijk op alle talen in het middelbaar onderwijs. In plaats van een taal te kiezen en dat alle aspecten aan bod komen tijdens je lessen zoals toen ik op school zat (lezen, luisteren, grammatica, vocabulaire) worden de talen nu opgesplitst, en je hoeft dus niet eens alle aspecten van een taal te leren. Dat vind ik treurig. Ik weet niet zeker of het met Engels ook zo is, maar wel bij bijvoorbeeld Duits en Frans volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Anders ga je even ergens anders de slimme student uithangen.
Ik vind persoonlijk dat er in 24 regelmatig vrij onduidelijk Engels wordt gesproken, dit in tegenstelling tot veel Britse (en andere Amerikaanse) series. Wellicht ook door het soms snelle praten of de muziek/achtergrond/sfeer-geluiden etc in 24.
k moet me soms in ieder geval goed concentreren om te verstaan wat ze nu zeggen. Zal per persoon verschillen, maar wat het onderwijs hiermee te maken heeft, is mij een raadsel. Het is namelijk geen kwestie van woordkennis of het niet kunnen begrijpen van zinsverbanden.
Maar goed, jij was waarschijnlijk allang blij dat je (in een 24 topic notabene!!!) weer even kon klagen over het slechte onderwijs in Nederland.
Idd, alleen met Frans en Duits. Engels is nog gewoon zoals het was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het met Engels ook zo is, maar wel bij bijvoorbeeld Duits en Frans volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |