idd, maar er zijn veel mensen die niet na iedere EP hier langs komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat de topics eigenlijk nét niet hard genoeg gaan voor een topic per aflevering.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat een echt nederlands woord btw?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef kreuk050 het volgende:
Previews spoileren is gewoon NOT DONE jongens.
Kom op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spoiler is al geen Nederlandfs woord, dus spoileren ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Is dat een echt nederlands woord btw?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik was te lui om te zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef ImPrEzA het volgende:
spoi·ler (de ~ (m.), ~s)
1 inrichting om de luchtweerstand rond auto's te stroomlijnen en rond vliegtuigen te verstorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Dinsdag een dubbelaflevering tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hehe relaxt, good for youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit nu in Amerika en zo een herhaling van ep 9. Wil t wel eens zien hoe t bedoeld is, met reclame ertussen. Maar zit ook wel lekker aan t zwembadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh nee, jullie lezen mijn posts niet goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef Wytze het volgende:
Is er Dinsdag een dubbele ep ?
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die week erop is er een dubbelaflevering!
Worden er dan vier afleveringen achter elkaar uitgezonden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop