quote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef Mikkie het volgende:
David Palmer (Dennis Haysbert) zelf kwam ik een tijdje terug zelfs tegen in een aflevering uit het eerste seizoen van The A-Team
enig idee welk ep het wasquote:Op zondag 19 februari 2006 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad ook twee keer kijken. Hij speelde een verpleger in het mental institute waar Murdock opgesloten zat
thanks!quote:
kan je em inscannen?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef Richardfun het volgende:
Deze week in Vrij Nederland, een artikel genaamd "Jack Bauer en de ethiek van de urgentie". Leuk stuk, aanradertje dus
nieuwe spuitjes proberen enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef mr.marcus het volgende:
ik vraag me trouwens ook af wat Richards de hele dag doet![]()
Heb geen scanner, maar de VN kost maar 3.80, vrek. Gewoon kopen. Staan in dat nr wel meer boeiende artikelen, over Iran en die president daar, Holleeder, en Lucia de B. Prima om een uurtje of twee mee te dodenquote:
ik ken de VN welquote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Heb geen scanner, maar de VN kost maar 3.80, vrek. Gewoon kopen. Staan in dat nr wel meer boeiende artikelen, over Iran en die president daar, Holleeder, en Lucia de B. Prima om een uurtje of twee mee te doden
Ik heb die 'aanslagen-verhaallijnen' nu ook wel een beetje gehad eigenlijk. Ik weet dat het draait om CTU en dat het dus om terroristen moet gaan, maar een ander soort verhaallijn mag ook wel een keer. De schrijvers kunnen vast wel iets anders bedenken.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waarom ik de zenuwgas verhaallijn niet zo tof vindt, dit omdat ze deze verhaallijn twee maanden terug ook in Sleeper Cell hebben gebruikt. Jammer.
Ja het wordt nu wel een beetje hetzelfde maar als je erover nadenkt kun je niet heel veel kanten op natuurlijk. Het zal altijd gaan over terroristen die slecht zijn, iets plannen en willen uitvoeren, proberen te ontsnappen.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb die 'aanslagen-verhaallijnen' nu ook wel een beetje gehad eigenlijk. Ik weet dat het draait om CTU en dat het dus om terroristen moet gaan, maar een ander soort verhaallijn mag ook wel een keer. De schrijvers kunnen vast wel iets anders bedenken.
Dat het in seizoen 1 het eigenlijk ging om de kidnapping van zijn vrouw en dochter blijft het meest boeiende wat mij betreft. Zoiets kunnen ze niet weer doen natuurlijk, maar het sprak mij veel meer aan. Het was veel persoonlijker.
\whehehequote:
time flies when you're waiting for 24quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Merkie het volgende:
TERING! Morgen alweer. Compleet vergeten.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef CloudStrife het volgende:
I promise you this!
Episode 9 will be awesome and shocking!
Episode 11 and 12 will blow you away.
Keep in mind: Aflevering 11 en 12 worden achterelkaar uitgezonden op maandag 6 maart.
A couple of old favorites return!
I have spoken!
Morgen episode 8!
Ach die Cloudstrifequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef TC03 het volgende:
Woei, dit was toch de aflevering die 'absolutely stunning' zou zijn, oid?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt nu terug! Of volgende weekof de week erna
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
en zo snel is die week nou ook weer niet voor mij gegaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Merkie het volgende:
Nouja, ben de afgelopen week druk bezig geweest, dus weinig gewacht op 24.
volgens mij komt ze helemaal niet meer terugquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef TC03 het volgende:
Je hebt het toevallig toch niet over Kim?
Ow shit spoil0r tags vergeten.Niet dat er iemand was die het nog niet wist.
Jawel, Jack heeft haar genoemd. Everything happens for a reason.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij komt ze helemaal niet meer terug
In 24 is altijd makkelijk met een mensenleven omgegaan. Dat viel me op in 1, toen die vriendin van Kim werd vermoord. Nadat Kim is bevrijd vraagt ze geen moment hoe het met haar vriendin is. En zo heb je nog wel 10 voorbeelden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:10 schreef twi het volgende:
Vind dat deze serie goed begon, maar dat het gebrek aan verschillende verhaallijnen nu toch wel parten gaat spelen. Bovendien begin ik me eigenlijk een beetje te storen aan het gemak waarbij over menselijk leed wordt gestapt. Mensen die zonder pardon worden neergeschoten, opgehangen, nu weer die gasaanval met "gelukkig" maar 10 a 20 slachtoffers. Dat dan weer proberen goed te maken door een klein meisje te redden vind ik wat te makkelijk.
Ik heb het wel een beetje gehad dat alles draait om CTU in LA. Ik zie liever dat ze een keer een dag in New York doen, met al die straten, winkels, theaters, wallstreet. Kun je alle kanten mee op. Iets met financiele terrorisme ofzo, en metro's.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb die 'aanslagen-verhaallijnen' nu ook wel een beetje gehad eigenlijk. Ik weet dat het draait om CTU en dat het dus om terroristen moet gaan, maar een ander soort verhaallijn mag ook wel een keer. De schrijvers kunnen vast wel iets anders bedenken.
Dat het in seizoen 1 het eigenlijk ging om de kidnapping van zijn vrouw en dochter blijft het meest boeiende wat mij betreft. Zoiets kunnen ze niet weer doen natuurlijk, maar het sprak mij veel meer aan. Het was veel persoonlijker.
Was dat die aflevering met die R&B zanger wiens vrouw dood werd aangetroffen of die met die sportheld wiens zoontje werd vermoord?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef TC03 het volgende:
Wayne Palmer is weleens verdachte geweest in CSI.
bedoel je niet de VSquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit komende week trouwens in Nederland. Hoop dat FOX het nog eens herhaald komende week, kan ik het eens kijken met reclame. Hoewel in de aflevering die ik gister zag tussen twee breaks een Gillette-commercial zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Die kende ik al, heerlijk droog. Dat 'oh dear' op het einde.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach die Cloudstrife
die gozer lult ook maar wat iedere keer..
jaWat lul je nu weer? Wat heb misdaan? Ik lul helemaal niet, deze keer was mijn informatie alleen niet juist, het geldt voor aflevering 12. Mister betweter. Ik weet wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt nu terug! Of volgende weekof de week erna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dus niet de echte badguy. Dus nok ff met dat dissen, anders stuur ik Jack B. even op je af.
Qu63![]()
Dit was btw een zeer goede aflevering, weer van David Fury!
![]()
Jack vs Helicopter was ook wel grappig![]()
Weer een week wachten.![]()
![]()
Jack vs Helicopter is gewoon geen eerlijk gevecht.
Goede aflevering weer! Jack weer eens als rogue agent, dat zijn toch altijd de beste momenten.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Wat heb misdaan? Ik lul helemaal niet, deze keer was mijn informatie alleen niet juist, het geldt voor aflevering 12. Mister betweter. Ik weet wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dus niet de echte badguy. Dus nok ff met dat dissen, anders stuur ik Jack B. even op je af.
Qu63![]()
Dit was btw een zeer goede aflevering, weer van David Fury!
![]()
Jack vs Helicopter was ook wel grappig![]()
Weer een week wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: