ohquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef Merkie het volgende:
Eh, mensen:
[..]
[..]
Komt omdat het onder hoge druk bewaard wordt. Als het vrijkomt koelt het heel snel af en daardoor krijg je waarschijnlijk condensvorming ofzoiets.
Warez requestquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef DjowY het volgende:
Waar kan ik ep.8 downloaden kijken? De andere 7 lukten wel, maar 8 is even moeilijk..
kijken kan op je pcquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef DjowY het volgende:
Waar kan ik ep.8 downloaden kijken? De andere 7 lukten wel, maar 8 is even moeilijk..
Nee hoor, de andere 7 heb ik wel normaal kunnen kijken, alleen heb 8 gemist.. vraag me alleen af of dat ergens terug te kijken is..quote:
Hoe heb je die normaal kunnen kijken dan? Living in the US of Aiii?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef DjowY het volgende:
[..]
Nee hoor, de andere 7 heb ik wel normaal kunnen kijken, alleen heb 8 gemist.. vraag me alleen af of dat ergens terug te kijken is..
er zal vast wel een soort van Jack bestaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Pek het volgende:
Toch schijnt 37% van de amerikanen te denken dat Jack echt bestaat![]()
http://www.randomperspective.com/page.asp?1news/2/099
living no, ik ben net terug :-)quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe heb je die normaal kunnen kijken dan? Living in the US of Aiii?
Aha ok naja als je hem hier wil hebben zul je duistere paden moeten bewandelen of tot september wachten anyhow hier op het forum kan je daar niet mee geholpen wordenquote:
Je kan natuurlijk altijd iemand mailen die het wel zou wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef DjowY het volgende:
clear, very clear
*trekt z'n zwarte jas maar eens aan *
Er is hier ook niet heel veel publiciteit aangegeven, het komt eigenlijk nu pas een beetje op steeds meer mensen hoor ik er ineens over en waar ik kan raad ik het ook iedereen aan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef DjowY het volgende:
in de States is het trouwens echt een hype :-) hier valt dat toch echt vies tegen.. rond 23:30 uitzenden doen ze toch? belachelijk!
...en vast ook wel een soort capt. Kirk! en een soort Enterprise! Whoohoo!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er zal vast wel een soort van Jack bestaan
Op foto 3 draagt 'ie wel een tas, maar op foto 4 en 5 heeft Jack deze afgedaan omdat hij daar onder schot werd gehouden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef qu63 het volgende:
net even gekeken op fox.com/24 en daar ff de foto's bekeken.. op de foto's van de ontmoeting met Mike draagt Jack geen tas, in de uitzending wel..
of zie ik het verkeerd?
Preview alsin trailer? Die is er al een poosje..quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:12 schreef Hoolaa het volgende:
mn pa volgt het ook
maar wanneer komt er een preview online?!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:07 schreef dapluiz het volgende:
niet op www.isitonyet.com iig, waar dan wel ?
Let wel op het is een trailer! Er kunnen dus een aantal verrassingen (eigenlijk alleen wie je wel en niet terug ziet) in voorkomen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef c0nd0r het volgende:
Niet om vervelend te zijn.. Maar die prequel is dus NEP! Ze hebben een aantal laten circuleren om het verhaal zo lang mogelijk verborgen te houden.
http://video.google.com/videoplay?docid=6906105323088846127&q=24+season+5
Dit is een link naar de trailer van seizoen 5 en ja ik weet het zeker, want ik heb de eerste 6 afleveringen al gezien!
Ow oeps sorryquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef Hoolaa het volgende:
ik bedoelde eigenlijk de preview voor de volgende aflevering. meestal is hij de dag na de uitzending gewoon op isitonyet.com te downloaden
vertel wat je ervan vond dan, misschien draaien we nog bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:08 schreef Tomaz het volgende:
Hm, ben een van de weinigen die ep. 8 niet zo goed vond zie ik.![]()
hehe!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
vertel wat je ervan vond dan, misschien draaien we nog bij
in die trailer zeggen ze: Jack will become the most wanted man alive....quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Let wel op het is een trailer! Er kunnen dus een aantal verrassingen (eigenlijk alleen wie je wel en niet terug ziet) in voorkomen!
Dan zal hij de president wel vermoorden. Lijkt me dé daad om 'the most wanted man alive' te worden/quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:36 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
in die trailer zeggen ze: Jack will become the most wanted man alive....
spannend oO<
Was dat nite vanwege het feit dat hij verdacht werd van het vermoorden van palmer ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:36 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
in die trailer zeggen ze: Jack will become the most wanted man alive....
spannend oO<
meijer!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef steffan het volgende:
Het liefst zie ik nina meijer weer terug komen, wat is het toch jammer dat die dood is. Wat was dat een bitch! Geloven ze bij 24 niet in reincarnatie;)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, dan scheelt 't dat je over drie afleveringen vanzelf moet ophouden
24 is dus een broedplaats voor CSI-verdachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef TC03 het volgende:
Wayne Palmer is weleens verdachte geweest in CSI.
Ohnee, Edgar was geen verdachtequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
24 is dus een broedplaats voor CSI-verdachten
en Jack als verdachte is ook geen succes, hij ontsnapt tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Daarom natuurlijk ook geen Jack Bauert in CSI, één keer ondervragen "WHO KILLED MISTER X?![]()
![]()
" en de verdachte geeft toe. Na vijf minuten einde show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |