quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef maril het volgende:
[..]
Die ogen van hem staan ook raar momenteel,alsof hij een fles wisky heeeft gezopen.
Dat ben ik dus wel met je eens, vind die reacties op haar onredelijk daar kan ik mij serieus kwaad om maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Ze hadden haar gewoon niet moeten opstellen,
Waarom is dat stom? Ligt het soms aan Kleinsman dat de wijze heren van de KNSB Gretha's startbewijs aan haar uitslag hebben gehangen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Bij het hele Gretha Smit verhaal heeft ze vooral in de interviews eromheen wat onverschillig gereageerd en dat is vrij stom
Precies. Ze is bij voorbaat al geslachtofferd door die stomme kwalifcatieregeltjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef MiLalaa het volgende:
Ik hoorde dat ze vanochtend bij Edwin Evers 5 minuten lang de grond is ingeboord.
Dat is dan inderdaad wel heel sneu
En dat die keuzebonzen van de KNSB dat allemaal zo geregeld hebben is haar schuld?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef mirannie het volgende:
Vooraf zei Moniek dat ze helemaal niet bezig was met Gretha Smit, dat vind ik nogal egoistisch. Uiteindelijk scheelde het 1 plek, maar laten we eerlijk zijn, met Gretha Smit hadden we tenminste kans op een medaille. Kijk naar die race van gister. Wat een sof was Moniek! En dan zelf zeggen dat ze niet in vorm is: WAT DOE JE DAN OP DE OLYMPICS??? Zonde zonde zonde. Zonder haar hadden we niet tegen Duitsland geloot in de kwart finales en waren we hoogst waarschijnlijk gewoon door naar de halve finale. Nee, ik ben absoluut geen fan van Moniek, zonde van die startplek dat ze haar hebben meegenomen.
Wat moet je dan, zeggen 'Ik ben niet in vorm', ik laat de Spelen maar schieten ondanks dat ik een startbewijs hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:12 schreef mirannie het volgende:
En dan zelf zeggen dat ze niet in vorm is: WAT DOE JE DAN OP DE OLYMPICS???
echt niet? ik zou me wel degelijk enorm klote erdoor voelen. Schaatsen mag dan wel een individuele sport zijn, en sport op zich egoistisch, dat rotgevoel zou ik toch echt automatisch wel krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zielig voor haar, maar ik zou me daar als ik Kleinsman was totaal niet schuldig om voelen.
Ja, ik zou het heus wel erg zielig vinden voor Gretha, maar ik zou mezelf niks verwijten.Ze hoeft zich toch nergens schuldig over te voelen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
echt niet? ik zou me wel degelijk enorm klote erdoor voelen. Schaatsen mag dan wel een individuele sport zijn, en sport op zich egoistisch, dat rotgevoel zou ik toch echt automatisch wel krijgen.
Dat laatste heb ik zeer goede hoop inquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
dat nederland er bij de ploegen uitligt komt absoluut niet door moniek alleen.
nederland heeft bij de vrouwen een te kleine hoeveelheid toppers voor deze afstand.
dat nederland tegen duitsland moest is gewoon pech. ook tegen china zou van deutekom t erg moeilijk hebben gehad.
moniek heeft zich de blaren op de duimen geduimd dat nederland zou winnen.
laten we t positief zien:
nu kunnen groenewold en wust zich sparen voor de andere afstanden, terwijl friesinger, klassen en pechstein nog s voluit moeten gaan.
misschien winnen RG en IW nog een medaille dankzij MK
Pardon? Menige seconde laten liggen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef PogueMahone het volgende:
bovendien heeft NL met Moniek in de eerste ronde Duitsland verslagen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |