Mja...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat ze verkeerd gepiekt heeft, voorbereiding én uitvoering onvoldoende. Kan je dat laatste aan het eerste verwijten. Vandaar dat ik haar begeleiding de zwarte piet zou willen toespelen.
Groenewold deed dat ook, maar was alsnog seconden sneller dan in Hamar. Maar ten dele gaat je reactie wel op, in het rood kwalificeren breekt je op. De selectie en trainingsheren/dames hebben dat niet doorzien. Smit zegt bedankt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja...
Dat is dus niet helemaal waar hè...
Stel jij heet Moniek Kleinsman, jij bent schaatster, maar op dit moment net niet de top.... Je wilt wel graag naar de OS... Wanneer ga jij dan pieken?? Precies op de kwalificatietoernooien en dan zien we wel verder. Precies wat Moniek gedaan heeft. Het enige wat mis is gegaan is dat ze tijdens haar rit op de OS misschien wel iets te snel van start is gegaan, waardoor ze op het eind stuk zat...
Oei, als dat maar geen ruzie onderweg oplevert.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:14 schreef sportfreak het volgende:
Kleinsman krijgt morgen de kans om het goed te maken in de ploegenachtervolging. Ze mag daar in de 1e ronde in actie komen. Ze vormt dan een ploeg met Renate Groenewold en......jawel, Greta Smit.![]()
Als Kleinsman Groenewold hard tackled is alles weer goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oei, als dat maar geen ruzie onderweg oplevert.
Nee, want Smit is lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu trouwens als Smit valt in de ploegachtervolging. Valt dan iedereen ook over haar heen?
Nee, want ze is maar een invalsterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:25 schreef Wombcat het volgende:
Wat nu trouwens als Smit valt in de ploegachtervolging. Valt dan iedereen ook over haar heen?
Flikker toch op manquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef Dos37 het volgende:
opdaampen met dat drietwief.
ik kan toch ook nie schaatsen dan sta ik daar ook niet.
Idd. Ze doet haar best, is dan weliswaar niet sterk genoeg, maar krijgt half nederland over zich heen. Alsof zij als enige schuld is, terwijl er drie vrouwen op het ijs staan en er ook nog eens een coach naast staat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Remzz het volgende:
Ik steun haar...
Wat moet zij zich kut voelen...
Ze is niet de enige die het verprutst, die andere 2 moeten tijdig doorhebben dat ze achter ligt en dan inhouden. Niet pas als ze al op 10 meter achterstand ligt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef gsb het volgende:
Hier ben ik het op zich wel mee eens, ongetwijfeld heeft ze haar uiterste best gedaan, maar als je ziet dat het op deze manier verprutst wordt is het gewoonweg jammer! Eigenlijk vind ik het ook wel een beetje zielig voor d'r, maar daar hebben de andere dames en wij, die hopen op een medaille, niets aan.
Tis in nederland toch altijd zo als je wint heb je vrienden gaat het slecht trappen ze je nog verder in de grond.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Ze doet haar best, is dan weliswaar niet sterk genoeg, maar krijgt half nederland over zich heen. Alsof zij als enige schuld is, terwijl er drie vrouwen op het ijs staan en er ook nog eens een coach naast staat.
Klopt, hoewel het uitermate makkelijk is op haar af te geven (doe het zelf ook) is ze niet de enige reden van het falen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze is niet de enige die het verprutst, die andere 2 moeten tijdig doorhebben dat ze achter ligt en dan inhouden. Niet pas als ze al op 10 meter achterstand ligt.
Die laatste anderhalve ronde was gewoon amateuristisch gepruts van alledrie (en de coach).
Topsport is hard. Het gaat niet om het meedoen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Tis in nederland toch altijd zo als je wint heb je vrienden gaat het slecht trappen ze je nog verder in de grond.typisch nederland respectloos.
als het je niet om het winnen als topsporter gaat, kun je net zo goed bij de plaatselijke schaatsclub gaan schaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Tis in nederland toch altijd zo als je wint heb je vrienden gaat het slecht trappen ze je nog verder in de grond.typisch nederland respectloos.
Wat een gelul, respectloos. Als ik daar ga staan en drie rondjes achter de rest eindig verdien ik toch ook geen respect. OS is topsport en als je dat niet aankunt moet je thuisblijvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet de keuze van Kleinsman om hier nog eens in actie te komen. Nu krijgt ze opnieuw (onterecht) hoon over haar heen. Krook is de verantwoordelijke man, die nu de zwarte piet verdient.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Topsport is hard. Het gaat niet om het meedoen.
Ze gaf net bij Bert Maalderink aan, dat ze niet in topvorm is. Maar wat doet ze? Ze houdt dr kop en Ab Krook ziet het niet en stelt haar op in de ploeg. Ze had moeten aangeven dat ze geen snelle benen had, dan zat Nederland nu nog in de race. De 3000 meter nam ik haar niet erg kwalijk, maar dit slaat alles. We praten hier wel over de OWS remember, niet de IJsselcup.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Eenschquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze gaf net bij Bert Maalderink aan, dat ze niet in topvorm is. Maar wat doet ze? Ze houdt dr kop en Ab Krook ziet het niet en stelt haar op in de ploeg. Ze had moeten aangeven dat ze geen snelle benen had, dan zat Nederland nu nog in de race. De 3000 meter nam ik haar niet erg kwalijk, maar dit slaat alles. We praten hier wel over de OWS remember, niet de IJsselcup.![]()
Krook schatte in dat Nederland wel in de middenmoot kon eindigen. Hij had Duitsland daar niet verwacht, en toen viel NL ook nog eens uiteen. Mea culpa! Komt puur door die fascinatie om alles vantevoren te willen vastleggen. Je zou hier dynamischer moeten kunnen anticiperen, maar of dat te oefenen is? Nederland heeft hier sowieso niet het beste team.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze gaf net bij Bert Maalderink aan, dat ze niet in topvorm is. Maar wat doet ze? Ze houdt dr kop en Ab Krook ziet het niet en stelt haar op in de ploeg. Ze had moeten aangeven dat ze geen snelle benen had, dan zat Nederland nu nog in de race. De 3000 meter nam ik haar niet erg kwalijk, maar dit slaat alles. We praten hier wel over de OWS remember, niet de IJsselcup.![]()
Dat was bekend ook bij Krook soms moet je sporters tegen zichzelf beschermen, ik neem dit Ab Krook zeer kwalijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kék, topsport is hard en ge mot oe eige bewijze as het eropaankomt. En nie miemen da ge steun nodig hèt. Dan motte moar gaan Korfballe.quote:
Krook heeft die 3000 meter zeker niet gezien dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb wel met haar te doen. Ze krijgt nu van alles de schuld. Terwijl zij nergens schuld aan heeft. Nederland had nu gewoon de pech dat ze Duitsland in de kwartfinale tegenkwamen. Dat kun je van tevoren niet weten, al hadden ze er wel rekening mee kunnen houden. Maar Moniek kun je hier niet de schuld voor geven. Ze is niet in vorm en dat wist de ploegleiding.
Moniek![]()
dè klopt hè, daor hedde gij gelèk in, moar dè geld dan oak veur Smitteke hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kék, topsport is hard en ge mot oe eige bewijze as het eropaankomt. En nie miemen da ge steun nodig hèt. Dan motte moar gaan Korfballe.
Volgens mij had Krook tijdelijk staar idd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Krook heeft die 3000 meter zeker niet gezien dan?
Die ogen van hem staan ook raar momenteel,quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij had Krook tijdelijk staar idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |