Ja eigenlijk was dat ook zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fling het volgende:
Ik heb hier niets meer te zeggen
Jij was toch al weg?
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different resultsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Fling het volgende:
[..]
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different results
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpen![]()
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt
PS je wordt er niet sympathieker op![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om symphatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
correct.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Met duizenden andere schrijnende gevallen. Dat we zoiets als jeugdzorg hier hebben is niet zaligmakend. Zo kun je ook wel stellen: "waarom gebeuren er nog moorden in Nederland, we hebben toch politie?"
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe wil je de wereld dan vredig verlossen van het leed dat kinderen heet?
Ah leuk, een kruisvaarderquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef partijrechtenkind het volgende:
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.quote:
Zich niet veel gelegen laten liggen aan bestaande morele waarden bij het nastreven van zijn doeleinden, om het iets generieker te trekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.
Maar goed, zo gestoord doen zijn posts wel aan.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik dit weer zit te typen word ik weer kwaad om alles.. AAargh kutwereld
Vertel eens... Waar was JIJ mee bezig?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
En waar was jeugdzorg mee bezig?????
Over selectief lezen gesproken...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
en overleed acht dagen na haar geboorte.
en dat is een quote uit het persbericht van de telegraaf uit de OP.
Jongens, moet de Jeugdzorg soms met een honkbalknuppel naast de wieg gaan staan?
Dit soort dingen is helaas niet te voorkomen, live with it....
quote:Het gezin stond al een jaar onder begeleiding van maatschappelijk werkers en Bureau Jeugdzorg in Amsterdam na problemen rondom een zevenjarig halfzusje. Dit meisje is na de dood van de baby uit huis geplaatst.
Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
Ja moi, overactieve mod.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.
Men heeft het koning Herodes ook niet in dank afgenomen.
Om dat leed te voorkomen zijn toch condooms uitgevonden?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
en waar was de politiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
De Amsterdamse baby, die in september overleed aan de gevolgen van zware mishandeling is volgens het Openbaar Ministerie onder meer tegen haar hoofd geslagen met een jeu de boules-bal. Ook zou de vader de zuigeling hebben geschopt, getrapt en door elkaar geschud. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)u_de_boules_bal.html
Die laten het in dit geval al jaren afweten gezien het feit dat er al meerdere kinderen uit die kring zijn overleden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
De Amsterdamse baby, die in september overleed aan de gevolgen van zware mishandeling is volgens het Openbaar Ministerie onder meer tegen haar hoofd geslagen met een jeu de boules-bal. Ook zou de vader de zuigeling hebben geschopt, getrapt en door elkaar geschud. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)u_de_boules_bal.html
Verplicht mensen steriel maken mág in NL helaas niet, de politie die deze zaak (en de vorige) in behandeling hebben zouden niet liever willen, niets is namelijk erger dan de confrontatie met *dode kindertjes* die in wat voor erbarmelijke omstandigheden dan ook op trieste wijze aan hun einde komen en waarvan je weet dat de ouders niet in staat zijn om een kind normaal op te voeden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Om dat leed te voorkomen zijn toch condooms uitgevonden?![]()
En waar was de:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waar was de politie![]()
alsof jeugdzorg alle kinderen kan helpen![]()
Zou je asjeblieft kunnen stoppen met je zéér ongepaste idiote lange stukken die JUIST in dit soort zaken als een *lul op een drumstel slaan* ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten ,ook na een (echt)scheiding,moeten op Maandag 6 maart 2006 om 12 uur, voor de Rechtbank in Middelburg komen:
Datum: 16.2.2006 17:12
Bron: zorro
E-Mail: j.aalders5@chello.nl
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten ,ook na een (echt)scheiding,moeten op
Niet helemaal geheel naar waarheid, de doktoren in het AMC hebben uiteindelijk besloten om het kind maar in te laten slapen . Pappa en mamma liepen daarna vol trots met de fotootjes van vóór en na de dood van deze kleine jongen..quote:Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef Mwanatabu het volgende:
-moeder van het dode halfbroertje
Die staan (net als de familie) totaal machteloos, er is in ruim 15 jaar helemaal niets veranderdquote:-de buren (zie ook: Savannah)
Die willen wel ongrijpen maar kunnen niet, die zouden het liefst de eierstokken van dit soort moeders naar buiten willen trekken om deze vervolgens samen te voegen met de ballen van dit soort vaders, uiteraard zonder verdoving.quote:-politie idd (als je weet dat zo'n kerel al eerder een baby heeft vermoord...)
HA, gelul, in deze zaak staat o.a. de moeder ZELF al jááááren onder toezicht van jeugdzorg, eerst in haar eigen jeugd, later i.v.m. haar kinderen.quote:Jeugdzorg is kapotbezuinigd en nog inefficiënter dan het ambtenarenapparaat.
Onnoemelijk walgelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou je asjeblieft kunnen stoppen met je zéér ongepaste idiote lange stukken die JUIST in dit soort zaken als een *lul op een drumstel slaan* ?
Helmaal geweldig hoor deze actiegroepen maar als de kinderen van deze ouders direct na de geboorte allemaal ver van hun ouders waren gebleven hadden er 3 uit dit gezin nog in leven geweest. (en dit gezin wisselde nogal eens van samenstelling omdat zowel de vader als de moeder regelmatig andere partners hadden)
[..]
Niet helemaal geheel naar waarheid, de doktoren in het AMC hebben uiteindelijk besloten om het kind maar in te laten slapen . Pappa en mamma liepen daarna vol trots met de fotootjes van vóór en na de dood van deze kleine jongen..
*KIJK HIER LEEFDE IE NOG!!!* ...*O NEE, HIER WASTIE AL DOOD*
PARTIJRECHTENVOORKIND----> OPZOUTEN, dit soort ouders hebben geen rechten, wij hebben PLICHTEN om kinderen tegen dit soort mensen te beschermen.
Ken je *de Tokkies? * Vermenigvuldig dát met 10..quote:
Jep, en zeer frustrerend voor de agenten die dat onderzoek in handen hadden.quote:
Ik zie zelfs de Tokkies hun kinderen niet doodrammelen. Mensen die hun kind iets aandoen sporen niet, dat is (vaak) iets anders dan sociaal onaangepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je *de Tokkies? * Vermenigvuldig dát met 10..
Klopt, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in...maar ik zou op dit moment niet weten waar ik deze liefhebbende ouders mee zou moeten vergelijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de Tokkies hun kinderen niet doodrammelen.
In dit geval is het een combinatie vanquote:. Mensen die hun kind iets aandoen sporen niet, dat is (vaak) iets anders dan sociaal onaangepast.
Bla bla bla, de moeder uit de posting hierboven van mijn hand heeft door bemiddeling van dat geweldige jeugdzorg haar eerste kind (een meisje) bij haar ouders mogen onderbrengen. De moeder sputterde tegen, wist wat dit meisje *zou kunnen* gaan doormaken bij haar liefhebbende pleeg-opa en omaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten
de Rechten van Kinderen Ouders en Grootouders die geen contact hebben na de (echt)scheiding
Iedereen mag Kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die op die manier z'n kind verwaarloosd enzo moeten ze onvrijwillig castreren en sterileseren...
Geen gezeik meer later dat het nog een keer gebeurd..
En de huidige opzet van jeugd"zorg" moet eens goed op de schop.
Elke #$%^#@^#$5 die niet oplet eruit kankeren en nooit meer iets met kids laten doen...
Er moeten harde maatregelen genomen worden alleen niemand durft ze te nemen omdat ze bang zijn dat ze door de eu op de vingers getikt worden...
FUCK de EU dus...
Mijn zegen hebben ze...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die op die manier z'n kind verwaarloosd enzo moeten ze onvrijwillig castreren en sterileseren...
Kijk even naar de tijdslijn, dit speelt al véél langer en jeugdzorg ging altijd maar uit van *de goede bedoelingen van ...de ouders...*quote:En de huidige opzet van jeugd"zorg" moet eens goed op de schop.
Dat is idd waar. Vooral bij het gevalletje Savannah zat ik om de regel met de gedachte: "Jeuzus, dat kind was 3, zag eruit als 1 en had overal blauwe plekken." Dat was duidelijk te zien en het werd van dichtbij in de gaten gehouden door JZ. Dan is het dus echt onbegrijpelijk dat dat kindje nu onder de grond ligt en niemand het idee heeft gekregen in 3 jaar tijd om te zorgen dat die moeder NOOIT meer in de buurt van dat of welk kind ook kan komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in...maar ik zou op dit moment niet weten waar ik deze liefhebbende ouders mee zou moeten vergelijken.
Doel er meer op dat dit soort gezinnen opvallen , dat ze absoluut niet in stilte bezig zijn en dat er erg veel signalen zijn waardoor zelfs een leek doorheeft dat de kinderen die voortkomen uit dit soort *minder begaafden* eigenlijk direct na het verlaten van de baarmoeder naar een veilig onderkomen zouden moeten worden gebracht..
[..]
Jeugd"zorg" leeft nog steeds teveel in het verleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn zegen hebben ze...
[..]
Kijk even naar de tijdslijn, dit speelt al véél langer en jeugdzorg ging altijd maar uit van *de goede bedoelingen van ...de ouders...*
Buren hebben daar dan ook diverse malen aan de bel getrokken bij het AMK en andere instantiesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is idd waar. Vooral bij het gevalletje Savannah zat ik om de regel met de gedachte: "Jeuzus, dat kind was 3, zag eruit als 1 en had overal blauwe plekken." Dat was duidelijk te zien en het werd van dichtbij in de gaten gehouden door JZ.
Nee joh, mamma heeft laten zien dat ze spijt heeft en mocht gewoon tijdens haar detentie een nieuw slachtoffertje barenquote:Dan is het dus echt onbegrijpelijk dat dat kindje nu onder de grond ligt en niemand het idee heeft gekregen in 3 jaar tijd om te zorgen dat die moeder NOOIT meer in de buurt van dat of welk kind ook kan komen.
Volledig eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
.
Eigenlijk moeten ze iedereen die bij jeugd"zorg" werkt en die niet goed z'n werk doet waardoor een kind dood gaat aanklagen met dood door schuld...
Kijken of dat een duidelijk signaal is naar die geitenwollensokken mongolen..
Ik denk (hoop) dat het geen kwestie is van geitenwollensokkenmongolen die niet willen helpen en liever kinderen dood laten martelen. Het is een combi van te weinig middelen en verkeerde organisatie én de onwil om dit te verbeteren ("we moeten immers allemaal de broekriem aantrekken").quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jeugd"zorg" leeft nog steeds teveel in het verleden.
Dat hebben ze altijd gedaan en zullen ze ook altijd blijven doen tot er hard ingegrepen gaat worden.
Op deze manier gaan er nog steeds dode vallen, helaas zullen dat kinderen zijn.
Eigenlijk moeten ze iedereen die bij jeugd"zorg" werkt en die niet goed z'n werk doet waardoor een kind dood gaat aanklagen met dood door schuld...
Kijken of dat een duidelijk signaal is naar die geitenwollensokken mongolen..
Ja dat vind ik ok,want tenslotte zijn zij medeverantwordelijk!quote:
Wanneer iemand op een hoge plaats een slim idee krijgt zoals ik, een centrale database, zal daar best wel geld voor te regelen zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat het geen kwestie is van geitenwollensokkenmongolen die niet willen helpen en liever kinderen dood laten martelen. Het is een combi van te weinig middelen en verkeerde organisatie én de onwil om dit te verbeteren ("we moeten immers allemaal de broekriem aantrekken").
Jeugdzorg heeft een groot gebrek aan geld en personeel. Dan krijg je dus teveel zaken per medewerker. Veel verhalen blijken ook mogelijk geweest te zijn omdat de gezinnen bleven verhuizen en dus steeds onder een andere regio/manager vielen. Dat moet er dus uit. en dat gáát er niet uit zolang mensen in de regering menen dat het loont te bezuinigen op zorg en dit soort instanties. Daar plukken we nu de vruchten van, helaas.
Asjeblieft bespaar mij dit soort zogenaamde argumentenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Jeugdzorg heeft een groot gebrek aan geld en personeel. Dan krijg je dus teveel zaken per medewerker.
Ja maar dan peuteren ze geld los voor het koppelen van computerbestanden.databases en dan zie je dat er nog steeds helemaal niets is veranderd. Waar zit dat extra geld dan? In dat peperdure programma en de ontwikkeling daarvan . Uiteindelijk werkt ook dát niet en vraagt men nóg meer geld.quote:Veel verhalen blijken ook mogelijk geweest te zijn omdat de gezinnen bleven verhuizen en dus steeds onder een andere regio/manager vielen. Dat moet er dus uit. en dat gáát er niet uit zolang mensen in de regering menen dat het loont te bezuinigen op zorg en dit soort instanties. Daar plukken we nu de vruchten van, helaas.
Je wil niet weten hoeveel geld daar al ingestoken is...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer iemand op een hoge plaats een slim idee krijgt zoals ik, een centrale database, zal daar best wel geld voor te regelen zijn...
Yep.quote:Elke afdeling binnen jeugd"zorg" leven op hun eigen eilandje en zal het een zorg wezen wat de ander doet en ook vooral niet communiceren met elkaar omdat je dan moet samenwerken...
Het grote probleem binnen jeugd"zorg" is de metaliteit of het gebrek daar aan....
Dan moeten ze diegene die dat niet voor elkaar gekregen hebben eruit flikkeren..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel geld daar al ingestoken is...
[..]
Yep.
Dat is toch al een duidelijk teken dat er binnen de organisatie er iets gruwelijk fout zit???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij jeugdzorg gaat één medewerker over meer dan 30 gezinnen. Diegene ziet een gezin eens in de zes weken. Bij alle gezinnen is er iets mis, waardoor het al moeilijk genoeg is om de ernst van de situatie in te schatten. Het is niet mogelijk om bij ieder gezin kinderen weg te halen.
En het is natuurlijk waar dat mensen bij jeugdzorg erop kicken om kinderen te laten martelen.
Organisatorisch en geldtekort. Meer mensen zetten op gezinnen zou al heel wat schelen. De schuld wordt gewoon snel gelegd bij mensen die hun werk goed proberen te doen terwijl vergeten wordt dat ze maar beperkt te werk kunnen gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is toch al een duidelijk teken dat er binnen de organisatie er iets gruwelijk fout zit???
Of zie ik dat verkeerd?
Inderdaad,je moest eens weten hoeveel er naar jeugdzorg gaat!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan moeten ze diegene die dat niet voor elkaar gekregen hebben eruit flikkeren..
Hoe fucking moeilijk kan dat zijn.
Diegene doet z'n werk niet goed, dus ontslag.
Bij jeugd"zorg" kan dat iemand z'n leven kosten, in dit geval die van een kind.
Ik kan echt zo kwaad worden op die #^$$%^#$%# mongolen......
En ja, dat heeft inderdaad te maken met het feit dat ik ook met jeugd"zorg" te maken heb gehad, dus ik weet hoe ze werken, of juist niet werken....
Ik helaas ook...heb ontslag genomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Netsplitter het volgende:
En ja, dat heeft inderdaad te maken met het feit dat ik ook met jeugd"zorg" te maken heb gehad, dus ik weet hoe ze werken, of juist niet werken....
6 weken = toch 30 dagen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij jeugdzorg gaat één medewerker over meer dan 30 gezinnen. Diegene ziet een gezin eens in de zes weken. Bij alle gezinnen is er iets mis, waardoor het al moeilijk genoeg is om de ernst van de situatie in te schatten. Het is niet mogelijk om bij ieder gezin kinderen weg te halen.
Oh, ik wou ook helemaal niet ontkennen dat er idioten tussen zitten, hoor. Maar dat geld wordt dus duidelijk niet op de goede manier besteed omdat de organisatie niet klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Asjeblieft bespaar mij dit soort zogenaamde argumenten
Er zijn kinderen die hun voogd nimmer hebben gezien en wanhopig pogingen doen om contact te krijgen met hun voogd, de voogden en *gezinsbegeleiders* hebben het te druk met *zielig zijn* omdat ze vrijwel allemaal zelf onder psychologen lopen vanzege jeugdtrauma's of vréselijke dingen uit hun privé situaties (nee hoor, ik heb echt geen tijd om *dat kind* nu te woord te staan, de architect heeft lichtblauwe tegeltjes in mijn badkamer geplaatst en ik had toch duidelijk aangegeven dat ik donkerblauwe wilde, ben hélemaal van slag..)
Ga toch weg met die zogenaamde geldproblemen van jeugdzorg.
Ze zijn meer bezig met het kaderen van hun taken dan met de kinderen zelf
Hoe minder ze hoeven te doen hoe blijer men is.
En ja, er zitten GELUKKIG ook goede voogden en jeugdbeschermers tussen deze roedel idioten .
[..]
Ja maar dan peuteren ze geld los voor het koppelen van computerbestanden.databases en dan zie je dat er nog steeds helemaal niets is veranderd. Waar zit dat extra geld dan? In dat peperdure programma en de ontwikkeling daarvan . Uiteindelijk werkt ook dát niet en vraagt men nóg meer geld.
Vertel mij eens...het huidige personeelsbestand slokt geld of en functioneren doet men maar half, wil je dan nog meer geld pompen in mensen aantrekken die niet goed functioneren?
Zie meer iets in het massaal ontslaan van mensen die aantoonbaar NIET functioneren.
Het is uit diverse onderzoeken namelijk inmiddels wel gebleken dat kinderen doorgaan NIET beter afzijn of er beter van worden als ze onder het toeziend oog van jeugdzorg opgroeien.
Dat is ook een van de redenen waarom ik niet de jeugd"zorg" ben in gegaan, ook al werdt er gezegt dat ik het juist wel moest doen vanwege m'n achtergrond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik helaas ook...heb ontslag genomen
Kreeg moordneigingen door collega's die *o zo begaan waren met hun werk*
En omdat er iets mis is met *de werkhouding* van velen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, ik wou ook helemaal niet ontkennen dat er idioten tussen zitten, hoor. Maar dat geld wordt dus duidelijk niet op de goede manier besteed omdat de organisatie niet klopt.
Jeugd*bescherming* oftwel *de bescherming van het behouden van banen door de jeugd*beschermers*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik niet de jeugd"zorg" ben in gegaan,
Dat laatste is idd ook erg frustrerend, zien en meemaken hoe collega's kronkelen als er weer eens een kindje is overleden, de excuses, het wijzen naar andere instanties ect ectquote:Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de dood van een kind...
En ook niet werken voor een "organisatie" die dat accepteerd zonder de gevolgen te nemen....
En omdat die velen geen strobreed in de weg wordt gelegd, blijkbaar. Het rapport over Savannah liet weinig over van Jeugdzorg. Waar zitten de betrokkenen nu?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En omdat er iets mis is met *de werkhouding* van velen..
Jup.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jeugd*bescherming* oftwel *de bescherming van het behouden van banen door de jeugd*beschermers*
[..]
Dat laatste is idd ook erg frustrerend, zien en meemaken hoe collega's kronkelen als er weer eens een kindje is overleden, de excuses, het wijzen naar andere instanties ect ect
Lekker achter hun bureau te kijken naar hun salarisstrookje...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En omdat die velen geen strobreed in de weg wordt gelegd, blijkbaar. Het rapport over Savannah liet weinig over van Jeugdzorg. Waar zitten de betrokkenen nu?
DAt gebeurt dus blijkbaar niet. Ik heb de afgelopen jaren meerdere rapporten voorbij zien komen waarin bovenstaand gedrag beschreven wordt. Resultaat: nihil.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup.
En maar blijven denken dat ze de ultieme wijsheid in pacht hebben....![]()
Wanneer zou men door krijgen dat het uit de hand loopt?
Wanneer zou er iemand opstaan die eens iedereen de tyfus in scheldt en daarvoor een applaus krijgt?
Ik hou m'n hart vast...
Waarschijnlijk op hun gouden troon zich wanhpig vastklampend aan het verhaal dat ze er *echt niets aan konden doen omdat ze alles hebben gedaan wat in hun macht lag en dat het *gewoon* kwam omdat er te weinig geld bij jeugdzorg is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Waar zitten de betrokkenen nu?
Idd. Maar wie zou die organisaties op de schop moeten nemen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op hun gouden troon zich wanhpig vastklampend aan het verhaal dat ze er *echt niets aan konden doen omdat ze alles hebben gedaan wat in hun macht lag en dat het *gewoon* kwam omdat er te weinig geld bij jeugdzorg is.
Écht, het ligt nooit aan de personen die betrokken waren en hadden kunnen ingrijpen, de Raad voor Kinderbescherming idem.
Zum kotsen.
Dat is het mooie van nl, iedere mongool kan een stichting openen en daar subsidie voor krijgen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Maar wie zou die organisaties op de schop moeten nemen?
Overigens is het al van de zotten dat er zoveel organisaties in elkaars vaarwater zitten. In het buitenland hebben ze er in de regel eentje nodig.
Rot nou toch op met je copy-pastes. Voegt een bericht over een pedofiele jeugdwerker iets toe aan de discussie wat er mis is met Jeugdzorg en hoe het beter kan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Raadsonderzoeker aangehouden voor ontucht!
ASSEN - Een 53-jarige raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming in Assen is vorige maand aangehouden op verdenking van aangehouden.
Dat heeft justitie dinsdag bekend gemaakt. De uit Friesland afkomstige man zou ontuchtige handelingen hebben gepleegd met twee minderjarige jongens. De ontucht zou zijn gepleegd in Hoogeveen en Assen van september vorig jaar tot januari dit jaar. Direct na de aangifte is de man op non-actief gesteld en inmiddels is hij ontslagen. Tegen de man liep op het moment van zijn aanhouding een ander onderzoek wegens ontucht met een kind uit de gemeente Steenwijkerland. Omdat die zaak werd aangehouden was de man op vrije voeten. Hij is inmiddels ontslagen door de Raad voor de Kinderbescherming en z'n voorarrest is verlengd met negentig dagen.
Bron http://www.rtvdrenthe.nl/?newsId=2EF61F7DD201B083C1257090002A6BDC
Ik word moe
Van al die ouders
Van al die verzorgers
Van al die vrienden
Van al die vriendinnen
Van al die instanties
Van al die volwassen mensen
Die kinderen mishandelen
Die kinderen misbruiken
Die kinderen vermoorden
Die kinderen verwensen
Ik word moe
Maar geef niet toe
En zal blijven strijden tegen al deze Onmensen!
Geschreven door een heel boze Zorro!
En dat is nou de reden waarom wij er geen stichting van hebben gemaakt,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het mooie van nl, iedere mongool kan een stichting openen en daar subsidie voor krijgen...
Dus krijg je dit soort praktijken...
Het leger des heils bemoeidt zich er zelfs mee...
Bla bla, wat doet dit in dit topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Raadsonderzoeker aangehouden voor ontucht!
ASSEN - Een 53-jarige raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming in Assen is vorige maand aangehouden op verdenking van aangehouden.
Dat mot dus niet. Er moet één bureau komen en dan niet zo'n bureaucratisch monster waarin alles zoekraakt en vertraagd wordt. En dan bij voorkeur met verse mensen. Het zou inmiddels toch duidelijk mogen zijn wie er niet functioneert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het mooie van nl, iedere mongool kan een stichting openen en daar subsidie voor krijgen...
Dus krijg je dit soort praktijken...
Het leger des heils bemoeidt zich er zelfs mee...
Dus die man had moeten blijven werken volgens jouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Hij is inmiddels ontslagen door de Raad voor de Kinderbescherming en z'n voorarrest is verlengd met negentig dagen.
Dan wens ik je een hele lange winterslaap toe. Verleng dat maar met een jaartje of 10.quote:Ik word moe
Duidelijk voor sommige onder ons.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat mot dus niet. Er moet één bureau komen en dan niet zo'n bureaucratisch monster waarin alles zoekraakt en vertraagd wordt. En dan bij voorkeur met verse mensen. Het zou inmiddels toch duidelijk mogen zijn wie er niet functioneert.
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie van dit soort instellingen. Je weet wel, het type manager dat aangetrokken wordt om de handel te "saneren" (we hebben het immers over geld, eerder dan over kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Duidelijk voor sommige onder ons.
Maar niet bij diegene die er over gaan helaas.
Ik wil niet zeggen dat ik het antwoord heb op dit gezeik, maar ideen heb ik wel...
Mensen die belast zijn met het creeren en in stand houden van banen van zichzelf en hun achterban, die bedoel je toch ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie
Euh, nee, want die "managers" zijn dan de eerste die eruit vliegen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie van dit soort instellingen. Je weet wel, het type manager dat aangetrokken wordt om de handel te "saneren" (we hebben het immers over geld, eerder dan over kinderen) en na een jaar of 3 verkast naar hogere financiële sferen...
Die ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mensen die belast zijn met het creeren en in stand houden van banen van zichzelf en hun achterban, die bedoel je toch ?
Ja, met medeneming van een vette bonus en een puinzooi die letterlijk levens kost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, nee, want die "managers" zijn dan de eerste die eruit vliegen...![]()
Nee, dat is het gedeelte in de hersens wat common sence heet wat weg is...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die ja...
Ik heb het idee dat er ergens dat ene draadje ontbreekt dat ze doet beseffen dat ze het over kinderlevens hebben.
Ik durf zelf te beweren dat de kinderen beter af zijn zonder jeugdzorg. Door de jeugdzorg verliest het kind niet alleen het vertrouwen in hun ouders maar gelijk het vertrouwen in de maatschappij. Want hoe zal een kind zich voelen als ze zelf door de mensen die haar moeten helpen in de steek gelaten wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie meer iets in het massaal ontslaan van mensen die aantoonbaar NIET functioneren.
Het is uit diverse onderzoeken namelijk inmiddels wel gebleken dat kinderen doorgaan NIET beter afzijn of er beter van worden als ze onder het toeziend oog van jeugdzorg opgroeien.
Gaat het in Canada ook mis dan, als ik die even mag classificeren als verzorgingsstaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef McCarthy het volgende:
het zoveelste falen van de verzorgingsstaat
Mag ik eerst even weten hoe het in Canada geregeld is dan??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gaat het in Canada ook mis dan, als ik die even mag classificeren als verzorgingsstaat?
Heb jij een idee over hoe het wél beter kan?
Gratis zorg, bijvoorbeeld. Lijkt mij best wel een verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag ik eerst even weten hoe het in Canada geregeld is dan??
Volgens mij slaat die vergelijking namelijk nergens op...
Lijken en zijn, zijn twee verschillende dingen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gratis zorg, bijvoorbeeld. Lijkt mij best wel een verzorgingsstaat.
Precies, en dat heeft volgens mij dus niks te maken met 'het is een verzorgingsstaat, dáárom gaat het mis'. Dat is mijn mening dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijken en zijn, zijn twee verschillende dingen...
Ik heb geen idee hoe het daar geregeld is qua kinder en jeugd"zorg"...
Maar ik weet wel dat het hier in nl zwaar klote geregeld is en dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen daarvoor.
Jup, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, en dat heeft volgens mij dus niks te maken met 'het is een verzorgingsstaat, dáárom gaat het mis'. Dat is mijn mening dan.
Ik snap niet dat meneer Knufman na twee babymoorden nog iets te willen heeftquote:Ouders Marsha willen niet naar PBC
22-2-2006 De ouders van baby Marsha, die vorig jaar overleed na zware mishandeling, weigeren zich psychisch te laten onderzoeken in het Pieter Baan Centrum. Dit bleek woensdag voor de rechtbank.
De vijf weken oude baby overleed in oktober nadat ze in het ziekenhuis was opgenomen met zwaar hersenletsel. De ouders, Els V. en Marcel K. , moesten woensdag voor de rechter verschijnen. Het OM verdenkt hen van het opzettelijk van het leven beroven van hun baby.
Omdat ze niet willen zeggen wat er die avond precies is gebeurd, wil het OM een psychisch onderzoek. Later dit jaar wordt de zaak inhoudelijk behandeld.
Kijk, de bozewolf slaakt ook een kreetquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef bozewolf het volgende:
Josti's moeten ook geen kinderen nemen.
Ah, het was dus een ongelukjequote:Marcel K. moet verplicht naar PCB
Marcel K. , verdacht van het doden van baby Marsha, moet voor onderzoek naar het Pieter Baan Centrum. Hij zelf weigerde dit, maar de rechtbank heeft besloten dat hij zich moet laten onderzoeken.
Het OM verdenkt de moeder en haar vriend Marcel K. van het opzettelijk doden van hun baby. Ze zouden het vijf weken oude kind hebben geslagen en door elkaar hebben geschud. Ook zou de moeder een jeu de boulebal naar K. hebben gegooid, maar de baby hebben geraakt.
De moeder van de baby hoeft niet naar het PBC, omdat zij wel wil meewerken aan een psychiatrisch onderzoek.
elke seconde word er iemand vermoord, verkracht, mishandeld, verwaarloosd etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Je hoeft nergens aan te denken, het zou alleen erg fijn zijn als de instanties die toezicht moeten houden en moeten signaleren/begeleiden ook eens sancties kregen als zij hun werk niet naar behoren uitvoeren en als blijkt dat zij aantoonbaar nalatig zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:32 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
elke seconde word er iemand vermoord, verkracht, mishandeld, verwaarloosd etc.
moeten we daar de hele tijd aan denken of mogen we ook nog een beetje leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |