Ja eigenlijk was dat ook zo!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Fling het volgende:
Ik heb hier niets meer te zeggen
Jij was toch al weg?
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different resultsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:10 schreef Fling het volgende:
[..]
Only an idiot will do the same thing over and over while expecting different results
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon nederlands schrijven,want dat is hier blijkbaar al moeilijk te begrijpen![]()
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt, wil niet zeggen dat dat ook voor anderen geldt
PS je wordt er niet sympathieker op![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om symphatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
correct.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef KoudeVrouw het volgende:
Met duizenden andere schrijnende gevallen. Dat we zoiets als jeugdzorg hier hebben is niet zaligmakend. Zo kun je ook wel stellen: "waarom gebeuren er nog moorden in Nederland, we hebben toch politie?"
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe wil je de wereld dan vredig verlossen van het leed dat kinderen heet?
Ah leuk, een kruisvaarderquote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ja eigenlijk was dat ook zo!
Maar ik kan niet begrijpen hoe men hier over kindermoord ,kindermishandeling denkt,dus zal wel moeten blijven,om deze bende blindgangers te laten beseffen wat er werkelijk in de wereld speelt!
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef partijrechtenkind het volgende:
Zonder geweld,maar door bewustwording,ludieke ,geweldloze acties,gesprekken met instanties en ministers,parlementsleden!
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.quote:
Zich niet veel gelegen laten liggen aan bestaande morele waarden bij het nastreven van zijn doeleinden, om het iets generieker te trekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan moet hij ook willekeurig moorden en verkrachten ondertussen.
Maar goed, zo gestoord doen zijn posts wel aan.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu ik dit weer zit te typen word ik weer kwaad om alles.. AAargh kutwereld
Vertel eens... Waar was JIJ mee bezig?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
En waar was jeugdzorg mee bezig?????
Over selectief lezen gesproken...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef El_Dorko_Grande het volgende:
en overleed acht dagen na haar geboorte.
en dat is een quote uit het persbericht van de telegraaf uit de OP.
Jongens, moet de Jeugdzorg soms met een honkbalknuppel naast de wieg gaan staan?
Dit soort dingen is helaas niet te voorkomen, live with it....
quote:Het gezin stond al een jaar onder begeleiding van maatschappelijk werkers en Bureau Jeugdzorg in Amsterdam na problemen rondom een zevenjarig halfzusje. Dit meisje is na de dood van de baby uit huis geplaatst.
Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
Ja moi, overactieve mod.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef nietzman het volgende:
Hmmm, klinkt goed. Maar ik denk toch dat je er een harde aan zou hebben om het volk en ook de overheid te overtuigen van een grootschalige kindermoord.
Men heeft het koning Herodes ook niet in dank afgenomen.
Om dat leed te voorkomen zijn toch condooms uitgevonden?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om sympatiek gevonden te worden,maar om het leed dat kinderen heet!
En waar te weinig aan word gedaan!
en waar was de politiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
De Amsterdamse baby, die in september overleed aan de gevolgen van zware mishandeling is volgens het Openbaar Ministerie onder meer tegen haar hoofd geslagen met een jeu de boules-bal. Ook zou de vader de zuigeling hebben geschopt, getrapt en door elkaar geschud. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)u_de_boules_bal.html
Die laten het in dit geval al jaren afweten gezien het feit dat er al meerdere kinderen uit die kring zijn overleden.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef partijrechtenkind het volgende:
De Amsterdamse baby, die in september overleed aan de gevolgen van zware mishandeling is volgens het Openbaar Ministerie onder meer tegen haar hoofd geslagen met een jeu de boules-bal. Ook zou de vader de zuigeling hebben geschopt, getrapt en door elkaar geschud. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.
Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)u_de_boules_bal.html
Verplicht mensen steriel maken mág in NL helaas niet, de politie die deze zaak (en de vorige) in behandeling hebben zouden niet liever willen, niets is namelijk erger dan de confrontatie met *dode kindertjes* die in wat voor erbarmelijke omstandigheden dan ook op trieste wijze aan hun einde komen en waarvan je weet dat de ouders niet in staat zijn om een kind normaal op te voeden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Om dat leed te voorkomen zijn toch condooms uitgevonden?![]()
En waar was de:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en waar was de politie![]()
alsof jeugdzorg alle kinderen kan helpen![]()
Zou je asjeblieft kunnen stoppen met je zéér ongepaste idiote lange stukken die JUIST in dit soort zaken als een *lul op een drumstel slaan* ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten ,ook na een (echt)scheiding,moeten op Maandag 6 maart 2006 om 12 uur, voor de Rechtbank in Middelburg komen:
Datum: 16.2.2006 17:12
Bron: zorro
E-Mail: j.aalders5@chello.nl
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten ,ook na een (echt)scheiding,moeten op
Niet helemaal geheel naar waarheid, de doktoren in het AMC hebben uiteindelijk besloten om het kind maar in te laten slapen . Pappa en mamma liepen daarna vol trots met de fotootjes van vóór en na de dood van deze kleine jongen..quote:Tegen de vader loopt ook een onderzoek naar betrokkenheid bij de dood van een ander kind uit een eerdere relatie. Hij zou zijn twee maanden oude zoontje zo krachtig door elkaar hebben geschud, dat de baby aan de gevolgen hiervan in september 1991 overleed.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef Mwanatabu het volgende:
-moeder van het dode halfbroertje
Die staan (net als de familie) totaal machteloos, er is in ruim 15 jaar helemaal niets veranderdquote:-de buren (zie ook: Savannah)
Die willen wel ongrijpen maar kunnen niet, die zouden het liefst de eierstokken van dit soort moeders naar buiten willen trekken om deze vervolgens samen te voegen met de ballen van dit soort vaders, uiteraard zonder verdoving.quote:-politie idd (als je weet dat zo'n kerel al eerder een baby heeft vermoord...)
HA, gelul, in deze zaak staat o.a. de moeder ZELF al jááááren onder toezicht van jeugdzorg, eerst in haar eigen jeugd, later i.v.m. haar kinderen.quote:Jeugdzorg is kapotbezuinigd en nog inefficiënter dan het ambtenarenapparaat.
Onnoemelijk walgelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zou je asjeblieft kunnen stoppen met je zéér ongepaste idiote lange stukken die JUIST in dit soort zaken als een *lul op een drumstel slaan* ?
Helmaal geweldig hoor deze actiegroepen maar als de kinderen van deze ouders direct na de geboorte allemaal ver van hun ouders waren gebleven hadden er 3 uit dit gezin nog in leven geweest. (en dit gezin wisselde nogal eens van samenstelling omdat zowel de vader als de moeder regelmatig andere partners hadden)
[..]
Niet helemaal geheel naar waarheid, de doktoren in het AMC hebben uiteindelijk besloten om het kind maar in te laten slapen . Pappa en mamma liepen daarna vol trots met de fotootjes van vóór en na de dood van deze kleine jongen..
*KIJK HIER LEEFDE IE NOG!!!* ...*O NEE, HIER WASTIE AL DOOD*
PARTIJRECHTENVOORKIND----> OPZOUTEN, dit soort ouders hebben geen rechten, wij hebben PLICHTEN om kinderen tegen dit soort mensen te beschermen.
Ken je *de Tokkies? * Vermenigvuldig dát met 10..quote:
Jep, en zeer frustrerend voor de agenten die dat onderzoek in handen hadden.quote:
Ik zie zelfs de Tokkies hun kinderen niet doodrammelen. Mensen die hun kind iets aandoen sporen niet, dat is (vaak) iets anders dan sociaal onaangepast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ken je *de Tokkies? * Vermenigvuldig dát met 10..
Klopt, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in...maar ik zou op dit moment niet weten waar ik deze liefhebbende ouders mee zou moeten vergelijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de Tokkies hun kinderen niet doodrammelen.
In dit geval is het een combinatie vanquote:. Mensen die hun kind iets aandoen sporen niet, dat is (vaak) iets anders dan sociaal onaangepast.
Bla bla bla, de moeder uit de posting hierboven van mijn hand heeft door bemiddeling van dat geweldige jeugdzorg haar eerste kind (een meisje) bij haar ouders mogen onderbrengen. De moeder sputterde tegen, wist wat dit meisje *zou kunnen* gaan doormaken bij haar liefhebbende pleeg-opa en omaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
De actiegroep Familie4justice, die opkomt voor gelijke rechten
de Rechten van Kinderen Ouders en Grootouders die geen contact hebben na de (echt)scheiding
Iedereen mag Kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die op die manier z'n kind verwaarloosd enzo moeten ze onvrijwillig castreren en sterileseren...
Geen gezeik meer later dat het nog een keer gebeurd..
En de huidige opzet van jeugd"zorg" moet eens goed op de schop.
Elke #$%^#@^#$5 die niet oplet eruit kankeren en nooit meer iets met kids laten doen...
Er moeten harde maatregelen genomen worden alleen niemand durft ze te nemen omdat ze bang zijn dat ze door de eu op de vingers getikt worden...
FUCK de EU dus...
Mijn zegen hebben ze...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die op die manier z'n kind verwaarloosd enzo moeten ze onvrijwillig castreren en sterileseren...
Kijk even naar de tijdslijn, dit speelt al véél langer en jeugdzorg ging altijd maar uit van *de goede bedoelingen van ...de ouders...*quote:En de huidige opzet van jeugd"zorg" moet eens goed op de schop.
Dat is idd waar. Vooral bij het gevalletje Savannah zat ik om de regel met de gedachte: "Jeuzus, dat kind was 3, zag eruit als 1 en had overal blauwe plekken." Dat was duidelijk te zien en het werd van dichtbij in de gaten gehouden door JZ. Dan is het dus echt onbegrijpelijk dat dat kindje nu onder de grond ligt en niemand het idee heeft gekregen in 3 jaar tijd om te zorgen dat die moeder NOOIT meer in de buurt van dat of welk kind ook kan komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in...maar ik zou op dit moment niet weten waar ik deze liefhebbende ouders mee zou moeten vergelijken.
Doel er meer op dat dit soort gezinnen opvallen , dat ze absoluut niet in stilte bezig zijn en dat er erg veel signalen zijn waardoor zelfs een leek doorheeft dat de kinderen die voortkomen uit dit soort *minder begaafden* eigenlijk direct na het verlaten van de baarmoeder naar een veilig onderkomen zouden moeten worden gebracht..
[..]
Jeugd"zorg" leeft nog steeds teveel in het verleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn zegen hebben ze...
[..]
Kijk even naar de tijdslijn, dit speelt al véél langer en jeugdzorg ging altijd maar uit van *de goede bedoelingen van ...de ouders...*
Buren hebben daar dan ook diverse malen aan de bel getrokken bij het AMK en andere instantiesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is idd waar. Vooral bij het gevalletje Savannah zat ik om de regel met de gedachte: "Jeuzus, dat kind was 3, zag eruit als 1 en had overal blauwe plekken." Dat was duidelijk te zien en het werd van dichtbij in de gaten gehouden door JZ.
Nee joh, mamma heeft laten zien dat ze spijt heeft en mocht gewoon tijdens haar detentie een nieuw slachtoffertje barenquote:Dan is het dus echt onbegrijpelijk dat dat kindje nu onder de grond ligt en niemand het idee heeft gekregen in 3 jaar tijd om te zorgen dat die moeder NOOIT meer in de buurt van dat of welk kind ook kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |