Rot nou toch op met je copy-pastes. Voegt een bericht over een pedofiele jeugdwerker iets toe aan de discussie wat er mis is met Jeugdzorg en hoe het beter kan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Raadsonderzoeker aangehouden voor ontucht!
ASSEN - Een 53-jarige raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming in Assen is vorige maand aangehouden op verdenking van aangehouden.
Dat heeft justitie dinsdag bekend gemaakt. De uit Friesland afkomstige man zou ontuchtige handelingen hebben gepleegd met twee minderjarige jongens. De ontucht zou zijn gepleegd in Hoogeveen en Assen van september vorig jaar tot januari dit jaar. Direct na de aangifte is de man op non-actief gesteld en inmiddels is hij ontslagen. Tegen de man liep op het moment van zijn aanhouding een ander onderzoek wegens ontucht met een kind uit de gemeente Steenwijkerland. Omdat die zaak werd aangehouden was de man op vrije voeten. Hij is inmiddels ontslagen door de Raad voor de Kinderbescherming en z'n voorarrest is verlengd met negentig dagen.
Bron http://www.rtvdrenthe.nl/?newsId=2EF61F7DD201B083C1257090002A6BDC
Ik word moe
Van al die ouders
Van al die verzorgers
Van al die vrienden
Van al die vriendinnen
Van al die instanties
Van al die volwassen mensen
Die kinderen mishandelen
Die kinderen misbruiken
Die kinderen vermoorden
Die kinderen verwensen
Ik word moe
Maar geef niet toe
En zal blijven strijden tegen al deze Onmensen!
Geschreven door een heel boze Zorro!
En dat is nou de reden waarom wij er geen stichting van hebben gemaakt,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het mooie van nl, iedere mongool kan een stichting openen en daar subsidie voor krijgen...
Dus krijg je dit soort praktijken...
Het leger des heils bemoeidt zich er zelfs mee...
Bla bla, wat doet dit in dit topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Raadsonderzoeker aangehouden voor ontucht!
ASSEN - Een 53-jarige raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming in Assen is vorige maand aangehouden op verdenking van aangehouden.
Dat mot dus niet. Er moet één bureau komen en dan niet zo'n bureaucratisch monster waarin alles zoekraakt en vertraagd wordt. En dan bij voorkeur met verse mensen. Het zou inmiddels toch duidelijk mogen zijn wie er niet functioneert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is het mooie van nl, iedere mongool kan een stichting openen en daar subsidie voor krijgen...
Dus krijg je dit soort praktijken...
Het leger des heils bemoeidt zich er zelfs mee...
Dus die man had moeten blijven werken volgens jouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef partijrechtenkind het volgende:
Wat er zoal mis is!
Hij is inmiddels ontslagen door de Raad voor de Kinderbescherming en z'n voorarrest is verlengd met negentig dagen.
Dan wens ik je een hele lange winterslaap toe. Verleng dat maar met een jaartje of 10.quote:Ik word moe
Duidelijk voor sommige onder ons.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat mot dus niet. Er moet één bureau komen en dan niet zo'n bureaucratisch monster waarin alles zoekraakt en vertraagd wordt. En dan bij voorkeur met verse mensen. Het zou inmiddels toch duidelijk mogen zijn wie er niet functioneert.
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie van dit soort instellingen. Je weet wel, het type manager dat aangetrokken wordt om de handel te "saneren" (we hebben het immers over geld, eerder dan over kinderenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Duidelijk voor sommige onder ons.
Maar niet bij diegene die er over gaan helaas.
Ik wil niet zeggen dat ik het antwoord heb op dit gezeik, maar ideen heb ik wel...
Mensen die belast zijn met het creeren en in stand houden van banen van zichzelf en hun achterban, die bedoel je toch ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie
Euh, nee, want die "managers" zijn dan de eerste die eruit vliegen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze ideeën niet besteed zijn aan de mensen die belast zijn met de organisatie van dit soort instellingen. Je weet wel, het type manager dat aangetrokken wordt om de handel te "saneren" (we hebben het immers over geld, eerder dan over kinderen) en na een jaar of 3 verkast naar hogere financiële sferen...
Die ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mensen die belast zijn met het creeren en in stand houden van banen van zichzelf en hun achterban, die bedoel je toch ?
Ja, met medeneming van een vette bonus en een puinzooi die letterlijk levens kost.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, nee, want die "managers" zijn dan de eerste die eruit vliegen...![]()
Nee, dat is het gedeelte in de hersens wat common sence heet wat weg is...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die ja...
Ik heb het idee dat er ergens dat ene draadje ontbreekt dat ze doet beseffen dat ze het over kinderlevens hebben.
Ik durf zelf te beweren dat de kinderen beter af zijn zonder jeugdzorg. Door de jeugdzorg verliest het kind niet alleen het vertrouwen in hun ouders maar gelijk het vertrouwen in de maatschappij. Want hoe zal een kind zich voelen als ze zelf door de mensen die haar moeten helpen in de steek gelaten wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie meer iets in het massaal ontslaan van mensen die aantoonbaar NIET functioneren.
Het is uit diverse onderzoeken namelijk inmiddels wel gebleken dat kinderen doorgaan NIET beter afzijn of er beter van worden als ze onder het toeziend oog van jeugdzorg opgroeien.
Gaat het in Canada ook mis dan, als ik die even mag classificeren als verzorgingsstaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef McCarthy het volgende:
het zoveelste falen van de verzorgingsstaat
Mag ik eerst even weten hoe het in Canada geregeld is dan??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gaat het in Canada ook mis dan, als ik die even mag classificeren als verzorgingsstaat?
Heb jij een idee over hoe het wél beter kan?
Gratis zorg, bijvoorbeeld. Lijkt mij best wel een verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag ik eerst even weten hoe het in Canada geregeld is dan??
Volgens mij slaat die vergelijking namelijk nergens op...
Lijken en zijn, zijn twee verschillende dingen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gratis zorg, bijvoorbeeld. Lijkt mij best wel een verzorgingsstaat.
Precies, en dat heeft volgens mij dus niks te maken met 'het is een verzorgingsstaat, dáárom gaat het mis'. Dat is mijn mening dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijken en zijn, zijn twee verschillende dingen...
Ik heb geen idee hoe het daar geregeld is qua kinder en jeugd"zorg"...
Maar ik weet wel dat het hier in nl zwaar klote geregeld is en dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen daarvoor.
Jup, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies, en dat heeft volgens mij dus niks te maken met 'het is een verzorgingsstaat, dáárom gaat het mis'. Dat is mijn mening dan.
Ik snap niet dat meneer Knufman na twee babymoorden nog iets te willen heeftquote:Ouders Marsha willen niet naar PBC
22-2-2006 De ouders van baby Marsha, die vorig jaar overleed na zware mishandeling, weigeren zich psychisch te laten onderzoeken in het Pieter Baan Centrum. Dit bleek woensdag voor de rechtbank.
De vijf weken oude baby overleed in oktober nadat ze in het ziekenhuis was opgenomen met zwaar hersenletsel. De ouders, Els V. en Marcel K. , moesten woensdag voor de rechter verschijnen. Het OM verdenkt hen van het opzettelijk van het leven beroven van hun baby.
Omdat ze niet willen zeggen wat er die avond precies is gebeurd, wil het OM een psychisch onderzoek. Later dit jaar wordt de zaak inhoudelijk behandeld.
Kijk, de bozewolf slaakt ook een kreetquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef bozewolf het volgende:
Josti's moeten ook geen kinderen nemen.
Ah, het was dus een ongelukjequote:Marcel K. moet verplicht naar PCB
Marcel K. , verdacht van het doden van baby Marsha, moet voor onderzoek naar het Pieter Baan Centrum. Hij zelf weigerde dit, maar de rechtbank heeft besloten dat hij zich moet laten onderzoeken.
Het OM verdenkt de moeder en haar vriend Marcel K. van het opzettelijk doden van hun baby. Ze zouden het vijf weken oude kind hebben geslagen en door elkaar hebben geschud. Ook zou de moeder een jeu de boulebal naar K. hebben gegooid, maar de baby hebben geraakt.
De moeder van de baby hoeft niet naar het PBC, omdat zij wel wil meewerken aan een psychiatrisch onderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |