Information Engineeringquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
wat doet iedereen hier eigenlijk aan studie en werk enzo ?
Opleiding: nog 2 vakken in herkansings traject van mn oude MBO opleiding (bedrijfsmanagment motorvoertuigen)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
jaquote:
HBO Scheepsbouwkunde, afstuderendquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
toen was ik nog een grasprietjequote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut
De kinderen waren bang van je omvang?
Welnee man, er zijn nog veel kanslozere rukkersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de standings van morgen, volgens mij word de hele top10 bevolkt door pta sc-ers na deel 811
beetje zweetquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verdiend/verkregen, what's the difference
denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welnee man, er zijn nog veel kanslozere rukkers
niet te vergeten natuurlijk ex account manager voor Jaguar in een C&A apenpakkie met matchende das EN eigen secretaresse.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opleiding: nog 2 vakken in herkansings traject van mn oude MBO opleiding (bedrijfsmanagment motorvoertuigen)
Werk: directie/prive-chauffeur.
Technical Mentor op een Service Desk. Bij Unisys .quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
koop een levenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaan![]()
eerder de schuld van m'n schoonma, nog een stukje vlaaiquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van je multipla?
Da's idd vrij kansloos jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaan![]()
Er zijn er die 500 op een dag halenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die das iddquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet te vergeten natuurlijk ex account manager voor Jaguar in een C&A apenpakkie met matchende das EN eigen secretaresse.
En om 06h00 eten bij de pompquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerder de schuld van m'n schoonma, nog een stukje vlaai![]()
ook dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En om 06h00 eten bij de pomp
Afgestudeerd HTS Luchtvaarttechnologie,quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
dames ik ben er vandoor, ff naar de stad (xbox 360 scoren hopelijk, tanken en nog wat dingetjes doen
wel nog naar de kerk hèquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
dames ik ben er vandoor, ff naar de stad (xbox 360 scoren hopelijk, tanken en nog wat dingetjes doen
Breda?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Afgestudeerd HTS Luchtvaarttechnologie,
Werk: Tijdelijk Terminalmedewerker in de haven van Vlissingen-Oost, fabrieks nieuwe auto's rijden van/op boten/treinen.
Toekomstig werk: Officier Techniek, Koninklijke Luchtmacht, na een jaar Koninklijke Militaire Academie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |