Information Engineeringquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
wat doet iedereen hier eigenlijk aan studie en werk enzo ?

Opleiding: nog 2 vakken in herkansings traject van mn oude MBO opleiding (bedrijfsmanagment motorvoertuigen)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:

jaquote:

HBO Scheepsbouwkunde, afstuderendquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:

toen was ik nog een grasprietjequote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut
De kinderen waren bang van je omvang?

Welnee man, er zijn nog veel kanslozere rukkersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de standings van morgen, volgens mij word de hele top10 bevolkt door pta sc-ers na deel 811

beetje zweetquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verdiend/verkregen, what's the difference

denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaanquote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welnee man, er zijn nog veel kanslozere rukkers

niet te vergeten natuurlijk ex account manager voor Jaguar in een C&A apenpakkie met matchende das EN eigen secretaresse.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opleiding: nog 2 vakken in herkansings traject van mn oude MBO opleiding (bedrijfsmanagment motorvoertuigen)
Werk: directie/prive-chauffeur.

Technical Mentor op een Service Desk. Bij Unisys .quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:

koop een levenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaan![]()

eerder de schuld van m'n schoonma, nog een stukje vlaaiquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus het is allemaal de schuld van je multipla?

Da's idd vrij kansloos jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk je, ik ben bang dat ik bij de kansloze rukkers zit vandaag, zit nog een stuk of 10 replies van nummer 200 vandaan![]()

Er zijn er die 500 op een dag halenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
[..]

Die das iddquote:Op maandag 13 februari 2006 14:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet te vergeten natuurlijk ex account manager voor Jaguar in een C&A apenpakkie met matchende das EN eigen secretaresse.

En om 06h00 eten bij de pompquote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerder de schuld van m'n schoonma, nog een stukje vlaai![]()

ook dat jaquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En om 06h00 eten bij de pomp

Afgestudeerd HTS Luchtvaarttechnologie,quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:

quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
dames ik ben er vandoor, ff naar de stad (xbox 360 scoren hopelijk, tanken en nog wat dingetjes doen

wel nog naar de kerk hèquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
dames ik ben er vandoor, ff naar de stad (xbox 360 scoren hopelijk, tanken en nog wat dingetjes doen

Breda?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Afgestudeerd HTS Luchtvaarttechnologie,
Werk: Tijdelijk Terminalmedewerker in de haven van Vlissingen-Oost, fabrieks nieuwe auto's rijden van/op boten/treinen.
Toekomstig werk: Officier Techniek, Koninklijke Luchtmacht, na een jaar Koninklijke Militaire Academie.

Riep je een uur geleden ookquote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:

Ben je aangenomen?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Afgestudeerd HTS Luchtvaarttechnologie,
Werk: Tijdelijk Terminalmedewerker in de haven van Vlissingen-Oost, fabrieks nieuwe auto's rijden van/op boten/treinen.
Toekomstig werk: Officier Techniek, Koninklijke Luchtmacht, na een jaar Koninklijke Militaire Academie.

Dat gaat niet op bij mij, want zoveel hoef ik nou ook weer niet terug te dokken. Vanwege:quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja
je betaald 15 jaar aan de IBG en alles wat dan nog over is word je kwijtgescholden

blijkbaar, hij gaat er niet voor spek en bonen heen denk ikquote:

Nog niet. Dat weet ik de 28e na een sport test en een gesprek.quote:
De KMA staat daar ja.quote:

Toen werkte je ook al meer als dat je studeerdequote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat gaat niet op bij mij, want zoveel hoef ik nou ook weer niet terug te dokken. Vanwege:
A. Thuiswonende stufi
B. toen ik een jaar eerder al de bui had zien hangen, heb ik hem laten verlagen![]()

das toch bij die hogescholenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Nog niet. Dat weet ik de 28e na een sport test en een gesprek.
[..]
De KMA staat daar ja.

Breda kan je goed stappenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Nog niet. Dat weet ik de 28e na een sport test en een gesprek.
[..]
De KMA staat daar ja.

Volgens mij is het in het centrum, bij het kanaal.quote:

o ben ik in de war met officiersopleiding voor landmachtquote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef M5 het volgende:
[..]
euh niet dat ik weet. is in het centrum, net achter het station zeg maar.

wie is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[afbeelding]
Asjeblief Fwnk. De stomme doos heeft het nog gedaan ook.

nee, die zit daar ookquote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
o ben ik in de war met officiersopleiding voor landmacht

Ik studeer Bedrijfseconomie, 4e jaars in Tilburg.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:

Mwah, ik was wel altijd aanwezig bij elke les.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen werkte je ook al meer als dat je studeerde

dan hebben ze daar een bijgebouwtje misschien. dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
der zit een officiersopleiding ding tegenover mijn hogeschool, lovensedijkstraat![]()

Luie mutsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, ik doe Multimedia Vormgeving op MBO niveau(
)
En werken doe ik niet aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |