Denk je nou echt daar op Fok! achter te komen.....quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik wil graag weten wie de waarheid spreekt.
min of meer. als er een bron is waarin dat staatquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Denk je nou echt daar op Fok! achter te komen.....
Waarom? Je komt eerst met je mening en gaat dan pas achter de feiten aan. Er zal vast wel drugs gevonden zijn, net als deze geweldige wapenverzameling.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Uit 1983 en dan nog zo naïef......quote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
min of meer. als er een bron is waarin dat staat![]()
met die wapens blijkt het ook mee te vallen.
ik heb mijn mening over het sluiten van het home nog niet duidelijk gemaakt hier schat.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom? Je komt eerst met je mening en gaat dan pas achter de feiten aan. Er zal vast wel drugs gevonden zijn, net als deze geweldige wapenverzameling.
De media overdrijft het gewoon altijd verschrikkelijk en 80% van de mensen gaat er toch blindelings in mee, net als jij en anderen in dit topic.
wat doe je dom? er kan toch een bron zijn waarin precies staat hoeveel harddrugs er ingenomen zijn, er is ook een foto van de in beslag genomen wapens.quote:
Je hebt gelijk, een beetje flauw is het wel, maar het is ook nogal naïef om te denken dat er een bron zou zijn die dit hele gebeuren volledig objectief weergeeft.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat doe je dom? er kan toch een bron zijn waarin precies staat hoeveel harddrugs er ingenomen zijn, er is ook een foto van de in beslag genomen wapens.
dat weet ik, het ging me ook alleen om de hoeveelheid drugs. want dat op die foto is echt niks.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een beetje flauw is het wel, maar het is ook nogal naïef om te denken dat er een bron zou zijn die dit hele gebeuren volledig objectief weergeeft.
You can't handle the truth...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:
Dan ga je toch gewoon bovnenin staan? Vol zal het toch niet zijn....quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Erwtensoep het volgende:
vak 415 is in avondwedstrijden wel gezellig, maar tijdens wedstrijden als tegen rbc word het omgedoopt tot familievak. Krijg je van die mensen die willen dat je gaat zitten... (en vloeken kan ook al niet met al die kinderen).
Lijkt me leukquote:Op maandag 13 februari 2006 15:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
het word gewoon 5-0, Rosenberg , Sneijder en Huntelaar 3x
Sneijder en Grygera er niet bij. Het word 3-1.quote:
quote:Ajax - RBC
Eredivisie
zondag 19 februari, 14:30 uur
Vrije verkoop!
quote:Steven Pienaar was na een lange periode van revalideren weer te bewonderen op het veld. Vergezeld door Nicolae Mitea, Hatem Trabelsi, Wesley Sneijder en Yannis Anastasiou, werd de Zuid-Afrikaan door looptrainer René Wormhoudt verantwoord op de proef gesteld.
Helaas pas vanaf de zomerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat Pienaar al naar Dortmund was
Of dat nou zo'n slimme beslissing is, denk dat je er alleen maar gezeik van krijgt.quote:Sluiting dreigt voor supportershome
Burgemeester Cohen heeft maandagmiddag met politie en justitie een spoedoverleg gehouden over het mogelijk sluiten van het supportershome van Ajax.
Er is in dit zogenoemde driehoeksoverleg nog geen definitieve beslissing genomen, maar dat zal deze week gebeuren. Cohen overweegt het clubhuis te sluiten na de vondst van slag- en steekwapens en harddrugs bij een inval afgelopen weekend.
Het supportershome is sinds de opening in 2002 twee keer tijdelijk gesloten. Dat was na rellen in de Arena, waarbij autoriteiten het clubhuis als uitvalsbasis voor de rellen beschouwden.
heel erg offtopic maar dat viel me ook al opquote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen de marrokanen durft cohen niets te doen dus reageert hij het maar af op Ajax
heb je gezien wat ze aangetroffen hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Een burgemeester kan eigenlijk niet anders als er ik weet niet hoeveel wapens, vuurwerk en drugs worden aangetroffen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb je gezien wat ze aangetroffen hebben?is echt niets.
Eigenlijk ben jij stiekum best wel een grote Ajax-fan, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
ADO Den Haag - Ajax 1-2 (1-1)
30. Grygera 0-1,
33. Mols 1-1, 55.
55. Huntelaar 1-2.
44mb, 8 minutes
http://rapidshare.de/files/13174779/ado_-_ajax_1-2.wmv.html
Nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij stiekum best wel een grote Ajax-fan, toch?![]()
Toch wel! Zeer waarschijnlijk presenteert Ajax morgen Vágner Love van CSKA Moskou!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel! Zeer waarschijnlijk presenteert Ajax morgen Vágner Love van CSKA Moskou!
Het is bijna rond, was net op de radio.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt een aankoop voor ons.
WELKE POSITIE DANquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is bijna rond, was net op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |