abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 februari 2006 @ 12:36:13 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35032113
Vervolg van Van kleuter tot puber deel 6

Kinderen:
16 januari 1995: Djen, dochter van Anitra
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
29 mei 1996: Cheyenne, dochter van Tan
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
10 september 1997: Chinook, dochter van Tan
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
21 maart 1998 : Julian, broertje van Sylvana
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
11 juni 1999: Luca, zoon van lady-wrb
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
8 augustus 1999, Sannelotte, dochter van MarMar
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
14 maart 2002: Jessai, zoon van Tan

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 14-03-2006 22:11:17 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 12:38:25 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_35032169
idd, een meid van bijna 7 plast niet zó maar in dr broek. Ik ga zo meteen naar school om mijn zegje te doen, ben het zat!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35032177
poeh, je zit in een erg lastige situatie hoor.
Ik hoop dat je snel met de juf of iemand een goed en duidelijk gesprek kan hebben, want dit kan zo natuurlijk niet langer.
Blijkbaar heeft je dochter toch een bepaald angstig gevoel op school als ze in d'r broek plast.
Erg lastig, maar je moet er niet te lang mee rond blijven lopen. Zowel voor jezelf als je voor je dochter.
Niet nagekomen afspraken, angst van je dochter, slechte verhalen van andere ouders.
Ik kan je niet echt meer tips geven behalve dat je goed naar je dochter moet luisteren hoe zij zich voelt in deze situatie en het niet te lang aan zien.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:38:47 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35032182
|De laatste reacties uit het vorige topic
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
En ja hoor, René moet na schooltijd een toets maken maar dat genbeurt niet, ze gaat mee naar huis. We hebben afgesproken dat René toetsen maakt aan de instructietafel, maar dat is dus niet gebeurt. Dus René gaat gewoon mee naar huis vanmiddag. René wil dus straks niet meer naar school en ik ben woest
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

hmmm, gaat volgens mij niet helemaal lekker met de communicatie en afspraken nakomen?
Was je nog op gesprek geweest? of heb ik er overheen gelezen
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef moussy het volgende:
Nee, de juf was niet op school vorge week

René heeft wel vorige week vrijdag in dr broek geplast op school... ik weet niet wat er allemaal aan de hand is daar
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef E.T. het volgende:
aggos Rene..
't wordt echt steeds krankzinniger heb ik 't idee. En in de broek plassen doen ze echt niet zomaar weer..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 13 februari 2006 @ 12:39:35 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35032199
Shit Mous... wat een raar gedoe allemaal.
En wat sneu voor René.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 12:40:12 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_35032215
René heeft net huilend gezegd dat ze niet meer naar school wil. Er gaat maar 1 zin door mn hoofd heen die de andere moeder (verhaal van 20 jaar terug) tegen me zei "Je zit op zondag niet met je smoel voor aan in de kerk"
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 12:41:43 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_35032260
Ik zit te schudden van kwaadheid maar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
pi_35032299
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef moussy het volgende:
René heeft net huilend gezegd dat ze niet meer naar school wil. Er gaat maar 1 zin door mn hoofd heen die de andere moeder (verhaal van 20 jaar terug) tegen me zei "Je zit op zondag niet met je smoel voor aan in de kerk"
hmmm, is niet goed.
Ik ken die tijd maar al te goed dat ik huilend thuis zat en niet meer terug wilde naar school.
Dan mag je 1 dagje thuis zitten en de volgende dag moest ik die ellende weer in.
Ik zou zeggen doe dat lieve meisje haar dit niet aan.
Vervelende is misschien dat ze wat vriendinnetjes heeft die er ook zitten.
Wat zeggen ouders van kinderen die bij je dochter in de klas zitten? Merken die niets op? of vertellen die niets thuis over de lerares ?
Geef d'r maar even een dikke knuffel .
pi_35032318
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Ik zit te schudden van kwaadheid maar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
dan vind ik het alles behalve een goede stagiair.

Eerst zelf iets zien voordat je je conclusies trekt.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 12:44:29 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_35032320
tirannetje, ik beloof je, dit ga ik haar niet aan doen!! Ik ga haar nu zoenen en we gaan naar school!
pi_35032345
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef moussy het volgende:
tirannetje, ik beloof je, dit ga ik haar niet aan doen!! Ik ga haar nu zoenen en we gaan naar school!
mooi, dank je wel .

succes en ik lees je verslag wel.
pi_35032384
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
dat schudden van kwaadheid doe ik ook al bijna.
Dit hoort zo niet. En vanuit mij komen dan die gevoelens ook boven water.

Belachelijk gewoon zo een school en dan vooral zo een juf/stagiair.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2006 @ 12:53:56 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35032574
Tsss, het loopt steeds verder op zo. Arme René School moet leuk zijn voor een kind, een plaats waar ze zich veilig voelen. Hier is dus duidelijk iets helemaal mis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 februari 2006 @ 13:01:34 #14
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_35032797
Moussy, weet je zeker dat het niet met hoogbegaafdheid te maken heeft? Vanuit de info die ik ondertussen gelezen heb, vind ik het best herkenbaar... Ik wil je evt. ook wel wat info daarover toesturen (ik heb je toegevoegd op m'n msn)? Misschien geen gek idee om dat te laten testen (ik wil haar natuurlijk geen etiketje opplakken op grond van info op internet ), al is het maar om dat evt. uit te sluiten...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 13 februari 2006 @ 13:19:32 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_35033404
Moussy, wat naar allemaal voor Rene en voor jullie
Is het wel slim om Rene mee te nemen straks voor dat gesprek? Ik hoop dat je vandaag wat verder komt en wat meer duidelijkheid hebt over de weg die je nu moet gaan.

En die opmerking van die kerk, dat weiger ik te geloven. Dat kan en mag vandaag de dag toch geen rol meer spelen. Als dat wel zo is, dan weet ik het ook niet meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 13:37:09 #16
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35034098
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef livelink het volgende:
En die opmerking van die kerk, dat weiger ik te geloven. Dat kan en mag vandaag de dag toch geen rol meer spelen. Als dat wel zo is, dan weet ik het ook niet meer.
reken maar dat dat nog bestaat

zijn er misschien ouders uit de klas van rené die er meer van weten wat daar gebeurt?

volgens mij is het gewoon tijd voor een andere school. dit gaat van kwaad tot erger.
lekker samen aftellen tot aan de vakantie en dan na de vakantie een frisse start maken op een andere school.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 13:45:33 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_35034423
nou.. ehm, terwijl ik ga zitten om mn verhaal te tikken belt de directeur of ik even terug wil komen. Maar Cas ligt net in bed, dus dat kan niet. Straks misschien. Komt denk ik omdat ik de naam van "de 20-jaar-geleden-moeder genoemt heb

Ik moet nu even zitten, nadenken en mn neus snuiten, het draaide er op uit dat moeder en kind stonden te huilen op de gang. Ow wat had ik René graag mee naar huis genomen.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:49:21 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_35034547
Succes moussy, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35034609
Jeemig Moussy, heel veel sterkte.
pi_35034830
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef moussy het volgende:
nou.. ehm, terwijl ik ga zitten om mn verhaal te tikken belt de directeur of ik even terug wil komen. Maar Cas ligt net in bed, dus dat kan niet. Straks misschien. Komt denk ik omdat ik de naam van "de 20-jaar-geleden-moeder genoemt heb

Ik moet nu even zitten, nadenken en mn neus snuiten, het draaide er op uit dat moeder en kind stonden te huilen op de gang. Ow wat had ik René graag mee naar huis genomen.
Een knuffel voor jou dan .
wat moeilijk zeg. Je hebt René dus op school achter (moeten?) (ge)laten?
Misschien maar goed dat je niet direct terug gaat, nu kun je nog even nadenken, misschien afkoelen en even alles rustig op een rijtje zetten.
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 13:58:48 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_35034924
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Troel het volgende:
Succes moussy, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
Ik vind dit zo zielig

Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.

Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn

Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar bespreken Ik ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
  maandag 13 februari 2006 @ 14:00:14 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_35034987
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind dit zo zielig

Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.

Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn

Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar bespreken Ik ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
Moussy, heb je al contact opgenomen met de leerplichtambtenaar ofzo? Ik kan me zo voorstellen dat er (helaas) vaker van dit soort situaties zijn en ik ben erg benieuwd wat de inspecteurs hiervan zeggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35035030
Moussy wat een gedoe, maar wel sterkte voor jou en rené
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35035145
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vind dit zo zielig

misschien een keer goed met de vuist op tafel en om antwoorden vragen van de vragen die ze steeds ontwijken enzo.
Er blijkt toch echt uit je verhaal dat René bangig is voor juf1 en de streken die juf1 uithaalt.
En waarom mag je niet zeggen dat ze in d'r broek plast. Dat is toch het resultaat hoe juf 1 met haar omgaat. Dus het gaat haar zeker wel aan. Dat moet ze niet gaan afschuiven.
En idd hun nu een deadline geven, probleem oplossen zodat René met plezier haar basisschool af kan maken of school in verkeert daglicht stellen en een goede/beter school opzoeken.
Succes!!
pi_35035650
Moussy
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')