quote:Op maandag 13 februari 2006 12:12 schreef moussy het volgende:
En ja hoor, René moet na schooltijd een toets makenmaar dat genbeurt niet, ze gaat mee naar huis. We hebben afgesproken dat René toetsen maakt aan de instructietafel, maar dat is dus niet gebeurt. Dus René gaat gewoon mee naar huis vanmiddag. René wil dus straks niet meer naar school en ik ben woest
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hmmm, gaat volgens mij niet helemaal lekker met de communicatie en afspraken nakomen?
Was je nog op gesprek geweest? of heb ik er overheen gelezen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef moussy het volgende:
Nee, de juf was niet op school vorge week![]()
René heeft wel vorige week vrijdag in dr broek geplast op school... ik weet niet wat er allemaal aan de hand is daar
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef E.T. het volgende:
aggos Rene..
't wordt echt steeds krankzinniger heb ik 't idee. En in de broek plassen doen ze echt niet zomaar weer..
hmmm, is niet goed.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:40 schreef moussy het volgende:
René heeft net huilend gezegd dat ze niet meer naar school wil. Er gaat maar 1 zin door mn hoofd heen die de andere moeder (verhaal van 20 jaar terug) tegen me zei "Je zit op zondag niet met je smoel voor aan in de kerk"
dan vind ik het alles behalve een goede stagiair.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Ik zit te schudden van kwaadheidmaar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
mooi, dank je welquote:Op maandag 13 februari 2006 12:44 schreef moussy het volgende:
tirannetje, ik beloof je, dit ga ik haar niet aan doen!! Ik ga haar nu zoenen en we gaan naar school!
dat schudden van kwaadheid doe ik ook al bijna.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef moussy het volgende:
Ik zit te schudden van kwaadheidmaar zo meteen even lopen naar school dan zakt het wel af, maar het gaat zeker donderen! Zelfs de stagaire spreekt haar al met dezelfde toontjes en woordjes aan als Juf 1
reken maar dat dat nog bestaatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef livelink het volgende:
En die opmerking van die kerk, dat weiger ik te geloven. Dat kan en mag vandaag de dag toch geen rol meer spelen. Als dat wel zo is, dan weet ik het ook niet meer.
Een knuffel voor jou danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef moussy het volgende:nou.. ehm, terwijl ik ga zitten om mn verhaal te tikken belt de directeur of ik even terug wil komen. Maar Cas ligt net in bed, dus dat kan niet. Straks misschien. Komt denk ik omdat ik de naam van "de 20-jaar-geleden-moeder genoemt heb
Ik moet nu even zitten, nadenken en mn neus snuiten, het draaide er op uit dat moeder en kind stonden te huilen op de gang. Ow wat had ik René graag mee naar huis genomen.
Ik vind dit zo zieligquote:Op maandag 13 februari 2006 13:49 schreef Troel het volgende:
Succes moussy, zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.
Moussy, heb je al contact opgenomen met de leerplichtambtenaar ofzo? Ik kan me zo voorstellen dat er (helaas) vaker van dit soort situaties zijn en ik ben erg benieuwd wat de inspecteurs hiervan zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dit zo zielig![]()
Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.
Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn![]()
Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar besprekenIk ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
![]()
misschien een keer goed met de vuist op tafel en om antwoorden vragen van de vragen die ze steeds ontwijken enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dit zo zielig![]()
Nou volgens juf 1 heeft ze wel aan de instructietafel gezeten tijdens rekenen, alleen deed ze niks, maar zat ze (weer) te spelen met dr gummetjes, die zijn dus ook weer afgepakt. Toen vroeg ik aan René of ze aan de instructietafel heeft gezeten en ze zei ja. Toen ik bozig werd begon René te huilen. Maar goed, ik heb gezegd dat René niet nablijft vanmiddag, dat ik haar gewoon om 15:15 op kom halen. Of ze nu wel of niet aan die tafel heeft gezeten. Ik heb ook gezegd dat René niet naar school wil als Juf 1 er is. Had ik moeten zeggen tijdens 10-minuten gepsrek maar dat héb ik gezegd, dat ze niet naar school wil. Pas nádat ik een gesprek heb gehad met René is er uit gekomen dat het om Juf 1 zou gaan. Alleen toen zou het aan het gedrag van René hebben gelegen, waar het hele 10 minuten gesprek over ging.. Er is dus niet geluisterd naar me.
Ik heb ook aangegeven over het werk mee naar huis krijgen, dat we dat afspreken, maar wat gewoon niet gebeurt. Daar werd niet op gereageerd. Nablijven tussen de middag zou ook niet waar zijn![]()
Ik heb gezegd dat René vrijdag in dr broek heeft geplast, daar was zij niet bij, dus dat moest ik niet met haar besprekenIk ben niet giftig geweest, heb alleen gezegd dat ik het zat begin te worden. Ik heb wél gezegd dat dit opgelost gaat worden en dat ik René anders thuis houd óf naar een andere school. Dat werd afgewimpeld met impulsief gedrag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |