Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter Wquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:Titel
Hoewel er misschien eventueel puntjes op de u thuis horen
Dat is zoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter W
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De avatar van rubbereend is iig ook een hoop blauw.
met alle plezierquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter W
Is dat die Franse film waarin er een vlees tekort is en er mensenvlees wordt gegeten (of zoiets)quote:
Als het de film is geef ik je gelijk. Briljant.quote:
Als je je focust op goud en je wordt dan tweede. Dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. De vreugde en tevredenheid komen (misschien) nog wel later.quote:
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je je focust op goud en je wordt dan tweede. Dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. De vreugde en tevredenheid komen (misschien) nog wel later.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Maar die trots komt misschien nog wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)
zilver van Groenewold zat er wel in, maar goud van Wüst had ik helemaal niet zien aankomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)
Leuk hèquote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey we zijn de winnaars van het weekend!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey we zijn de winnaars van het weekend!
Stom wichtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef dndiek het volgende:
Renate kan gelukkig weer een beetje lachen....
Jij hebt echt nooit aan topsport gedan.quote:
Dat bepaal ik zelf wel ja..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar moet je het mee doen.
Zijn er dagen dat jij niet overgeeft ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja..![]()
Groenewold is gewoon een slechte verliezer... Ze zou wel eventjes gaan winnen daaro. Niet gebeurd andere Nederlander wint.. mag je best blij zijn, ipv de hele tijd met zon zure jankkop daar gaan staan. En als je het echt erg vind ga je meteen weg en blijf je niet nog de hele tijd op de baan staan....
En Mart is gewoon te irritant voor woorden... Met zn irritante en nietszeggende commentaar. En als moeder Groenewold tegen haar dochter zegt dat ze moet lachen raakt hij helemaal in extase, wat een idioot. En zijn zogenaamde enthousiasme, het komt allemaal zo geforceerd over...
ik let met alle plezier op Ireenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Zal wel een kotssmiley komen. Maar ik buk wel.
Terusten Hoolers. Letten jullie op Ireen. Dat ze niet te veel drinkt.
Ben van den Burgquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelfs daar is het commentaar beter![]()
Jouw domme puberale posten begint ook steeds meer geforceerd over te komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
En Mart is gewoon te irritant voor woorden... Met zn irritante en nietszeggende commentaar. En als moeder Groenewold tegen haar dochter zegt dat ze moet lachen raakt hij helemaal in extase, wat een idioot. En zijn zogenaamde enthousiasme, het komt allemaal zo geforceerd over...
docerenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw domme puberale posten begint ook steeds meer geforceerd over te komen.
We snappen natuurlijk wel dat je op jouw leeftijd je moet afzetten tegen je ouders en ander oudere mensen, maar probeer het eens een beetje te doceren, qua kinderachtige reakties?
Duimpje nu weer braaf in de mond onder je FCDB dekbedje en fijne dromen over leuke meisjes of waarschijnlijk in jouw geval, als je ooit de kast durft uit te komen, jongentjes.
Over kinderachtige reacties gesproken...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
Duimpje nu weer braaf in de mond onder je FCDB dekbedje en fijne dromen over leuke meisjes of waarschijnlijk in jouw geval, als je ooit de kast durft uit te komen, jongentjes.
Ooow dat is zeker nog oude jaren 30 spelling??... Net als reakties.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ie doseren bedoelt.
Mogge trouwens.
Neen, doceren en doseren zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ooow dat is zeker nog oude jaren 30 spelling??... Net als reakties.
Morgen![]()
Bedankt voor de verlichtingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef popolon het volgende:
Neen, doceren en doseren zijn twee verschillende dingen.
palingquote:
Maar dan moet ik echt rennen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
Nog gauw een bakkie kofiie aan tolkie meegeeft
Sterkte dan maar Bossie !quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug van een sollicitatiegesprek. Geen idee hoe mijn kansen liggen. Ik was de eerste kanditaat van vele. Dus afwachten en hopen.
Zometeen maar weer aan het werk.
neem voor mij ook maar een bakkie mee, liev !quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:37 schreef SCH het volgende:
SCH vindt het niet netjes dat Lionheaad onze Clauw zomaar een assortimentdoos noemt
Ik heb een vrije dagquote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij als verslaggever moet toch eens leren lezen
![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben die anderen al afgebeld Bos.
We hopen met je mee.
Wat voor iets is het Bos??quote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Bedankt voor het meehopen mensen .
Het zou goed kunnen dat ik ooit eens secretariële werkzaamheden moet uitvoeren. Daar heb ik in principe geen problemen mee.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:50 schreef Bjoro het volgende:
Loting eerste 500 meter mannen (eerste rit 15.30 uur):
1. Miron (Can)
2. Lobkov (Rus) - Kornilov (Rus)
3. Ustynowicz (Pol) - Labrie (Can)
4. Choi (ZKo) - Zjigin (Kaz)
5. Hänninen (Fin) - Prosjin (Rus)
6. Was (Pol) - Zachrisson (Zwe)
7. Poutala (Fin) - Carnino (Ita)
8. Zhuo Lu (Chi) - Jan Bos
9. Dorofejev (Rus) - Erben Wennemars
10. Yu Li (Chi) - Koskela (Fin)
Dweilpauze
11. Ioriatti (Ita) - Weijiang An (Chi)
12. Oikawa (Jap) - Simon Kuipers
13. Shimizu (Jap) - Kyou-Hyuk Lee,ZK
14. Fredricks (VS) - Nagashima (Jap)
15. Beorn Nijenhuis - Kwon (ZKo)
16. Kato (Jap) - Ireland (Can)
17. Cheek (VS) - Wotherspoon (Can)
18. Fitzrandolph (VS) - Fengtong Yu (Chi)
19. Carpenter (VS) - Kang-Seok Lee (ZKo)
voor de meeschrijvers onder ons
Dibiteuren/Crediteuren....quote:Op maandag 13 februari 2006 09:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat ik ooit eens secretariële werkzaamheden moet uitvoeren. Daar heb ik in principe geen problemen mee.
Maar in principe zoek ik wel functies waarin ik orders kan verwerken, facturen samen moet stellen etcetera.
inderdaad, daar zal ik wel eens veel mee te maken kunnen krijgen.quote:
Vanaf donderdag tot en met zondag lekker vrijquote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef clauwheee het volgende:
Nocaatje zit nu in de stad van Ajakkes![]()
Ik wil ook vrij. Vakantie. Leuke dingen doen. Geen sores aan mn hoofd.
Heerlijk tochquote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
Soms heeft Terro wel een beetje gelijk Clauw, dan lijkt je echt op een oudt zeikweif
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Bjoro het volgende:
Die Cheryl als vriendin lijkt me niets ....... dat ze zegt, als ik jou nou een half-pipe
Die Cheryl als vriendin lijkt me niets ....... dat ze zegt, als ik jou nou een half-pipe
op de teampresentatie van de OS had ze wat langer haar dat stond dr ergquote:Op maandag 13 februari 2006 10:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ziet er niet verkeerd uit
hoop dat ze goud haalt hoor, maar echtquote:
quote:
beetje onduidelijke foto maar hier is ze een stuk leukerquote:Op maandag 13 februari 2006 11:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop dat ze goud haalt hoor, maar echtis het natuurlijk niet
jij legt de lat wel laag voor jezelf hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje onduidelijke foto maar hier is ze een stuk leuker
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij legt de lat wel laag voor jezelf hoor
zag gisteren een interview met haar, toen dacht ik.....mwah, dit is GEEN topper !quote:Op maandag 13 februari 2006 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]zoek de beelden van de OS team presentatie maar op
daar was ze best leuk.
Eensquote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
Alles wat knapper is dan mijn vriendin is een topper, em Cheryl dus niet![]()
ken jij mijn vriendinquote:
Dat vraagt dus om een foto van je vriendin.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag gisteren een interview met haar, toen dacht ik.....mwah, dit is GEEN topper !
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag gisteren een interview met haar, toen dacht ik.....mwah, dit is GEEN topper !
geloof mij maar op mijn woord dat ze knapper is dan Cherylquote:Op maandag 13 februari 2006 11:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vraagt dus om een foto van je vriendin.
Schitterend ingekopt door BS
lekker rondgedeeld, gierquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef DeTolk het volgende:
Darts: 'Barney stapt over naar de PDC'
dat hing al een tijdje in de lucht, beetje raar hij wilde zo graag voor de vijfde keer Lake Side winnenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:05 schreef DeTolk het volgende:
Darts: 'Barney stapt over naar de PDC'
hopelijk is het een verstandige keuze van hem, gezien zijn status bij de andere bond !quote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
verstandige beslissing van van Barneveld, het enige wat hij nog niet gedaan heeft in darts is winnen van Taylor in een belangrijke wedstrijd
hij heeft bij de BDO eigenlijk alleen nog maar te verliezen, als hij een toernooi niet wint dan is dat een teleurstelling. Bovendien is hij wel toe aan nieuwe tegenstanders denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hopelijk is het een verstandige keuze van hem, gezien zijn status bij de andere bond !
nee Nederland neemt de BDO over is beter. Veel Engels talent zit bij de PDCquote:Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
"jonge" garde neemt de BDO een beetje over...."oude"garde trekt steeds meer naar PDC toe??
nu eerst een hapje eten
We geloven niemand op zijn woord. Alleen John Jaakke.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof mij maar op mijn woord dat ze knapper is dan Cheryl
en anders kun je het ook aan golfer vragen![]()
maar inderdaad schitterend ingekopt !
RHCP Bedoel je zeker?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
RCHP op Pinkpop, programma begint er al aardig uit te zien Pascal
was blijkbaar nodigquote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, gister nog even wat OWS zitten kijken om een uur of 10, zo kapot dat ik in slaap viel en om 5 uur vannacht wakker werd. Richting mn bedje gestommeld, en nu weer net wakker
Je moest es wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was blijkbaar nodig
wist niet dat je zo moe werd van een beetje tennis kijken
coolquote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
RCHP op Pinkpop, programma begint er al aardig uit te zien Pascal
Mannentennis kan toch niet zo boeiend zijn om te zienquote:
Nou, ik zat me toch altijd te rukken op Richard K.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Mannentennis kan toch niet zo boeiend zijn om te zien
behalve voor SCH natuurlijk
ha ha ha ...... misschien ben jij binnenkort ook wel een referentie punt aangaande mijn moppiequote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:
We geloven niemand op zijn woord. Alleen John Jaakke.
Put your money where your mouth is bjoro
en SCHalken dan??quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik zat me toch altijd te rukken op Richard K.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Mannentennis kan toch niet zo boeiend zijn om te zien
behalve voor SCH natuurlijk
Martin Verkerk? Raymond Sluiter?quote:
500m verdomd hard schaatsen...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef Bjoro het volgende:
is er trouwens nog interessante sport vandaag ?
Cool!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ...... misschien ben jij binnenkort ook wel een referentie punt aangaande mijn moppie
ja okee, maar verder op de OS ?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
500m verdomd hard schaatsen...
helaas mannen![]()
ben benieuwd !quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maas moet zometeen heel goed boarden voor een medaille
had er opzich misschien wel ingezeten, ze nam risico en dat is te waarderenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef Lionheaad het volgende:
Maas ging toch al niet echt voor medaillies
al haar vrienden hingen daar rond, dus leek het haar ook wel geinig om daar te zijn, of iets in die strekking toch ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:54 schreef Lionheaad het volgende:
Maas ging toch al niet echt voor medaillies
Lekkere instelling danquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen![]()
![]()
Waarom, ik vind het wel mooi. Het is erg showy maar ze houden zich wel aan hun stijl, het heeft wel iets.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een kutvolk zeg, die snowboarders...
ben ik het alweer met je eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het wel mooi. Het is erg showy maar ze houden zich wel aan hun stijl, het heeft wel iets.
* SCH heeft het eten al klaar - helemaal klaar voor het middagavondprogramma
hoe laat kan ik bij je AANschuiven ?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom, ik vind het wel mooi. Het is erg showy maar ze houden zich wel aan hun stijl, het heeft wel iets.
Groenewold ging er ook voorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik het alweer met je eens
ze geniet gewoon van het evenement nu! En ze ging er tijdens de wedstrijd vol voor
Groenewold is een topsportser, ze was vlakbij het goed en baalt dat ze verloor! daar baalde ze een uur van en was diezelfde avond alweer dik tevreden! Ik vind dat een prima instelleing. Als je de capaciteit hebt om goud te winnen en er zo dichtbij bent, dan hoor je volgens mij zelfs te balen!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Groenewold ging er ook voor![]()
Alleen is dat een zeer slechte verliezer....de zuurpruim![]()
Welterusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond werken. Van 19.00 tot 07.00
In de dweilpauzesquote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe laat kan ik bij je AANschuiven ?![]()
Wat eten we? En hoelaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Maaltijdsalade met kalkoen, ei, geroostrede paprika's, rozijnen, abrikozen en gevulde eieren.quote:
sorry....zo lang ben ik niet opgebleven...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Groenewold is een topsportser, ze was vlakbij het goed en baalt dat ze verloor! daar baalde ze een uur van en was diezelfde avond alweer dik tevreden! Ik vind dat een prima instelleing. Als je de capaciteit hebt om goud te winnen en er zo dichtbij bent, dan hoor je volgens mij zelfs te balen!
kun je carpoolen...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef clauwheee het volgende:
Red ik het nog net als ik nu weg ga SCHat? Kom ik ook gezellig!
Noca belde tussen de middag. Hij zit naast de Arena
ja leer dan ook nachtbrakenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
sorry....zo lang ben ik niet opgebleven...
oke dan ! zelfde adres als de vorige keer ?quote:
Dan ben ik aan het gamen...quote:
quote:maar ze zat 's avond met een brede lach bij Mart aan tafel
Paprika *ril*quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef SCH het volgende:
Maaltijdsalade met kalkoen, ei, geroostrede paprika's, rozijnen, abrikozen en gevulde eieren.
Restjes staan om 19.30 voor je klaar.![]()
klinkt spannendquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paprika *ril*
Ik ga vandaag gnocchi proberen te maken, dat intrigeert me altijd die zakken bij de appie
Ziet 'ie ook eens een echt stadion.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef clauwheee het volgende:
Noca belde tussen de middag. Hij zit naast de Arena
is hij toch naar de Prenatal denk ikquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ziet 'ie ook eens een echt stadion.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is hij toch naar de Prenatal denk ik![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ziet 'ie ook eens een echt stadion.
leuk man....van hartequote:
zijn we al begonnen dan ????? gvd-de-gvdquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef Lionheaad het volgende:
Bos niet zo best
Wennemars voorlopig 2e...
40 minuten terug alquote:Op maandag 13 februari 2006 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zijn we al begonnen dan ????? gvd-de-gvd
tjonge.....ik dacht om 16:30uquote:
de 500 meter gaat over twee heats half 6 begint de tweede 500 meterquote:
hebben ze zolang nodig om het ijs te herstellen ???quote:Op maandag 13 februari 2006 16:13 schreef borisz het volgende:
[..]
de 500 meter gaat over twee heats half 6 begint de tweede 500 meter
Dat zegt veel over je kookkwalite......quote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Clau stuur Noca ff door voor een bakkie, hij is hier vlakbij nu
Bjoor gnocchi zijn kleine balletjes deegachtig aardappel, ik heb het al 100 keer in mijn handen gehad, en vandaag ga ik er iets van maken.
(golfer is toch al ziek)
hhhmmmm klinkt op zich best lekker !quote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor gnocchi zijn kleine balletjes deegachtig aardappel, ik heb het al 100 keer in mijn handen gehad, en vandaag ga ik er iets van maken.
(golfer is toch al ziek)
Kom je eten?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef Lionheaad het volgende:
Dat zegt veel over je kookkwalite......
succes dan maar
nee, ze doen ook nog wat 'leuke" shows...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hebben ze zolang nodig om het ijs te herstellen ???
Logisch, want die worden pas na de volgende 500m uitgedeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
*Kuch.*
Dat worden geen medailles voor de Nederlanders vandaag.
nogmaalsquote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef clauwheee het volgende:
laten ze dat schaatsen ff buiten werktijden plannen
Hij ging geloof ik al bij SCH pittenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Kurk meegenomen?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij ging geloof ik al bij SCH pitten![]()
Of een vork erin gezet...quote:
Hij zit al tussen ons inquote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij ging geloof ik al bij SCH pitten![]()
Let op Nijenhuisquote:Op maandag 13 februari 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
*Kuch.*
Dat worden geen medailles voor de Nederlanders vandaag.
quote:
Neuh...want dan mis ik een andere dag wel weer iets, en m'n sportmaatje kan niet echt een andere avond...en er komt deze week toch ook nog voetbal op?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
dan ga je toch een andere dag sporten
woensdag is dat ja, moet ik dan weer over komen vliegenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh...want dan mis ik een andere dag wel weer iets, en m'n sportmaatje kan niet echt een andere avond...en er komt deze week toch ook nog voetbal op?
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook thuus,
Goeienavend! (op de Humberto Tan manier)
Ik dacht aan Gastonquote:Op maandag 13 februari 2006 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook thuus,
Goeienavend! (op de Humberto Tan manier)
fc twentequote:Op maandag 13 februari 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
welke wedstrijd wordt er vrijdag op Rtl 5 uitgezonden, aangezien er 2 zijnniet dat ik dan thuis ben maargoed
Hij leek wel dronken.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Tong, kon jij Beorn Nijenhuis verstaan?
Ja, want die 1000 m is voor hem eigenlijk Too $hort.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
1.05 nog wel, gooi er 50 cent in en hij rijdt het dus zeg jij.
verwend nestquote:
je hebt de dagelijkse pokeravond vastgesteld?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van een vergadering bij de gemeente
Volgens mij merk je daar weinig van.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef Bjoro het volgende:
lijkt me stug dat die lange broeken lekker zitten tijdens het voetballen
ik zou de wethouder graag wat geld afhandig makenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt de dagelijkse pokeravond vastgesteld?
jij niet, dat snap ikquote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij merk je daar weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |