Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter Wquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:Titel
Hoewel er misschien eventueel puntjes op de u thuis horen
Dat is zoquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter W
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De avatar van rubbereend is iig ook een hoop blauw.
met alle plezierquote:Op zondag 12 februari 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar hebben we modjes voor en dan een hoofdletter W
Is dat die Franse film waarin er een vlees tekort is en er mensenvlees wordt gegeten (of zoiets)quote:
Als het de film is geef ik je gelijk. Briljant.quote:
Als je je focust op goud en je wordt dan tweede. Dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. De vreugde en tevredenheid komen (misschien) nog wel later.quote:
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je je focust op goud en je wordt dan tweede. Dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. De vreugde en tevredenheid komen (misschien) nog wel later.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Maar die trots komt misschien nog wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)
zilver van Groenewold zat er wel in, maar goud van Wüst had ik helemaal niet zien aankomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook wel maar ze mag best trots zijn op die zilveren plak (ik denk dat niemand dit had verwacht)
Leuk hèquote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey we zijn de winnaars van het weekend!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey we zijn de winnaars van het weekend!
Stom wichtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef dndiek het volgende:
Renate kan gelukkig weer een beetje lachen....
Jij hebt echt nooit aan topsport gedan.quote:
Dat bepaal ik zelf wel ja..quote:Op maandag 13 februari 2006 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar moet je het mee doen.
Zijn er dagen dat jij niet overgeeft ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja..![]()
Groenewold is gewoon een slechte verliezer... Ze zou wel eventjes gaan winnen daaro. Niet gebeurd andere Nederlander wint.. mag je best blij zijn, ipv de hele tijd met zon zure jankkop daar gaan staan. En als je het echt erg vind ga je meteen weg en blijf je niet nog de hele tijd op de baan staan....
En Mart is gewoon te irritant voor woorden... Met zn irritante en nietszeggende commentaar. En als moeder Groenewold tegen haar dochter zegt dat ze moet lachen raakt hij helemaal in extase, wat een idioot. En zijn zogenaamde enthousiasme, het komt allemaal zo geforceerd over...
ik let met alle plezier op Ireenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Zal wel een kotssmiley komen. Maar ik buk wel.
Terusten Hoolers. Letten jullie op Ireen. Dat ze niet te veel drinkt.
Ben van den Burgquote:Op maandag 13 februari 2006 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelfs daar is het commentaar beter![]()
Jouw domme puberale posten begint ook steeds meer geforceerd over te komen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
En Mart is gewoon te irritant voor woorden... Met zn irritante en nietszeggende commentaar. En als moeder Groenewold tegen haar dochter zegt dat ze moet lachen raakt hij helemaal in extase, wat een idioot. En zijn zogenaamde enthousiasme, het komt allemaal zo geforceerd over...
docerenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw domme puberale posten begint ook steeds meer geforceerd over te komen.
We snappen natuurlijk wel dat je op jouw leeftijd je moet afzetten tegen je ouders en ander oudere mensen, maar probeer het eens een beetje te doceren, qua kinderachtige reakties?
Duimpje nu weer braaf in de mond onder je FCDB dekbedje en fijne dromen over leuke meisjes of waarschijnlijk in jouw geval, als je ooit de kast durft uit te komen, jongentjes.
Over kinderachtige reacties gesproken...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
Duimpje nu weer braaf in de mond onder je FCDB dekbedje en fijne dromen over leuke meisjes of waarschijnlijk in jouw geval, als je ooit de kast durft uit te komen, jongentjes.
Ooow dat is zeker nog oude jaren 30 spelling??... Net als reakties.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ie doseren bedoelt.
Mogge trouwens.
Neen, doceren en doseren zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ooow dat is zeker nog oude jaren 30 spelling??... Net als reakties.
Morgen![]()
Bedankt voor de verlichtingquote:Op maandag 13 februari 2006 00:48 schreef popolon het volgende:
Neen, doceren en doseren zijn twee verschillende dingen.
palingquote:
Maar dan moet ik echt rennen.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
Nog gauw een bakkie kofiie aan tolkie meegeeft
Sterkte dan maar Bossie !quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug van een sollicitatiegesprek. Geen idee hoe mijn kansen liggen. Ik was de eerste kanditaat van vele. Dus afwachten en hopen.
Zometeen maar weer aan het werk.
neem voor mij ook maar een bakkie mee, liev !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |