abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 12 februari 2006 @ 22:21:06 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_35017950
[ANP]

In zuid - Korea is de watertoevoer gestopt. Elke maatschappij heeft de riolering extra beveiligd. 100 miljoen Koreanen hebben hun plas opgehouden tijdens de race van hun short-track held. Na afloop van de race ging iedereen massaal naar de WC met als gevolg dat de rioleringen overliepen en wasbakken met bruin water werden overspoelt.
Chong Kong Tong heeft voor morgen een nationale noodverordening uitgegeven, en de TV-maatschappijen verboden herhalingen uit te zenden.
Dinsdag wordt echter de nationale plasdag. De regering hoopt dan de rioleringen er op voorbereid te hebben.
Bruin kraanwater is echter niet te voorkomen, aldus de Koreaanse woordvoerder.
Er zijn altijd mensen die in een wasbak poepen, dat is niet te voorkomen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35018103
hoe kom je er op
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35018376
pi_35018428
OMFG
pi_35018460
De Koreanen willen natuurlijk weer veel medailles winnen in deze sport. Vooral ook omdat dat hun kandidatuur voor de Winterspelen van 2014 zal versterken.
pi_35018540
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[ANP]
100 miljoen Koreanen hebben hun plas opgehouden tijdens de race van hun short-track held. Na afloop van de race ging iedereen massaal naar de WC met als gevolg dat de rioleringen overliepen en wasbakken met bruin water werden overspoelt.

Dit was trouwens wel gebeurd in Engeland na de snookerfinale van Dennis Taylor tegen Steve Davis.
pi_35018949
erg gewoon
Garfield!!!!!
pi_35018994
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dit was trouwens wel gebeurd in Engeland na de snookerfinale van Dennis Taylor tegen Steve Davis.
lang geleden, maar dat was ook wat zeg (niet dat ik het toen bewust meegemaakt heb)
Naderhand dat laatste frame nog vaak gezien in de pauzes van de embassy
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35019145
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[ANP]

In zuid - Korea is de watertoevoer gestopt. Elke maatschappij heeft de riolering extra beveiligd. 100 miljoen Koreanen hebben hun plas opgehouden tijdens de race van hun short-track held. Na afloop van de race ging iedereen massaal naar de WC met als gevolg dat de rioleringen overliepen en wasbakken met bruin water werden overspoelt.
Chong Kong Tong heeft voor morgen een nationale noodverordening uitgegeven, en de TV-maatschappijen verboden herhalingen uit te zenden.
Dinsdag wordt echter de nationale plasdag. De regering hoopt dan de rioleringen er op voorbereid te hebben.
Bruin kraanwater is echter niet te voorkomen, aldus de Koreaanse woordvoerder.
Er zijn altijd mensen die in een wasbak poepen, dat is niet te voorkomen

weer een legendarische post Tong
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 februari 2006 @ 22:48:33 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35019228
Tong, wat doe je. Ik proest mijn bier bijna over het toetsenbord
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35019269
Komen de Nederlandse heren ook nog op andere afstanden in actie?
  zondag 12 februari 2006 @ 22:54:39 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35019508
Yup. Liesbeth Mau-Asam nog twee keer, Kerstholt en Juffermans nog één keer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35020138
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Yup. Liesbeth Mau-Asam nog twee keer, Kerstholt en Juffermans nog één keer.
Vergeef me m'n onwetendheid, op welke dagen/tijden is Liesbeth weer aan de beurt? Ik zag daarstraks wel even dat ze 3e werd.
pi_35020517
Geniaal topic weer, kon mijn lach niet onderdrukken.
pi_35020553
Lees net da Juffermans door een eigen fout niet toegevoegd kon worden aan de finale.
Nadat hij door de belg uit de wedstrijd gereden was, heeft hij vergeten om alsnog door de finish te komen. Kennelijk moet je alsnog finishen om toegevoegd te kunnen worden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_35020879
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Lees net da Juffermans door een eigen fout niet toegevoegd kon worden aan de finale.
Nadat hij door de belg uit de wedstrijd gereden was, heeft hij vergeten om alsnog door de finish te komen. Kennelijk moet je alsnog finishen om toegevoegd te kunnen worden.

het is niet waar... wat een stommiteit als het zo is
pi_35022987
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Dan was 'ie 5e (?) geworden in de halve finale, dat was toch niet genoeg.
sig verwijderd door FA
pi_35023072
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dan was 'ie 5e (?) geworden in de halve finale, dat was toch niet genoeg.
De jury kan beslissen dat je waarschijnlijk 2e was geworden en je daardoor door laten gaan, dat kan alleen niet als je de race niet hebt uitgeschaatst. Kwestie van een keertje het regelboek lezen en onthouden op het moment dat je het nodig hebt
Atje zeggen is adje doen!
  maandag 13 februari 2006 @ 00:40:48 #19
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_35023106
Nu is het extra lullig hoor
Jammer allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_35026164
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef At_Fundum het volgende:

[..]

De jury kan beslissen dat je waarschijnlijk 2e was geworden en je daardoor door laten gaan, dat kan alleen niet als je de race niet hebt uitgeschaatst. Kwestie van een keertje het regelboek lezen en onthouden op het moment dat je het nodig hebt
Ik neem aan dat als je de olympische finale mist door zo'n fout, je toch best wel een slechte nacht zult hebben.
Als sporter weet je dat toch, kan er echt niet bij hoe hij dat heeft kunnen vergeten.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 13 februari 2006 @ 08:41:59 #21
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35026584
Goh wat een blunder van Cees. Zonde zeg.

Geweldige overwinning van de Koreanen zeg, die staken er ook echt met kop en schouders bovenuit. Schitterend om te zien.
pi_35026612
Mooie OP
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2006 @ 20:28:36 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_35051337
Beetje dom van Cees

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35054471
Is het toeval dat dit soort blunders vaak bij Nederlandse sporters voorkomen... Timmer verkeerde ijzers, Nijenhuis instabiele ijzers (en dat wetend) en Cees die de regels niet kent... binnen 24 uur drie blunders van formaat op topsportniveau... dit zou Amerikanen niet gauw gebeuren denk ik...
  maandag 13 februari 2006 @ 21:24:41 #25
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_35054597
Het blijven amateurs he
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: