Heel ergelijk jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Markster het volgende:
Ja of duuro, euri pleuro etc etc.
Ja inderdaad, pleuro's of euriquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Markster het volgende:
Ja of duuro, euri pleuro etc etc.
Dat word dan 86 geld meneerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef brood_korst het volgende:
euri
pleuro
doekoe
ballen
flappen
pegels
etc etc
AL dat soort gare bijnamen zouden verboden moeten worden.
Noem het gewoon : Geld
Al die bijnamenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, pleuro's of euri![]()
Het is wachten totdat iemand op het briljante idee komt die twee te combineren tot pleuri![]()
Eijking!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al die bijnamen. Pleuri vind ik dan wel weer grappig
.
Is Eijking die vriend van je?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Een Peruaanse vriend van me zegt altijd "uiro", althans zo klinkt het.
Eijking?quote:
In Spanje zeggen ze dat ook, dat helpt je vast het een en ander te verklaren...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Een Peruaanse vriend van me zegt altijd "uiro", althans zo klinkt het.
Die verklaring had ik al (spreek zelf redelijk Spaans), maar toch bedankt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
In Spanje zeggen ze dat ook, dat helpt je vast het een en ander te verklaren...
De nada Ustedquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die verklaring had ik al (spreek zelf redelijk Spaans), maar toch bedankt.
bij de super zeggen ze ook vaan uuro, dan moet je gaan mekkeren van een "uuro"? wat is dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Inderdaad fucking vervelend... uuro, euri, etc..
In Afrika hebben de kindertjes geen geldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef tong_poh het volgende:
Overal ter wereld geweld, onrecht, ziekte, verkrachting, dood, idols, enzovoorts.
En mensen maken zich druk om hoe mensen geld noemen.
Please.....pretty please........pretty please with fucking sugar on top..............
get a fucking life!
... maar wel mooi weerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In Afrika hebben de kindertjes geen geld
Da's logisch, Surinamers denken alleen maar aan nuecken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef 2Mini het volgende:
Mijn opa in Suriname zegt: èro
vandaar dat die bevolkings groepen zo rap groeien:)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
Da's logisch, Surinamers denken alleen maar aan nuecken.
in bezit van Surinaams vriendinnetje is.
![]()
let op het streepje op de e hèquote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
![]()
Ja je zei toch ook nooit 100 guldensquote:Op zondag 12 februari 2006 22:27 schreef K.V. het volgende:
Mensen die 100 euro's i.p.v. 100 EURO zeggen![]()
Dat komt ook omdat je eu-ro vrij moeilijk kan uitspreekt. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar uh-ro, dat is nog een heel stuk beter dan uuro.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef veldmuis het volgende:
Verschrikkelijk, mensen die moeite hebben met de uitspraak van het woord "Euro", en er dan maar UURO van maken.
Irritant!!
Bezit...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
![]()
Logischer? Dacht het niet. Je zegt toch ook niet, "ik ben 30 jaren oud". Of verwacht je dat iemand jou 100 losse euro's geeft.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
terwijl 100 euro's wel logischer zou zijn. Het is toch meervoud?
Die engelsen doen het tenminste goed!
2 geld graagquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef brood_korst het volgende:
euri
pleuro
doekoe
ballen
flappen
pegels
etc etc
AL dat soort gare bijnamen zouden verboden moeten worden.
Noem het gewoon : Geld
Ja, of: "Ik krijg nog honderd geld van jequote:
Je moet ff die lul uit je mond halen, we verstaan je niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef The_Verve het volgende:
Ik zeg altijd Oiro ipv Euro. Origineel hè?![]()
Zeg die dingen maar tegen je moeder...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:19 schreef existenz het volgende:
Je moet ff die lul uit je mond halen, we verstaan je niet.
86 geldstukken. Dan wil ik me wel een halve hernia tillen aan 1 en 2 eurocent muntjesquote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef seto het volgende:
Of geldstukken, zoals Boomlaars het zou noemen.
'Hier heb je 2 kanker"quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef BrauN het volgende:
Ik zeg altijd gewoon 'kanker'.
Dat wordt dan 3 en een halve kanker, bonnetje erbij?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
'Hier heb je 2 kanker"
Ja, klinkt goed.
Meneer, u vergeet uw wisselkanker!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:09 schreef Paaul het volgende:
[..]
Dat wordt dan 3 en een halve kanker, bonnetje erbij?
Heeft u alleen briefkanker, geen kleine kankertjes?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meneer, u vergeet uw wisselkanker!
U moet uw kankerpasje andersom door de kankerautomaat halen...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:13 schreef Paaul het volgende:
[..]
Heeft u alleen briefkanker, geen kleine kankertjes?
hagenees?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
U moet uw kankerpasje andersom door de kankerautomaat halen...
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:20 schreef Eightball het volgende:
[..]
![]()
De thaise bathquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
achja, als kassameisje (;)) ken ik alle varianten wel ja.
- euro
- uuro
- pleuro
- pluuro
- euri
- pleuri
- gulden *gromt*
enz.enz.enz.
en steeds meer mensen proberen met één of ander Turks muntstuk te betalen :s (en dan zeggen 'óoww, had het niet gezien, dacht dat het een euri was')
Euri'squote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef Paaul het volgende:
Eu of uri vind ik minstens even irritant.
die turkenmunten gaan prima in de automaten op school :pquote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
achja, als kassameisje (;)) ken ik alle varianten wel ja.
- euro
- uuro
- pleuro
- pluuro
- euri
- pleuri
- gulden *gromt*
enz.enz.enz.
en steeds meer mensen proberen met één of ander Turks muntstuk te betalen :s (en dan zeggen 'óoww, had het niet gezien, dacht dat het een euri was')
daar turkze munten voor halen voor 25 cent per stuk.. heb je dr 8quote:
de hongaarse forint heeft ook zo'n munt ertussen zitten,quote:
sjonge, waar mensen zich over irriteren. flikker je uuro's weg is het probleem ook weg.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef veldmuis het volgende:
Verschrikkelijk, mensen die moeite hebben met de uitspraak van het woord "Euro", en er dan maar UURO van maken.
Irritant!!
dat jíj het zegtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd: Loleuro
Wtf is daar mis mee ?
*foei*quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die turkenmunten gaan prima in de automaten op school :p
kost een flesje cola ineens -75 centdingen zien ze aan voor een 2 euro munt.. en een flessie cola is maar 1 euro oftewle 1 euro terug.. -25 cent van de muntwaarde hou je nog 75 ct om gerekend over
jij verdient ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef vamos1 het volgende:
[..]
de hongaarse forint heeft ook zo'n munt ertussen zitten,
precies een 2euromunt, maar dan een paar eurocent waard (paste zelfs in een gokkast)
jamaar ik gooi ze alleen in de automaten op school.. zodat ik in de 2de pauze mooi naar de C1000 kan om daar mn cola tegen normaal tarief te kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:48 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
*foei*![]()
nou, bij mijn kassa hoef je er niet mee aan te komen![]()
heyheyhey, nu verdien je nog meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar ik gooi ze alleen in de automaten op school.. zodat ik in de 2de pauze mooi naar de C1000 kan om daar mn cola tegen normaal tarief te kopen
Das de enige die ik wel eens gebruik. Klinkt gewoon grappig. Eepoquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Of Eypo.
yap :pquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
heyheyhey, nu verdien je nog meerhe?!
c1000 zeg je?
Dat is het al een tijdje niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt de euro ook dollar noemen, het is 2,20 gulden, wat best in de buurt komt van een daalder.
En dat zullen ze wel vaak zeggen, die mensenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef Ablaze het volgende:
Als je euuhhhhh kunt zeggen, is er maar een kleine stap nodig om Euro te zeggen.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Bluurgh het volgende:
'ja dat kostte maar 25 eu!'
zegt een vriend van me altijd, superirritant
jij levert van dat stomme turkse geld in, om van je winst vervolgens boodschappen te gaan doen bij de c1000quote:
waar haal je die turken munten dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar ik gooi ze alleen in de automaten op school.. zodat ik in de 2de pauze mooi naar de C1000 kan om daar mn cola tegen normaal tarief te kopen
dat ga ik maar niet vertellen, want dan gaat half fok t proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Robbiej het volgende:
[..]
waar haal je die turken munten dan?
ja de c1000 is de enige winkel die binnen loopafstand zit zo dat we dr in de pauze heen kunnen :pquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
jij levert van dat stomme turkse geld in, om van je winst vervolgens boodschappen te gaan doen bij de c1000zegt toch genoeg
![]()
nou. dan neem je de bus maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat ga ik maar niet vertellen, want dan gaat half fok t proberen![]()
[..]
ja de c1000 is de enige winkel die binnen loopafstand zit zo dat we dr in de pauze heen kunnen :p
die 1x per uur rijd.. en wel 5 min voor wij pauze hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:15 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
nou. dan neem je de bus maar.![]()
grappig, je gaat je gewoon verdedigenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die 1x per uur rijd.. en wel 5 min voor wij pauze hebben![]()
ja kan dr niks aan doen! klagen bij Arrivaquote:Op maandag 27 februari 2006 23:05 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
grappig, je gaat je gewoon verdedigen![]()
Is dat een Duitser..? Die hebben nogal eens moeite met (o.a.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef Sehnsucht het volgende:
m'n opa kan het ook niet uitspreken, daarom houd die het ook maar op "uuro"![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:49 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Maar het is toch ook 'oto'Hoewel het beide mag geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |