Heel ergelijk jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Markster het volgende:
Ja of duuro, euri pleuro etc etc.
Ja inderdaad, pleuro's of euriquote:Op zondag 12 februari 2006 21:45 schreef Markster het volgende:
Ja of duuro, euri pleuro etc etc.
Dat word dan 86 geld meneerquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef brood_korst het volgende:
euri
pleuro
doekoe
ballen
flappen
pegels
etc etc
AL dat soort gare bijnamen zouden verboden moeten worden.
Noem het gewoon : Geld
Al die bijnamenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja inderdaad, pleuro's of euri![]()
Het is wachten totdat iemand op het briljante idee komt die twee te combineren tot pleuri![]()
Eijking!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al die bijnamen. Pleuri vind ik dan wel weer grappig
.
Is Eijking die vriend van je?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Een Peruaanse vriend van me zegt altijd "uiro", althans zo klinkt het.
Eijking?quote:
In Spanje zeggen ze dat ook, dat helpt je vast het een en ander te verklaren...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Een Peruaanse vriend van me zegt altijd "uiro", althans zo klinkt het.
Die verklaring had ik al (spreek zelf redelijk Spaans), maar toch bedankt.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:53 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
In Spanje zeggen ze dat ook, dat helpt je vast het een en ander te verklaren...
De nada Ustedquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die verklaring had ik al (spreek zelf redelijk Spaans), maar toch bedankt.
bij de super zeggen ze ook vaan uuro, dan moet je gaan mekkeren van een "uuro"? wat is dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Inderdaad fucking vervelend... uuro, euri, etc..
In Afrika hebben de kindertjes geen geldquote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef tong_poh het volgende:
Overal ter wereld geweld, onrecht, ziekte, verkrachting, dood, idols, enzovoorts.
En mensen maken zich druk om hoe mensen geld noemen.
Please.....pretty please........pretty please with fucking sugar on top..............
get a fucking life!
... maar wel mooi weerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In Afrika hebben de kindertjes geen geld
Da's logisch, Surinamers denken alleen maar aan nuecken.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:13 schreef 2Mini het volgende:
Mijn opa in Suriname zegt: èro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |