Ik hoop het Brightside en ik hoop dat Kliko van der Branthoud, een schop onder haar dikke hol krijgt,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag heb ik wat flarden van de streams gevolgd.
- Theo wil vandaag nog met 2 hoteliers apart praten. Dat lijken niet Monique, Anita en Viool te zullen zijn.
- Volgens Theo is het voor 1 persoon minder prettig. Tussen de regels door lijkt het iemand die kommentaar op de Big Boss had.
- Ferri en John hadden duidelijk kommentaar. Bonnie in mindere mate.
- John is al vroeg vertrokken, meestal gaat hij veel later
- Ze hebben al een verdeling gemaakt wie morgen gaat koken. Bonnie heeft al vlees uit de diepvries gehaald.
Zou John gaan vertrekken ?
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers clubquote:Op zondag 12 februari 2006 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat Blue-sloffen ?
Hoi Newsman![]()
LIjkt wel op Blue sloffen. Heeft Monique gekregen van die line-dancers.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat Blue-sloffen ?
Hoi Newsman![]()
Ik heb me aangemeld bij álle clubs. Sta ik nog niet op de ledenlijst ?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers club![]()
, je hoeft alleen maar streamer te zijn
![]()
Leukquote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
LIjkt wel op Blue sloffen. Heeft Monique gekregen van die line-dancers.
Zet gewoon maar ff onder in je sig dat je lid bent van me club talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij álle clubs. Sta ik nog niet op de ledenlijst ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers club![]()
, je hoeft alleen maar streamer te zijn
![]()
Hoi bright_side_of_life_.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hallo CuallEn alle anderen op dit forum.
Tuurlijk cuall jij bent ook welkomquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, dan kan ik dus lid zijn van alle 2 de clubs
![]()
Jippiequote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Tuurlijk cuall jij bent ook welkom![]()
Ja Hoi. Maar ik had wel even moeite met jouw cap van Viool bij de gezichts-massage. Mijn TFT scherm ging helemaal bol staan.quote:
gebeurdquote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Zet gewoon maar ff onder in je sig dat je lid bent van me club talithacool. das alles .
![]()
dat weet ik niet, maar dat doe ik gewoonquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, dan kan ik dus lid zijn van alle 2 de clubs
![]()
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de clubquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar dat doe ik gewoon![]()
Er zijn er toch meer dan 2 ? Je hebt de FBC en de ACC en...
Kwalijke zaak, zijn best wel kostbaar die tft schermen, misschien moet je even een Violala M2.V3 filter downloaden, schijnt best goed te werken tegen ongewenste bollingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja Hoi. Maar ik had wel even moeite met jouw cap van Viool bij de gezichts-massage. Mijn TFT scherm ging helemaal bol staan.
Hoi Talitha met zweepje.quote:
Hij staat er al bij in dat rijtjequote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de club![]()
* bright_side_of_life_ installeert Violala M2.V3 filterquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kwalijke zaak, zijn best wel kostbaar die tft schermen, misschien moet je even een Violala M2.V3 filter downloaden, schijnt best goed te werken tegen ongewenste bollingen.![]()
Ik zelf Tahilta, ik ben de oprichter.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wie heeft jou tot erelid benoemt ?
Hoi BSOL![]()
quote:
Tuurlijk ga je gang, geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Zo die heb ik even geleend Muerte....mag vast wel.![]()
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.quote:
En ziet het er nu een stuk beter uit Brightside ??quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de club![]()
Kleine tip: als je m'n naam verkeerd spelt,quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zelf Tahilta, ik ben de oprichter.![]()
NEEquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef newsman het volgende:
[..]
En ziet het er nu een stuk beter uit Brightside ??![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Kleine tip: als je m'n naam verkeerd spelt,
kun je misschien het beste 1 verkeerde spellingmethode aan houden ?![]()
Geweldig idee, langzamerhand komen we tot het gewenste resultaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.
Oh, doe mij die filters ookquote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter kan ik je ook echt aanbevelen. Het is geschreven door iemand, die zijn toetsenbord had ingesmeerd met Aloa Vera creme.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geweldig idee, langzamerhand komen we tot het gewenste resultaat.![]()
Bedankt, had het zelf al gefixed.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Athalon het volgende:
Ik dacht zal even het lnkje goedmaken en voila 3 man![]()
We hebben het begrepen Talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 'h' is natuurlijk ook erg overbodig![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef kukeleku het volgende:
g'avond![]()
De Pizza's zitten erin....dus kom op Theo met je gesprekje![]()
Ja, toen ik ze zag, moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef MissJ. het volgende:
(ik heb inspiratie) Muerte..........ik heb ze allemaal maar geleend.![]()
Hallo Kukelekuquote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef kukeleku het volgende:
g'avond![]()
De Pizza's zitten erin....dus kom op Theo met je gesprekje![]()
Prima, en als je iets specifieks zoekt dan roep je maar, misschien kan ik je dan helpen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef MissJ. het volgende:
(ik heb inspiratie) Muerte..........ik heb ze allemaal maar geleend.![]()
Helloquote:
Speciaal voor jouquote:Op zondag 12 februari 2006 19:41 schreef newsman het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa![]()
Trouwens nieuw account whatever your name is ???
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef kukeleku het volgende:
Viola vindt de wereld onder water het mooist,mooier als er boven......
Nou,daar kan aan gewerkt worden toch![]()
32 mijl onder zee, zonder gasfles omquote:Op zondag 12 februari 2006 19:39 schreef kukeleku het volgende:
Viola vindt de wereld onder water het mooist,mooier als er boven......
Nou,daar kan aan gewerkt worden toch![]()
MET gasfles,zonder zuurstofflesquote:Op zondag 12 februari 2006 19:46 schreef newsman het volgende:
[..]
32 mijl onder zee, zonder gasfles om![]()
Hier ook, de streams zijn er net bij me uitgeknald.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:53 schreef Manu82 het volgende:
Rustig hier!
Streams blijven hangen hierquote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Hier ook, de streams zijn er net bij me uitgeknald.
Ook hier alle streams in eens plat.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Hier ook, de streams zijn er net bij me uitgeknald.
Pareltje....quote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
Streams liggen eruit![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Dit is de update.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef frizti het volgende:
Violala M2.V3 filter is misschien toe aan een update?
Hoi Parelquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Haai Pareltje Leuke avaterquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
quote:
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mijn computer lag![]()
ja dat is waarquote:Op zondag 12 februari 2006 19:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Parel![]()
Tis toch altijd gezellig hier![]()
Hai pareltje, ik herkende je niet directquote:Op zondag 12 februari 2006 19:56 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
Whahaha nee, dat dacht ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai pareltje, ik herkende je niet direct![]()
![]()
![]()
Vreemd Athalon, ik zie alles prima hierquote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Athalon het volgende:
De Avatar upload hier werkt niet, krijg een goede upload melding en dan een witvlak met rood kruisje![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:01 schreef Athalon het volgende:
De Avatar upload hier werkt niet, krijg een goede upload melding en dan een witvlak met rood kruisje![]()
Die eerste zin las ik even verkeerd qua klemtoon '...genómen.'quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben Viool letterlijk genomen. Ze werd onderwater gelaten. En omdat het badje overliep is er water in de server gelopen.
Ik snap het ook niet, mijn oude icon werkt wel maar nieuw uploaden werkt wel (geeft een goede melding) maar geen icons.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Vreemd Athalon, ik zie alles prima hier![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Ben weer thuis en behoorlijk moe en duf, maar zit iig weer achter mn eigen PC
Hoi Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Haai Bongiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
We waren tegelijk aan het typen,ik had het ook gezien.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Talpa site is ook plat gegaan.
Hoi BONGquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hoi hoi Bongetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hey lieverdquote:Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEW allemaal![]()
Hej lieve parelquote:Op zondag 12 februari 2006 20:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi hoi Bongetje![]()
leuk weekend gehad?
Das waarquote:Op zondag 12 februari 2006 20:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkig, met mij gaat het goed hoor, thx![]()
onkruid vergaat niet![]()
quote:
quote:
nah nee, die eer wel ik mezelf niet toedoenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej lieve parel![]()
Heb heerlijk weekend gehad en jij?
Mooie avatar trouwens, ben jij dat ook die eropstaat?
Sjetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
Ik zal nog 1x opnieuw zwaaien blijkbaar ziet alleen Newsman[] mijn gezwaai
![]()
WHELLO
Whello terugquote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
Hey Sjetquote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
Ach naar mij zwaaien ze ook niet,das niet zo erg.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
bij mij ook nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach naar mij zwaaien ze ook niet,das niet zo erg.
![]()
Hij's iig erg mooiquote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
nah nee, die eer wel ik mezelf niet toedoen![]()
Maar dat maakt ook niet uit, dat hoeft ook niet![]()
Mooi zoquote:fijn dat je een leuk weekend had, het mijne was toppie![]()
Ik heb naar je gezwaaid Rooiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach naar mij zwaaien ze ook niet,das niet zo erg.
![]()
Bestaat er ook al vrouwenijshockeyquote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef frizti het volgende:
Tja dan maar naar het vrouwen ijshockey kijken.
Had jouw gezien hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb naar je gezwaaid Rooie![]()
Vooruit, nog een keer dan![]()
![]()
![]()
Hoi Sjet en iedereen die zojuist binnen gekomen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
Hoi hoi Sjetjequote:Op zondag 12 februari 2006 20:08 schreef Sjet het volgende:
![]()
WHELLO
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
manu![]()
![]()
![]()
ik krijg een lamme arm van al dat zwaaien![]()
Vrouwen ijshockey ook. Ik kijk via de nos internet streams.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Manu82 het volgende:
Short Track is nu!!
Ja Bongetje dat snap ikquote:Op zondag 12 februari 2006 20:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij's iig erg mooiMoet natuurlijk wel even wennen maar dat snap je vast wel
[..]
Mooi zo![]()
Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
hoi hoi ik benner weer eens
pareltje, geweldige nieuwe avatar![]()
![]()
Hoi Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Dat is mijn tekst!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
manu![]()
![]()
![]()
ik krijg een lamme arm van al dat zwaaien![]()
BEWquote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Hey Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Omdat Sjet ook maar door een persoon was gezienquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg hoor,waarschijnlijk kennen de andere elkaar beter.
Hoi hoi Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:12 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
make my dayquote:
Waar kan je eigenlijk aan zien dat het vrouwen ijshockey is?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:13 schreef frizti het volgende:
[..]
Vrouwen ijshockey ook. Ik kijk via de nos internet streams.
Laat maar komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
Geen streams wel een Lieve Peter brief klaar. Zal ik hem dan maar plaatsen?
Nog niet eens een persoonlijke begroetingquote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef cuall het volgende:
Nou hier dan een zwaai voor iedereen die ik nog niet heb begroet
[afbeelding] [afbeelding]
Jaaaaaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef Muerte het volgende:
Mag ik de streams weer terug please?
[afbeelding]
Goed idee, waar zal ik eens over zeuren ?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Sjet ook maar door een persoon was gezien![]()
En ik denk ach geen streams dan zeur ik effe mee.
Ja doe maar,kunnen we weer effe lachenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
Doe maar niet!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
Doe mij dat vlaggetje maarquote:Op zondag 12 februari 2006 20:15 schreef cuall het volgende:
Nou hier dan een zwaai voor iedereen die ik nog niet heb begroet
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef MissJ. het volgende:
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 12 februari 2006 20:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog niet eens een persoonlijke begroetingHet is dat je zo lief bent he, want anders
![]()
Over de streams die er niet zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee, waar zal ik eens over zeuren ?![]()
Hoezo 'zeur ik ff mee'? Ik zeur nooitquote:Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat Sjet ook maar door een persoon was gezien![]()
En ik denk ach geen streams dan zeur ik effe mee.
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.quote:
Heeft Theo een moment dan ? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Over de streams die er niet zijn.
Misschien missen we nu net het moment van Theo![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Jij deed niet zeuren hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoezo 'zeur ik ff mee'? Ik zeur nooit [afbeelding]
En dan die fotos erbijquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.
Ik ben niet zo'n jonkie meer maar ik ken het nummer zeker, maar er zijn ook zat jonkies die hetquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik steeds in mijn hoofd als ik Viool zie zitten. Alice Cooper's nummer is zo goed. Hoop dat de jonkies hier het ook herkennen.
Hij wilde er toch twee apart spreken met minder leuk nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft Theo een moment dan ? Kan ik me niet voorstellen![]()
Ik ken het wel. De vraag is of ik nog onder jong valquote:Op zondag 12 februari 2006 20:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervanquote:
Welnee joh..... zo erg kan het niet zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij deed niet zeuren hoor.
weet effe niet wat ik zeg,heb het Viool syndroom gekregen![]()
Mijn provider geeft ook problemen, er is ws meer aan de hand.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef MissJ. het volgende:
De hele Talpa site ligt eruit overigens. Niet alleen HBB.
Krijg een complex van dat mens en toch blijf ik de streams volgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Welnee joh..... zo erg kan het niet zijn
lamzak zijn we dat al niet danquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervan, lees ff mijn sig
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
Ohhhhhhh, helemaal vergeten..........alsnog dan.
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Hee Snappie ik heb vandaag zitten denken, ik dacht laten we een streamers club voor alle mensen maken, Snappie wat denk je ervan, lees ff mijn sig
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
ik ben erelidquote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Manu, kom je ook bij de nieuwe club dan mag jij erelid zijn![]()
Gefeliquote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
feli!quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Oeps staat niet eronder maar links........quote:Op zondag 12 februari 2006 20:29 schreef MissJ. het volgende:
Als het goed is heb ik nu ook een ondertitel erbij....even kijken![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef MissJ. het volgende:
![]()
![]()
1000 ste post gehad
![]()
![]()
![]()
Moet het trouwens niet zijn, mensen horen niet in hokjesquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
ik ging nu ook even kijken naar mijn posts was ik ook al ongemerkt over de 2000 heen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:23 schreef MissJ. het volgende:
De hele Talpa site ligt eruit overigens. Niet alleen HBB.
Ja maar nou niet je zelf gaan vereenzelfigen met haar hoor.......quote:Op zondag 12 februari 2006 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg een complex van dat mens en toch blijf ik de streams volgen.![]()
oke ik verander het Snappie kom je dan ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet het trouwens niet zijn, mensen horen niet in hokjes
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
Ik heb ook mijn 1000ste post gehad!
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
Ik geloof ik ook..... Gefeli Deminsquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 20:31 schreef demins het volgende:
Ja zijn nu toch geen streams dus moeten we toch iets leuks doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai en ik spring: tis een regelrechte workout aan het worden hierzo![]()
Toch wel lekker zo'n bakkie, beter als een clownsneusquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Talitha het volgende:
En nou is het afgelopen met dat stomme gespring![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Talitha het volgende:
Ik had eerst die met dat gewei, maar die deed het nietquote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Toch wel lekker zo'n bakkie, beter als een clownsneus
En wie heeft jou de baas gemaakt?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef Talitha het volgende:
verrek.....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eerst die met dat gewei, maar die deed het niet![]()
Kijk maar: >:O
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Zo meteen geleerd dit soort smiles te plakken.
Ik heb weer een Vioolala klaar komt die...
[afbeelding]
ikke zelf doenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wie heeft jou de baas gemaakt?![]()
![]()
Daar valt je mond inderdaad wel van open jaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wooooooooooooooooooooooooooooooow......![]()
Ja daar valt je de bek van open héquote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wooooooooooooooooooooooooooooooow......![]()
Ik ben dictatoresse/dictatortrice (zeg het maar Demins)quote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je wel t goede voorbeeld geven en niet springen he![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:38 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Zo meteen geleerd dit soort smiles te plakken.
Ik heb weer een Vioolala klaar komt die...
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Ooooohhhh jij springt zelf wel....![]()
Ik luister toch niet naar jequote:Op zondag 12 februari 2006 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben dictatoresse/dictatortrice (zeg het maar Demins)
Jullie mogen niets en ik alles![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |