Ik hoop het Brightside en ik hoop dat Kliko van der Branthoud, een schop onder haar dikke hol krijgt,quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag heb ik wat flarden van de streams gevolgd.
- Theo wil vandaag nog met 2 hoteliers apart praten. Dat lijken niet Monique, Anita en Viool te zullen zijn.
- Volgens Theo is het voor 1 persoon minder prettig. Tussen de regels door lijkt het iemand die kommentaar op de Big Boss had.
- Ferri en John hadden duidelijk kommentaar. Bonnie in mindere mate.
- John is al vroeg vertrokken, meestal gaat hij veel later
- Ze hebben al een verdeling gemaakt wie morgen gaat koken. Bonnie heeft al vlees uit de diepvries gehaald.
Zou John gaan vertrekken ?
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers clubquote:Op zondag 12 februari 2006 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat Blue-sloffen ?
Hoi Newsman![]()
LIjkt wel op Blue sloffen. Heeft Monique gekregen van die line-dancers.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat Blue-sloffen ?
Hoi Newsman![]()
Ik heb me aangemeld bij álle clubs. Sta ik nog niet op de ledenlijst ?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers club![]()
, je hoeft alleen maar streamer te zijn
![]()
Leukquote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
LIjkt wel op Blue sloffen. Heeft Monique gekregen van die line-dancers.
Zet gewoon maar ff onder in je sig dat je lid bent van me club talithaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij álle clubs. Sta ik nog niet op de ledenlijst ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai Talitha, word je ook lid van de enige echt streamers club![]()
, je hoeft alleen maar streamer te zijn
![]()
Hoi bright_side_of_life_.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hallo CuallEn alle anderen op dit forum.
Tuurlijk cuall jij bent ook welkomquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, dan kan ik dus lid zijn van alle 2 de clubs
![]()
Jippiequote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Tuurlijk cuall jij bent ook welkom![]()
Ja Hoi. Maar ik had wel even moeite met jouw cap van Viool bij de gezichts-massage. Mijn TFT scherm ging helemaal bol staan.quote:
gebeurdquote:Op zondag 12 februari 2006 19:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Zet gewoon maar ff onder in je sig dat je lid bent van me club talithacool. das alles .
![]()
dat weet ik niet, maar dat doe ik gewoonquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, dan kan ik dus lid zijn van alle 2 de clubs
![]()
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de clubquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar dat doe ik gewoon![]()
Er zijn er toch meer dan 2 ? Je hebt de FBC en de ACC en...
Kwalijke zaak, zijn best wel kostbaar die tft schermen, misschien moet je even een Violala M2.V3 filter downloaden, schijnt best goed te werken tegen ongewenste bollingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja Hoi. Maar ik had wel even moeite met jouw cap van Viool bij de gezichts-massage. Mijn TFT scherm ging helemaal bol staan.
Hoi Talitha met zweepje.quote:
Hij staat er al bij in dat rijtjequote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de club![]()
* bright_side_of_life_ installeert Violala M2.V3 filterquote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kwalijke zaak, zijn best wel kostbaar die tft schermen, misschien moet je even een Violala M2.V3 filter downloaden, schijnt best goed te werken tegen ongewenste bollingen.![]()
Ik zelf Tahilta, ik ben de oprichter.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wie heeft jou tot erelid benoemt ?
Hoi BSOL![]()
quote:
Tuurlijk ga je gang, geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Zo die heb ik even geleend Muerte....mag vast wel.![]()
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.quote:
En ziet het er nu een stuk beter uit Brightside ??quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve Tahlita, het is de Verenigde Fok Streamers Club ( VFSC), dat is de club![]()
Kleine tip: als je m'n naam verkeerd spelt,quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zelf Tahilta, ik ben de oprichter.![]()
NEEquote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef newsman het volgende:
[..]
En ziet het er nu een stuk beter uit Brightside ??![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Kleine tip: als je m'n naam verkeerd spelt,
kun je misschien het beste 1 verkeerde spellingmethode aan houden ?![]()
Geweldig idee, langzamerhand komen we tot het gewenste resultaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat Violala M2.V3 filter is geweldig, mijn TFT gaat niet meer bol staan. Heb overigens ook meteen het Bonie-Anti-Rimpel V2.01 filter erbij gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |